Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Jistěže dlouhé cardigany a tlusté svetry naše kila navíc dokonale zakryjí. Jenže na jaře na vás vykouknout a vy budete nepříjemně překvapena, jak se z pár kilo navíc stala nechutná pneumatika tuku.

Čtvrtek 30. června | svátek má Šárka

5 rad, jak v zimě efektivně zhubnout

Sport v zimě
zdroj: Thinkstockphotos Sport v zimě
aktualizováno 20.01.2015, 16:04 | 20.01.2015, 16:04 | Doma.cz/trm

Jistěže dlouhé cardigany a tlusté svetry naše kila navíc dokonale zakryjí. Jenže na jaře na vás vykouknout a vy budete nepříjemně překvapena, jak se z pár kilo navíc stala nechutná pneumatika tuku.

Letos to změňte. Místo myšlenky, že v zimě se vše schová a na jaře nasadíte drsnou přípravu na plavkovou sezonu, si v hlavě nastavte dlouhodobý mod zdravého životního stylu. Proč začít právě teď? Známe hned pět důvodů!


Sportování v zimě

 

Víme všechny, je náročné je donutit se svléknout se na plovárně do plavek a skočit do vody, když léto stávkuje a teploty nejsou zrovna tropické. Naše tělo prostě touží po teplu. A přesně to může být právě teď na cvičení tolik přitažlivé. Takové běhání v zimě vás pořádně zahřeje. :) Stejně tak cvičení ve fitku, zkuste se vydovádět na takové zumbě. Prokrvíte si svalstvo, budete méně roztřesené, dobijete se energií a ještě i zhubnete. A jako bonus, kromě posílení těla, mnohem jednodušeji projdete zimou, pokud ji nemáte dvakrát v lásce.

 

 

Sladkosti v zimě

 

Jakmile nám letní sluníčko zamává a teploty začínají nebezpečně klesat k nule, jaksi i náš organismus začíná mívat chutě na nezdravější jídla. Všimněte si, že v zimě máte i větší chuť na sladkosti. Může to být proto, že vašemu tělu je zima a takový cukr přece jen (minimálně zevnitř) zahřeje a dodá také novou energii. Abyste ale do tukových vrstev spíš nepřidávala, klasické sladkosti vyměňte za ty nejzdravější - a tedy za ořechy, sušené ovoce, obilné kaše slazené medem a čokoládu s co největším obsahem kakaa. Pokud si vyberete čokoládu s obsahem chilli, podpoříte spalování a tukové polštářky se dají na ústup. :)

 

Pikantní má přednost

 

I když si v zimě žádáme horké jídlo, připravte si hřejivé pokrmy nejen co se teploty týče. Pokud potřebujete hubnutí podpořit, vsaďte na pikantní dochucovadla: polévku ochuťte zázvorem (ideálně čerstvým), ale i chilli papričkami. Polévky jsou v zimě skvělou volbou, jsou syté a zároveň zdravé. Zkuste do nich přidat mrkev, celer, petržel, řepu a připravit si je bez jíšky a smetany a s minimem oleje.


ČTĚTE TAKÉ:

Zvládněte své novoroční předsevzetí a zachraňte si zdraví
Úlet! Už tak štíhlá Krainová hubne pomocí mrazu
Novinka v hubnutí: nechte zmizet tuk mrazem!
Pravidla běhání: Sexy postava za hubičku

 

 

Vsaďte na horký čaj


Rychle a spolehlivě zahřeje, a pokud si vyberete takový, který zároveň podporuje i hubnutí, zabijete dvě mouchy jednou ranou. Kromě kopřiv, které jsou pročišťující, je vhodný i zázvorový.

 

V zimě hodně spěte

 

I spánek má totiž při snění o štíhlé postavě co říct. Minimálně je více než jisté, že když spíte, nejste hladové, a tudíž se vyhýbáte nočním nájezdům do chladničky. Plus se v těle během spaní dějí procesy, které hubnutí nastartují. Základem je ale spát minimálně 8 hodin denně.

3 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

Ke článku nejsou žádné komentáře