Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Chcete shodit pět centimetrů v pase? Víme, jak si pořídit pas jako proutek.

8 tipů, jak rychle zeštíhlet v pase

Sexy bříško
zdroj: Thinkstockphotos Sexy bříško
aktualizováno 04.06.2018, 18:39 | 04.06.2018, 18:39 | doma.cz/ina

Chcete shodit pět centimetrů v pase? Víme, jak si pořídit pas jako proutek.

Míry jsou kolikrát důležitější než vaše váha. Protože pokud sportujete, budujete si svaly, které jsou těžší než tuky. Před tím, než začnete opravdu vážně hubnout, změřte svoje míry, a to na všech nejdůležitějších místech - hrudník, pas, boky a můžete přidat též paže a stehna. Při hubnutí se totiž velmi často stává, že se váha na nějaký čas zastaví. Ať děláte, co děláte, pořád ukazuje stejnou cifru.

 

Propadnete-li v tu chvíli negativním pocitům a začnete si myslet, že hubnutí nemá cenu a že se vám stejně nikdy nepodaří, vemte do ruky metr a uvidíte, že úbytek v centimetrech bude pokračovat. Svaly jsou totiž těžší než tuky, ale na objem potřebují daleko méně místa.

 


Jak dosáhnout štíhlého pasu?


1. Jezte pětkrát až šestkrát denně. Nezapomínejte tedy na dopolední a odpolední svačinku, protože časté jídlo donutí váš metabolismus přeřadit na vyšší rychlost a vaše tělo pak bude rychleji spalovat přijaté tuky.

 

 

2. Dejte si dvacet minut před večeří několik kousků zeleniny. Zaplníte si žaludek a nesníte toho tolik.

 

3. Nikdy nevynechávejte snídani. Jídlo na talíři by však mělo být vyvážené. Sáhněte po celozrnných obilovinách, celozrnném pečivu, rostlinném másle, cottage, tvarohu, nízkotučném jogurtu, tvrdém sýru, libové drůbeží šunce, po čerstvém ovoci a zelenině či po cereáliích. Dopřát si můžete i med, marmeládu s nízkým obsahem cukru či light kompoty. Hodí se i cereální sušenky.

 

ČTĚTE TAKÉ:

Perfektní stehna? Zformujte vnitřní strany TŘEMI NEJLEPŠÍMI cviky!

Jak shodit 6 kilo do plavek: Co jíst před a po sportu pro lepší spalování

Letní hubnutí: Nejlepší osvěžující dietní nápoje

 

4. V jídelníčku vyměňte nezdravé varianty za zdravější. Zkuste například hnědou rýži, celozrnnou mouku, hodně zeleniny a netučné maso či ryby.

 

5. Začněte cvičit. Jenom posilováním, i když bude cílené přímo na břišní svaly, břicho nezhubne. Svaly si sice vytvoříte, ale zůstanou ukryté pod tukovými polštáři. Proto je potřeba před samotným posilováním zařadit do cvičební aerobní aktivitu v takové frekvenci, při které se spalují tuky. Její délka by měla být minimálně 20 až 30 minut. Nezapomínejte procvičovat všechny břišní svalové skupiny, ale i svaly zad.


6. Každý den začněte ráno sestavou tří nejúčinnějších cviků. Při posilování břicha je důležitá preciznost, pravidelnost a vytrvalost – jen tak docílíte kýženého výsledku. Ideální je 5 až 10 minut denně. Je také dobré posilovat všechny svalové skupiny břicha. Jedno z hlavních pravidel zní: plynulost. Cviky neprovádíme trhaně a hmitáním, ale plynule, spíše pomalu.

 

 

7.Nůžky

Vleže na zádech se zvedněte na lokty. Natažené nohy zvedněte asi 20 centimetrů nad zem a střídavě překřižujte jednu přes druhou, jako když stříhají nůžky.


Sklapovačky

Tentokrát se posaďte, opřete se rukama za tělem, pokrčte kolena a zvedněte je tak, aby byla co nejblíž k hrudníku. Pak nohy pomalu natahujte zpět, zhruba vodorovně s podložkou, zároveň pokrčujte ruce v loktech. Nohy nepokládejte až na zem.


Zkracovačky

Klasický cvik, který je velmi efektivní. Jednoduše si lehněte na záda, nohy pokrčte a dejte je mírně od sebe. Ruce spojte za hlavou a s nádechem se přitahujte vzhůru ke kolenům. Pak se zas pomalu spouštějte dolů. Bedra zůstávají na podložce, neprohýbají se.

 
14 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

www.tukydolu.cz 10:21 30.06.2013
Pokud chcete změnit svůj život a mít lepší postavu, kontakt na