Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Krásný sexy zadeček si můžete pořídit i bez posilovny? Poradíme nejlepší triky jak na to.

Pondělí 26. září | svátek má Andrea

Pevný zadeček k nakousnutí: Zvládnete to i bez fitka!

Hubnutí - 2
zdroj: Thinkstockphotos Hubnutí - 2
aktualizováno 26.06.2015, 11:04 | 26.06.2015, 11:02 | doma.cz/ina

Krásný sexy zadeček si můžete pořídit i bez posilovny? Poradíme nejlepší triky jak na to.

Zadeček poutá pozornost, ať už v kalhotách, nebo sukní! Pevně stavěného sexy pozadí si muži okamžitě všimnou, nemluvě o sezóně bikin, která se opět začíná neúprosně blížit! Abyste dosáhla kulatého tvaru, zpevnila svaly hýžďové a stehenní a vymýtila celulitidu, nemusíte trávit hodiny týdně ve fitness centru. Poradíme vám ty nejúčinnější cviky, se kterými váš zadeček vyformujete jak lusknutím prstu! Cviky pochází ze sestav kalanetiky, jógy i posilování tanečnic, takže si můžete být jistá, že zaberou i na vás. Teď to jen chce najít si patnáct minut denně!


Výdrž v podřepu


Obdoba klasických dřepů zapojí svaly hýžďové i stehenní. Postavte se mírně rozkročmo (nohy do šíře ramen), narovnejte záda a ramena tlačte dozadu po celou dobu cviku.

Kolena pokrčte, podsaďte pánev, tím se váš trup lehce předkloní, ale záda zůstávají stále rovná. Vraťte se do výchozí pozice a opakujte dvacetkrát, nebo do té doby než ucítíte tah ve svalech. Cvik provádíme v pravidelném, ale pomalejším rytmu. Když vytočíte nohy (špičky mírně od sebe), cvik bude ještě účinnější.

 

Abyste snadněji udrželi balanc, pomožte si pohybem paží, či se lehce přidržujte například židle, nebo kočárku. Tyto podřepy se dají cvičit i venku!

 

 

Výskoky

 

Dvacet výskoků snožmo a deset v širokém postoji.
Zahřívací kolo uzavřete dřepy na špičkách. Stoupněte si na špičky jednou rukou se přidržujte stolu nebo skříně a dřepů na počítejte nejdříve deset (po týdnu přidávejte vždy po dvou dřepech navíc).



Zhoupněte se ve výpadech


Pohyb je zaměřen na zadeček a zadní strany stehenních svalů, které bývají často "zanedbávané“, protože většina cviků i sportů posiluje primárně ty přední.

 

ČTĚTE TAKÉ:

Boj s kaloriemi? Tentokrát vítězně!

Zimní dieta: 11 tipů, jak v únoru shodit kila

Julie (36) hubne: Tyto potraviny nedá už nikdy do pusy!

Z výchozí pozice zanožíme pravou nohu a pokrčíme obě kolena. Pravou nohu postavíme na špičku, levé koleno svírá pravý úhel s lýtkem a stehnem. Opět podsadíme pánev, ruce předpažíme a začneme se "houpat“ nahoru a dolu. Váha je převážně na levé noze a záda se snažíme mít rovná! Pro větší zátěž si vezměte do rukou činky. Nezapomeňte pravidelně rytmicky dýchat. Až napočítáte alespoň deset zhoupnutí, nohy vyměníte.

 

Zanožování v leže


Lehněte si břichem na podložku. Ruce složte pod čelo. Nohy jsou mírně rozkročené. Zvedněte jednu vzhůru. S výdechem se snažte zvednout ji ještě o pět centimetrů výš, s nádechem se vracejte o pět centimetrů zpět. Pozor na prohýbání v bedrech! Opakujte desetkrát na každou nohu, opět po týdnu zvedněte počet cviků o dva.

 


Podsazování pánve


Nyní si na podložce klekněte. Spojte propnuté paže nad hlavou, snižte zadeček tak, abyste cítila mírný tah ve stehnech (čím blíže budou vaše hýždě u pat, tím je cvik náročnější a efektivnější). Nyní již posilujete velký sval stehenní a do toho přidáte podsazování pánve – zatáhněte zadeček, vydržte dvě vteřiny, uvolněte a cvik opakujte desetkrát. Se sklonem stehen byste po celou dobu neměla hnout.


MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT:

Poznáte podle zadečku sexy modelku?

Spaluj přebytečné kalorie: Známe cviky, které ti zrychlí metabolismus

 

Hlídejte si jídelníček i pitný režim

 

Zadeček potřebuje pravidelné posilování, ale pomůžete mu i vybraným jídelníčkem, kde by měla vládnout lehká dietní jídla, málo cukrů a to i v nápojích!

 

Vylepšete partie i módními triky

 

Abyste svůj zadeček doladila do posledního detailu, zaměřte se i na módní pomocníky. Co opticky prospěje vašemu zadečku?

 

- Větší kapsy na kalhotách

- Podpatky

- Stahovací a tvarovací prádlo!

- Tmavší barvy kalhot, či sukní

- Volnější nohavice kalhot

- Širší pásek

- Vyšší střih sukní (Upozorněte na svůj zadeček sexy pouzdrovými sukněmi, které jsou velice trendy a podtrhnou vaše ženské křivky. Volte k nim však volnější top.)

 

Další skvělé dietní recepty najdete na POKLIČKA.CZ:

Špenátová polévka

Celozrnné těstoviny s mrkví

Gazpacho

14 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

renča 17:07 02.04.2013
To se mi líbí