Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Oplácená bříško, pneumatiky kolem pasu, faldy na bocích – chcete s nimi konečně pohnout? Neodkládejte nic na zítra a jděte do sebe.

Pondělí 24. listopadu | svátek má Emílie

Jak se zbavit povislého bříška: 6 zásad pro odbourání tuků

Hubnutí - 6
zdroj: Thinkstockphotos Hubnutí - 6
aktualizováno 14.09.2012, 00:00 | 14.09.2012, 00:00 | doma.cz/ina

Oplácená bříško, pneumatiky kolem pasu, faldy na bocích – chcete s nimi konečně pohnout? Neodkládejte nic na zítra a jděte do sebe.

Můžete cvičit nahoru dolu sedy lehy, ale pokud budete mít podkožní tuk 5 cm tlustý, svaly stejně vidět nebudou. Takže jak na věc? Nejdříve je potřeba zbavit se tukových zásob kolem pasu, a potom se pustit do aktivního plánu. Když víte, jak na věc a budete sama k sobě poctivá, je jen otázka času, kdy se budete moct pochlubit krásným plochým břichem.

 

Problematické bříško, které často musíme zatahovat, je dané především špatnou životosprávou, stresem a sezením. A protože zaměstnání asi jen tak nezměníte, pokuste se změnit alespoň to, co jde.


1. Cukry nahraďte

 

Asi vás nepřekvapí, že cukrovinky byste si měla odpustit. Především bílý rafinovaný cukr a lomonády. Touhu na sladké zažeňte lžičkou medu, nebo 70% čokoládou. Když jídelníček „ozdravíte“ a přidáte víc „zelené“ zeleniny, tak se vám přirozeně sníží i apetit na sladké.

 


2. Třikrát týdně se zapoťte

 

Máte pevné, ale pořád kulaté břicho? Zřejmě spoléháte pouze na izolované posilování svalů, se kterým se všech uložených tuků nezbavíte. Střídejte ho s kardio cvičením, nejlépe takovým, při němž pracují i břišní svaly. Nabízí se walking, skákání na trampolíně, či přes švihadlo, veslařský trenažér, nebo plavání.


3. Zvyšte příjem bílkovin a vlákniny

 

Klíčové pravidlo pro váš jídelníček. Potraviny bohaté na vlákninu a bílkoviny vás na dlouho zasytí, krotí mlsnou a navíc obsahují spoustu zdravých živin. To, že se po nich dobře hubne, je tedy logické. A které to jsou? Luštěniny, vajíčka, jablka, celer, ovesné vločky, petržel, mrkev, brokolice, květák, ředkvičky, bílé jogurty, celozrnné výrobky, ořechy a semínka, švestky, hrušky, banán, a další výrobky ze špaldové mouky.

 

ČTĚTE TAKÉ:

Hlaste se do VELKÉ PROMĚNY za 110 000! Krabičková dieta na půl roku!

4 největší snídaňové prohřešky, kvůli kterým jde váha nahoru

Ze 122 kilo na 70! Příběh Simony vás nakopne!

 

4. Omezte slané a smažené

 

Pustíte-li se do hubnutí, byla by škoda si to kazit klasickými záškodníky, mezi něž patří smažená jídla s majonézou, chipsy, párky a klobásy, smažené čínské nudle, pizza a další polotovary. Přepálený tuk vám zpomaluje spalování a vysoké množství soli a glutámátu zas podporuje apetit – po čemž rozhodně netoužíte!

 

Vyzkoušejte také novinku v hubnutí, 6 ošetření kryolipolýzou nyní v 88% slevě!

 

 

5. Posilujte hloubkové svaly břicha


Necvičte dokolečka sedy lehy, cvik opakujte třeba jen pětkrát, ale prodlužte výdrž v obtížné pozici. Inspirujte se novými cviky od profesionálních trenérů:


Sexy břiško bez faldů: Cviky, které jste ještě neviděli!
Tuning bříška s Míšou Ochotskou: Na sedy lehy zapomeňte!

 

 

6. Neste se jako páv

 

Rovná záda, bradu nahoru a zatažené bříško byste se měla snažit mít neustále. Vaše figura bude hned vypadat lépe. Obyčejnou třičtvrtěhodinovou procházku proměňte v efektivní trénink. Stačí nasadit na deset minut ostré tempo rychlochůze a pokračovat ve svižném tempu dál.
 

3 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

Ke článku nejsou žádné komentáře