Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Každý, kdo alespoň občas projde parfumerií, musí už důvěrně znát ten flakon s nezaměnitelným tvarem orchideje v rozkvětu.

Toto je reklamní sdělení. Redakce Doma.cz neovlivňuje jeho obsah.

Deep Euphoria: Nová vůně pro sexy podzim

Notino
zdroj: Thinkstockphotos Notino
aktualizováno 31.10.2016, 00:00 | 31.10.2016, 00:00 | Komerční článek
Reklamní sdělení

Každý, kdo alespoň občas projde parfumerií, musí už důvěrně znát ten flakon s nezaměnitelným tvarem orchideje v rozkvětu.

Euphoria, vůně z dílny Calvina Kleina, je jednou z nejoblíbenějších vůní současnosti a dočkala se už více než desítky různých variací. Tou poslední je Deep Euphoria, která se od původní verze liší snad nejvíce, ale má ambice získat si stejnou oblibu.

Opojná hřejivost pižma a suchého dřeva snoubící se s dobrodružnou mandarinkou a pikantními tóny bílého pepře. Nezní to jako ideální kombinace do chladnějších podzimních dní? Rozhodně ano! Neočekávejte ale žádnou melancholii. S vůní Calvin Klein Deep Euphoria zažijete podzim dobrodružný, intenzivní a sexy. Jako tip pro nadcházející měsíce jej uvádí například internetový beauty shop Notino.

Tisíckrát jiná, ale stále Euphoria


Deep Euphoria představuje zcela novou kompozici původní vůně Euphoria, kterou Calvin Klein uvedl v roce 2005. Co se však složení týče, z originálu zůstává jen pižmový základ. Zatímco klasika sází na svěžest granátového jablka, rafinovanou černou orchidej a lotosový květ, její nejnovější sestřička upoutává svůdným cascalone, bílým pepřem, listem mandarinkovníku, hedvábným jasmínem a opojnou pivoňkou. Díky základu v pačuli, pižmu a dřevitých tónech je smyslná a vytříbená. Dráždivě dobrodružná, ale elegantní zároveň. Přičichněte a ihned pochopíte, kde se vzal název vůně. Deep Euphoria je jedním slovem hluboká.

Na rozdíl od mnoha variací na původní vůni Euphoria, které během jedenácti let Calvin Klein vydal (například úspěšné Euphorie Blossom, Forbidden či Gold) má čerstvá novinka Deep vytvořit samostatný pilíř řady Euphoria, který nebude odnoží, ale rovnocenným partnerem originálu. Napovídá tomu i zcela jiné složení. To hlavní však zůstává společné – Calvin Klein Euphoria charakterizuje ženu sofistikovanou, sebevědomou, sálající vnitřní silou a exotickou přitažlivostí.

Parfémy Notino – voňavější než kdy dřív

Již od léta je nejnovější počin z laboratoře Calvina Kleina v nabídce internetového beauty shopu Notino. Nová značka se na českém trhu představila také teprve nedávno, avšak zkušeností má požehnaně. Jde totiž o nový název jednoho z největších online prodejců parfémů a kosmetiky ve střední a východní Evropě, v České republice doposud působícího jako parfums.cz.

K e-shopu s dvanáctiletou tradicí, který dnes nabízí více než 45 tisíc různých produktů pro krásu, už totiž původní název parfums příliš nepasoval. „Stále máme nejširší výběr vůní, ale k tomu také obrovskou škálu dekorativní kosmetiky, výrobků pro péči o pleť, tělo, vlasy i zuby či kosmetických výrobků v bio kvalitě. Už to dávno není jen o parfémech,“ vysvětlil přejmenování značky zakladatel firmy Michal Zámec.

Společnost, která dnes působí ve čtrnácti zemích Evropy a jako vůbec první český on-line obchod otevřela pobočku v USA, bude postupně přejmenovávat všechny své e-shopy pod společnou značku Notino. „Notino je odborník na krásu, inspiruje, rozumí svým zákazníkům a dodává sebevědomí tisícům žen i mužů,“ přiblížil filozofii značky zakladatel. Kromě dvanáctiletého know-how a nebývale širokého sortimentu si internetový obchod získává věrné zákazníky také díky svému férovému přístupu, záruce originálního zboží či možnosti vrácení peněz rychle a jednoduše.
 

0 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

Ke článku nejsou žádné komentáře