Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Zpevněte roztřesená stehna! Stačí jen pět cviků a do konce měsíce budete mít ukázkové nožky!

5 Nejlepších cviků pro sexy pevná a štíhlá stehna!

Sexy stehna
zdroj: Thinkstockphotos Sexy stehna
aktualizováno 13.08.2015, 16:56 | 13.08.2015, 16:55 | doma.cz/ina

Zpevněte roztřesená stehna! Stačí jen pět cviků a do konce měsíce budete mít ukázkové nožky!

ezóna odhalování nohou je před námi, takže nejvyšší čas začít s ochablými nožkami něco dělat. Jak na to? Fajn zjištení, které vás určitě potěší je, že výsledky u cviků na dolní končetiny jsou brzy vidět!

 

Zvyšte zátěž jednoduše

 

Více chodit, vyběhnout si párkrát schody a zakázat si v práci výtah, či stání na eskalátorech, to jsou jednoduché návyky, které okamžitě vašim nožkám prospějí. Lepších výsledků dosáhnete, když začnete častěji nosit podpatky. I nízký podpatek je znát a právě díky podpatků, či botám na klínu více posilujete především stehna!

 

Nohy potřebují střídat posilování i vytrvalostní a protahovací cviky, aby nepřibývaly na objemu. Fotbalistická stehna nejsou na ženě zrovna velká paráda, proto si rozplánujte tyto aktivity. Jeden den vyrazte na krátkou procházku, druhý den navštivte bazén, třetí si užijete postelové rodeo, čtvrtý vyzkoušejte hodinu zumby, pátý obujte tenisky a zkuste jogging, šestý se potrapte se švihadlem a sedmý odpočívejte!

 

Posilka na 15 minut denně

 

Výpady

Jeden z nejzákladnějších cviků, který je také velmi účinný. Dá se cvičit třeba s činkami, pokud je však nemáte, dají se nahradit třeba půllitrovou pet lahví naplněnou vodou. A jak na samotný cvik? Ze stoje provedeme dlouhý výkrok, až se kolenem na jedné noze dotkneme země, činky držíme u těla, přitom míříme dlaněmi směrem k pasu.

 

ČTĚTE TAKÉ:
Perfektní bříško: Zbavte se tuku na břiše za 10 minut denně!
6 největších dietních mýtů, které zpomalují hubnutí
Americká dieta: Ženy po ní šílí! Pořiďte si sexy postavu!

 

Nezapomínejte mít po celou dobu cvičení vzpřímený trup! Po několika vteřinách se vrátíme zpátky do stoje a cvik opakujeme i s druhou nohou. Celé cvičení opakujte třicetkrát s každou nohou.

 

 

Dřepy

Dřepy zná každý již z mateřské školky, ale málokterá z vás si na něj při posilování vzpomene a přitom je to velmi účinný a jednoduchý cvik. Variant je nepřeberně, ruce můžete třeba natáhnout před sebe nebo je složit na hrudi, lze cvičit i s činkami, prostě co je pro každého příjemnější.

 

Pokud se vám to zdá málo, zkuste nohy roztáhnout asi metr od sebe, ruce položte v bok a přejděte z této polohy do podřepu, dokud neucítíte tlak na vnitřní straně stehen. Opakujeme celkem třicetkrát se dvěma krátkými přestávky.

 

 

 

Přinožování

Tento cvik je nejlepší provádět na zemi. Pod sebe položíme podložku, abychom neměli moc tvrdý podklad. Položíme se na bok, opřeme se loktem o zem a nohy pokrčíme v kolenou. Horní nohu zvedáme nahoru a dolu, ale musíte si dát pozor, aby se nepohybovala žádná jiná část těla. Obě nohy vystřídáme desetkrát po třech sériích.

 

ČTĚTE TAKÉ NA KRASNA.CZ:

To jsi nečekala! Málo tuků škodí tvé dietě
Tuky, zdravé i zákeřné! Jak se v nich konečně vyznat?

 

Obrácené přinožování

Tento cvik je na provedení nejnáročnější, ale také ze všech předchozích nejúčinnější. Opět si lehneme na bok jako v předchozím cviku, s jediným rozdílem - horní nohu pokrčíme v koleni a položíme před spodní.

 

Nyní hýbeme směrem nahoru právě tou spodní nohou. Nohu bychom měli zvedat, tak vysoko, jak nám to jen půjde a přitom si hlídat, že je stále natažená. Znovu opakujeme s každou nohou desetkrát ve třech sériích.

 

Kývání

Na závěr vám popíšeme cvik, kterým si vypracujete nejen stehna, ale i zadeček. Klekneme si na podložku, opřeme se o lokty a jednu nohu protáhneme buď do roviny nebo jí pokrčíme do pravého úhlu. S touto nohou pomalu hýbeme směrem nahoru a dolu, přičemž pohyb musí vycházet z hýždí.
 

19 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

Niki 21:22 19.06.2016
Ahojky, můžu se zeptat, za jak dlouho se dostavili výsledky? Měsíc? Dva? (při každodenním cvičení) a kolik děláte výpadu a dřepu? Děkujuuu
Niki 21:21 19.06.2016
Ahojky, můžu se zeptat, za jak dlouho se dostavili výsledky? Měsíc? Dva? (při každodenním cvičení) a kolik děláte výpadu a dřepu? Děkujuuu
waldym 15:10 23.10.2015
Ahoj, funguje to i u kluků ? :D Já jen že u těch nohou u sebe mám skříplé koule :D A za jak dlouho budu mít hubený stehna ? dnes jsem cvičil poprvé....mám docela tlusté nohy :D Díky za odpověď :P
anonym 20:51 19.10.2015
zhubly jste ve stehnach,nebo pribira svalova hmota? :-)) dekuji:)
jinxbhoy 15:21 05.08.2014
Naozaj dobre cviky ... pre doplnenie <a href="http://www.cvikynadoma.sk/cviky-na-nohy-pri... skuste aj tieto </a>
Tereza 15:38 09.05.2014
Toto cvičení jedině doporučuji. Již za několik dní po pravidelném cvičení (toto video a několik dalších menších cviků) se dostavily viditelné výsledky. Mám radost! :-)