Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Chcete krásně ploché bříško i ve čtyřiceti? Paní Hanka dokazuje, že je to možné v každém věku a stačí k tomu kvalitní jídelníček a speciální cviky.

Hanka (38): Dokonale ploché bříško díky 3 cvikům!

Cviky na břicho - 4
zdroj: Jakub Deml Cviky na břicho - 4
aktualizováno 31.01.2013, 00:00 | 31.01.2013, 00:00 | doma.cz/ina

Chcete krásně ploché bříško i ve čtyřiceti? Paní Hanka dokazuje, že je to možné v každém věku a stačí k tomu kvalitní jídelníček a speciální cviky.

Paní Hanka shodila tuk a nabrala svaly. „To, co se dříve třáslo, se už netřese. Jsem z toho nadšená a rozhodně si chci tuto váhu minimálně udržet. Jedna konfekční velikost je dole, ale do mých vysněné váhy zbývají ještě dvě kila. Na ty ale nepospíchám,“ říká nadšeně paní Hanka, které s hubnutí pomáhalo studio Bomton.

 

Fotogalerie

1 / 6 Otevřít fotogalerii



„Na doma mám od své trenérky předepsané různé protahovací a posilovací cviky. Nejvíce si dávám záležet právě na těch, které formují bříško.

Cvik 1

 

Cviky na břicho - 1
(Foto: Jakub Deml)



Tímto cvikem posilujete podbřišek a pánevní dno. Aby bříško vypadalo dobře a bylo na první pohled pevné, musí být nejdříve pevné zevnitř. Lehněte si na podložku, paže propněte a dejte mírně od těla, dlaněmi nahoru. S téměř nataženými nohami hýbejte ve vzduchu dopředu a dozadu v rozmezí třiceti centimetrů. Nezapomeňte pravidelně dýchat.


ČTĚTE TAKÉ:

Hanka (38) bojuje s faldíky na lymfodrenáži

Hanka (38) bojuje o ploché bříško: Jídelníček na týden!

Julie (36) hubne přes noc: Zkuste tyto potraviny také!


Cvik 2

 

Cviky na břicho - 2
(Foto: Jakub Deml)


Svaly šikmé potrénujete nejlépe cvikem sedy lehy, ale budete je cvičit křížem. Vyvarujte se však nejčastějších chyb. Nohy by měly být volně podložené, paže opět od těla a druhá hlavu jen lehce, téměř symbolicky přidržuje. Nahoru jdete vždy s výdechem.

 

Podívejte se také na týdenní jídelníček:

 

Fotogalerie

1 / 7 Otevřít fotogalerii


Cvik 3

 

Cviky na břicho - 3
(Foto: Jakub Deml)


Obdobná varianta, při níž zapojíte však více svalových skupin. Pokrčte obě nohy, o jednu se opřete, druhou zvedněte pokrčenou do výše. Tahem zvedejte hrudník a střídejte strany. Nevynechávejte ani střed, kdy upažte a ruce zvedněte nad zem. Nahoře vydržte vždy dvě vteřiny a povolte. Nikdy však úplně nelehejte zpátky, pouze se lopatkami lehce opřete o zem.

 

Vyberte si z velké nabídky hubnoucích procedur i kurzů!



Každý cvik proveďte osmkrát, poté zvolte na dvě minuty kardio (ortoped, dřepy s výskokem, švihadlo) a sérii opět celou ještě dvakrát zopakujte.

 

Skvělé dietní recepty najdete na POKLIČKA.CZ:

Špenátová polévka

Celozrné těstoviny s mrkví

Gazpacho
 

 
5 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

Roztomilost samá♥^^ 17:57 04.02.2013
Lucka: oukey a co když máme jen volnou kůži a vyzerám ako bych byla tlustá? :'D to mám dělat co??? =O'
Monika 16:16 04.02.2013
Hanko, jsem nadšená , strašně Ti to sluší , je vidět , že jsi makala ! a teď jen si to udržet. Každopádně gratuluju , oceňuju rychlost s jakou se to podařilo ve spolupráci s Bomton Studiem !! M.
:)) 16:31 01.02.2013
Máte problémy s váhou, jídlem, hubnutím? Zkuste http://ppp2.webnode.cz/ :)
erika 10:08 31.01.2013
lucka - hned v uvodu je zmineno ze shodila jen diky zlepsenemu jidelnicku a cviceni, tak snad tu nemame tak duty devcata ne :) me spis prijde ze se jim az moc vtlouka do hlavy ze musis bejt hubena, abys mohl zit a pritom krev a mliko je mnohem hezci nez ty anorekticky hnusky
Lucka 08:51 31.01.2013
Problém je ten, že se ženám a dívkám neustále vtlouká do hlavy, že když budou dělat sedy lehy a nejrůznější cviky na břicho, tak budou mít krásné a ploché bříško. Jenže posilováním se jenom formují a zesilují břišní svaly, ale nespaluje tuk, takže ty svaly nepůjdou přes vrstvu tuku vidět. Samotné posilování vám nikdy štíhlou postavu nezaručí