Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Stačí málo, a budete ve formě.

10 způsobů, jak najít 15 minut na cvičení

aktualizováno 30.12.2011, 00:00 | 30.12.2011, 00:00 | doma.cz/ina

Stačí málo, a budete ve formě.

S nedostatkem času bojuje většina žen - nákupy, děti, úklid, práce… Výčet ženských povinností by zabral celý odstavec. Málokterá žena si z časových důvodů může dovolit dojíždět několikrát týdně do posilovny, ale najít čtvrt hodinu na cvičení dokážete i vy.

 

Čtvrthodina pohybu denně je absolutní minimum. Ale pomůže. Jednou zaposilujte na břicho, příště třeba potrapte zadek. Výsledky začas přijdou. Chce to ale každodennost. Kde těch 15 minut vzít? Eliminujte věci, které jsou pro vás plýtváním časem. Reklamy v televizi, zbytečné e-maily… Řiďte se našimi radami.


1. Odhlaste se z Facebooku. :-) Měsíčně prý na něm strávíme až sedm hodin. Rozpočítáme-li to, týdně to dá 105 minut, denně 15 minut. Jeden den v týdnu se mu vyhněte obloukem a zacvičte si.


2. Nepřehánějte to s čistotou svého bytu. Není nutné v něm likvidovat každou stopu nedokonalosti. Spíš než každý den kousek udělejte všechno naráz v jeden den.

 

ČTĚTE TAKÉ:


Přibrali jste? Zrychlete metabolismus sedmi zásadami


Objevte skvělé slevy na hubnutí


Osvědčené startery pro ploché bříško



3. Váš oblíbený pořad v televizi zabere 60 minut. Jenže 15 minut z toho jsou reklamy. Nahrávejte si ho a dívejte se na něj ze záznamu.


4. Kupte si čas. Úklidový servis tu není jen pro horních deset tisíc. Určitě seženete někoho, jehož služby vám nezruinují rozpočet.


5. Používejte telefon. To, co potřebuje 15 e-mailů, vyřešíte telefonem za 40 sekund.

 


6. Naučte se říkat NE. Kolikrát vás někdo požádá o něco, co si klidně může obstarat sám. Přestat všem pomáhat znamená určitou svobodu a hlavně – čas navíc.


7. Nedělejte deset věcí najednou. Jděte na to postupně, plně soustředěna pouze na jednu věc. To pak půjde rychleji.


8. Že vám večerní chat s kamarádkou zabere maximálně čtvrt hodinky? Změřte si to a budete překvapená, že je to mnohem víc. Po 15 minutách prostě přestaňte a jděte si zacvičit.

 


9. Vždy mějte plán! Nejen časový harmonogram vám pomůže s hubnutí. Rozplánujte si vedle fyzických aktivit i to, co budete jíst, jen tak se vyhnete situaci, kdy přijdete hladová z práce a doma bude jen něco nezdravého. Myslete na své tělo alespoň den dopředu, tak abyste už ráno věděla, co vás čeká a nemine ;))


10. Nic z toho nezabralo? Pak vám zbývá už jen jediné. Vstávat o 15 minut dřív, radí elle.cz.
 

 
7 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

Nový rok - nový přístup 16:38 01.01.2012
Nový rok se blíží to je nejvhodnější období k začlenění a osvojení efektivnějších a prospěšnějších stravovacích návyků
do každodenního života. Začněte už dnes se svým poradcem www.hubnete.cz/bezobtizi
sova 10:25 30.12.2011
Jojo, čas by byl, ale ta lenost je nepřekonatelná......