Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Za okny už je brzy tma, takže běhat či chodit ven se nedá, posilovny vás nebaví? Cvičte doma!

Cvičte doma, funguje to. Pět nejlepších cvičení.

cvičení doma 1
zdroj: Thinkstockphotos cvičení doma 1
aktualizováno 10.10.2013, 00:00 | 10.10.2013, 00:00 | doma.cz/raw

Za okny už je brzy tma, takže běhat či chodit ven se nedá, posilovny vás nebaví? Cvičte doma!

Rozhodnutí, že zhubnete díky tomu, že budete cvičit doma, v sobě skrývá jednu velkou výhodu a jedno velké riziko.

 

Výhodou je soukromí a klid, nemusíte se stydět za to, že vaše postava ještě není dokonalá a můžete se u cvičení klidně mračit, aniž by vás lektorka povzbuzovala k neustálému úsměvu. Riziko je také jasné: budete mít tendenci cvičení tak trochu flákat a hrozí, že ho časem nechte úplně.

 


Važte se té první výhody a na riziko se připravte – rozhlaste to, že hubnete pomocí domácího cvičení mezi kamarádkami a příbuznými, neslibujte si nesmysly, jako že budete cvičit hodinu denně a vyberte si pohyb, který vás bude bavit. Přinášíme vám několik tipů.

 

 

 

Tohle prostě musíte vyzkoušet!

 


1. Cvičení s Jillian Michaels

Naprostý internetový hit, který by mohl pomoci i vám. Na webu je k mání sestava cvičení od Jillian Michaels rozvržená na třicet dní, s níž můžete každý den zvládnout půlhodinu ve slušném tempu, je přitom na vás, kterou denní dobu to bude. Vyvážená sestava je výborná na tvarování postavy i na hubnutí. Nenechte se odradit prvními dny, kdy budete mít pocit, že tempo nezvládnete, za pár dní už vám to ani nepřijde. Jakmile budete mít za sebou první měsíc, můžete přejít na vyšší úroveň. Hledejte na webu pod názvem 30 Day Shred.

 

ČTĚTE TAKÉ NA KRASNA.CZ:

Cvičení, co tě bude v zimě bavit
Zhubni i bez posilovny
Sexy zadek bez posilovny? Máme podrobný návod!

 

2. Rotoped nebo běhátko
Nejspíše znáte spoustu lidí, pro které se rotoped stal pouhým věšákem na prádlo. Je to škoda, protože cvičení na něm skvěle funguje. Můžete při něm přitom sledovat zprávy nebo poslouchat hudbu, takže vám ona hodina třikrát týdně rychle uteče. Jen je dobré tohle cvičení doplnit posilováním zaměřeným především na horní polovinu těla. Pokud vás neláká rotoped, kupte si domácí běhací pás nebo některý s domácích posilovacích strojů, s jejichž výběrem vám může pomoci fitness trenér.

 

 

3. Skákejte!
Přes švihadlo jste naposledy skákali před lety během hodin tělesné výchovy? Tak se k tomu vraťte. Tohle umění se nezapomíná, jen si kolem sebe doma udělejte potřebné místo. Zkombinujte skákání přes švihadlo, které vám pořádně rozpumpuje krev, s následným posilováním a první výsledky budete moci pozorovat už za dva týdny. Nemusíte brát švihadlo do rukou denně, stačí třikrát týdně, ale pak vydržte poskakovat alespoň půl hodiny v kuse.

 

ČTĚTE TAKÉ:  

Pět kilo za měsíc? Proč ne, zaměřte se na pečivo a přílohy!

Víme, proč je důležité, abyste jedla pomalu!

Cvičit denně nebo třikrát týdně? Víme, co je lepší!

 

4. Vezměte do ruky činky, na nohy napněte posilovací gumy
Najděte si na internetu nějakou základní posilovací sestavu pro ženy a zpestřete si ji tím, že při ní vezmete do ruky činky. Nemusí být přehnaně těžké, stačí sotva půl kila, i tak si můžete být jisti, že se tahle zátěž navíc projeví na formování vaší postavy velice pozitivně. Nohy zase můžete skvěle procvičit pomocí posilovací gumy.

 

 


5. Vyberte si z nabídky DVD aneb zumba před obrazovkou
Pokud potřebujete předcvičovatelku, může vás zachránit některé z DVD – vybrat si můžete jógu, cviky na zadek či břicho stejně jako třeba zumbu. Snažte se vybrat cvičení, které neslibuje nesmyslné zázraky, ale zaručí vám postupné protažení a zpevnění celé postavy. Případně si DVD pořiďte více a během týdne dvě tři vystřídejte. Až se vám okoukají a sestavy budete zvládat levou zadní, přejděte na vyšší úroveň.
 

 
7 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

Luki 08:31 16.11.2016
Taky posdílím pár videí, podle kterých cvičím. Má to dobrý efekt, pevná záda i proti jejich bolesti. http://www.slimming.cz/cviceni-na-doma/
Vlaďka 17:15 21.10.2016
Pěkný článek, Jillian jsem už několikrát cvičila a je to celkem náročné :) Taky jsem pořídila na http://www.cvicenidvd.cz několik DVD s Hankou Kynychovou, a tak to teď kombinuju. S prckama toho člověk ale moc nestíhá.
Fitness-trenink-doma.cz 13:31 26.01.2015
Pokud rádi cvičíte doma podle videa, pak můžete také vyzkoušet Fitness video-treninky od Fitness-trenink-doma.cz. Ke zhlédnutí jsou zveřejněny zde: http://www.fitness-trenink-doma.cz/clanky-videa.ht...
Janka 13:44 09.12.2013
Jillian Michaels není jediná kdo má zajímavé videotréninky. Teď jsem viděla na webu http://fitactive.cz/cviceni-doma-formovani-postavy... další dobré video se sérií T25, to je teprve hubnutí :)