Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Co všechno byste měla vědět, chcete-li mít bezchybnou pleť?

5 snadných triků pro krásnou pleť

Krása
zdroj: Thinkstockphotos Krása
aktualizováno 26.01.2013, 00:00 | 26.01.2013, 00:00 | doma.cz/ina

Co všechno byste měla vědět, chcete-li mít bezchybnou pleť?

Tvář jako z porcelánu, bezchybně hebkou, bez pupínků, vrásek a dalších nepříjemností by si přála snad každá žena. Vy proto teď můžete udělat maximum.

 

Akné


Za nechtěnými pupínky může být jednoduchý spouštěč – mléčné výrobky. Až dvě třetiny dospělých trpí alergií na laktózu, která se projevuje právě zhoršením pleti. Zkuste na týden či dva omezit přísun jogurtů, smetany a mléka, a uvidíte sama.


Jasná pleť


Chcete mít přirozeně zářivou pokožku? Pak jezte hodně citrusů, papriky, květáku a brokolice. Jsou to zásobárny vitaminu C, díky kterému budete celá zářit. Další vitamin, který je pro pleť důležitý, je éčko. Ten najdete v olejích, rybách, oříšcích, špenátu či chřestu.


ČTĚTE TAKÉ:


Žiletka versus strojek: S jakou metodou bude pokožka dokonale oholená?

Módní policie v ulicích: Češky se v zimě bojí barev!

Osvojte si francouzský šarm: 10 zásad


Vrásky z vrásek


Proč je důležitá kyselina hyaluronová? Ve velkém na sebe váže vodu a také chrání kolagenová vlákna. Její hladina ale s věkem postupně klesá, a tím se tvoří vrásky. Investujte tedy do krému, který dokáže její hladinu zase vyrovnat.

 


Zinek


Pořiďte si tento zázračný prostředek, který vám pomůže pokožku ochránit před nadměrným červenáním, tvorbou zánětů a flíčků. Můžete ho buď konzumovat v tabletách, nebo zařadit do jídelníčku ořechy, listovou zeleninu, slunečnicová či dýňová semínka, houby nebo droždí.

 

Přečtěte si také na KRÁSNÁ.CZ:

Trendy prádlo jara? Romantické, nostalgické a honosné


Ryby…


… jsou pro pleť přímo dokonalé. Omega-3 mastné kyseliny obsažené v jejich mase působí blahodárně. Pokud chcete jíst ryby plné antioxidantů, soustřeďte se na lososa, sardinky a makrely. Dávejte pozor na tuňáka, radí elle.cz.
 

 
3 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

Ke článku nejsou žádné komentáře