Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Dietní tipy přesně pro toto období!

Jarní dieta: 12 malých kroků pro velké hubnutí

aktualizováno 22.03.2012, 09:54 | 22.03.2012, 00:00 | doma.cz/ina

Dietní tipy přesně pro toto období!

Shoďte kila díky malým změnám! Za měsíc vaše postava nádherně prokoukne, a vy díky vhodným potravinám překonáte i jarní únavu! Během jara se tělo samo přirozeně čistí, proto je to pro vás ideální příležitost jak zhubnout. Pokud máte dost svých povinností a koníčků a velkým dietám, či radikálním plánům se vám nechce odevzdat, je jarní dieta přesně vám určená.

 

O co se jedná?

 

Díky dvanácti málým dietním změnám dosánete kýženého efektu a do měsíce budete mít postavičku jako lusk!

 

1. Denně vypijte 3 litry vody s citrónem! Už jistě víte, že pitný režim je důležitý a při hubnutí a detoxikaci hraje hlavní roli. Když si nastavíte limit tří litrů, nezbude vám ani místo a pomyšlení na limonády, džusy a podobné kalorické nápoje. Citrón navíc pročištuje játra a dokáže urychlit metabolismus až o 33 procent!


2. Poslouhejte svůj hlad. To neznamená jíst více, ale naopak méně. Jednoduchý trik, díky němuž můžete lehce zhubnout, je zmenšit porce. Nejsnadnější způsob, jak toho dosáhnout je jednoduše poslouchat váš hlad (neplést s chutí!). Jezte hodně pomalu, jen tak včas poznáte, kdy máte dost.

 

ČTĚTE TAKÉ:


Pětková dieta: 5 kilo dole zdravě a rychle!

7 jídel, na kterých si pochutnávají „hubeňouři“

Zbavte se k vypouklého bříška za 15 minut denně

 


3. Nenakupujte "dietní" jídla! Respektive se nenechte zlákat reklamními obaly, ale vsaďte na osvědčené zdravé potraviny – zeleninu, přílohy z různých druhů mouky, rýži...


4. Jezte salát každý den.
Ke každému obedu si nandejte velkou porci salátu! Jednoduché pravidlo brzo na své postavě pocítíte a po obědě se budete cítit svěží. Střídejte saláty s různými druhy zeleniny, oříšky, i exotickými plody jako avokádo, zelené lusky, baba špenát apod.


5. Začněte odštavňovat!
Zeleninové a ovocné šťávy jsou skvělá svačinka plná vitamínů a vlákniny. Vyzkoušejte mrkvové, okurkové, jablečné… Tento elixír vás kromě jiného zbaví i chutí na sladké i slané lahůdky.

 


6. Klíčky a lněná semínka
– objevte něco nového! Lněné semínka a klíčky můžete libovolně hrstku přidat ke každému jídlu. Obsahují vysoké procento vzácných nenasycených mastných kyselin a vitamínů. Ze lněného semínka můžete připravit i odvar.


7. Jezte proteiny s každým jídlem. Pozor protein nerovná se maso! Masa jsme si povětšinou užívali přes zimu, proto by bylo dobrého ho v létě o něco omezit a přejít na rostlinné proteiny (tofu, soja, luštěniny). Bojují proti ukládání tuku a zabraňují zběsilým chutím.

 

ČTĚTE TAKÉ:


Detox celebrit: pročistěte a odlehčete vaše tělo!

Sexy vypracované paže za pár minut

 


8. Sledujte velikost příloh!
Carbohydráty jsou sice skvělé zásobárny energie, ale pokud se jich jí více, než je třeba, bohužel se to nehezky odrazí na váze. Proto zredukujte porce těstovin, rýže, brambor na polovinu!


9. Jezte jen do půl osmé!
Pětkrát v týdnu se držte a naučte se od půl osmé večerní hodiny nic nejíst. Vyčistěte si zuby, mentol ochromí chuťové pohárky. Dva večery v týdnu si rezervujte pro zvláštní příležitosti – večeře venku, či nějaká kulturní událost, při níž víte, že nebudete moci večeřet doma.


10. Jezte snídaně do 300 kalorií!

 

Když nesnídáte, hrozí vám, že o to víc budete jíst přes den. Navíc vyhladovělé tělo ukládá tuky daleko zákeřněji a ve větší míře. Proto ve jménu štíhlejší linie snídejte zdravě a vyváženě. Objevte super slevy na hubnutí a další skvělé záležitosti.

 

Pro nastartování vašeho metabolismu, si zacvičte ještě před snídaní tuto sestavu!

 

Fotogalerie

1 / 2 Otevřít fotogalerii


11. Omezte stravování v restauracích!

 

Možná si to ani neuvědomujete, ale právě časté stravování v restauracích může za nadbytečná kila. Zkuste tedy omezit restaurace, jídelny, či bufety na jedenkrát týdně! Ani ne po měsíci uvidíte, že se tento krok vyplatil.


12. Nenakupujte „k televizi“

 

Při velkém nákupu myslíte na dobroty k televizi, až vás bude honit mlsná? Chytrý fígl, který kolikrát předejde bezmyšlenkovité pojídání chipsů, či čokolády, je jednoduchý – nekupujte tyto ňamky do zásoby! Pokud budou vaše chutě nezvladatelné, můžete vyrazit do večerky… Ovšem kolikrát vás samotná výprava, či zrada otvíracích hodin od mlsání nepochybně odradí.
 

Zhubněte podle tvaru bříška

11 způsobů, jak shodit 2 kila za víkend »

Víkend za dveřmi a za pár týdnů je léto čas dovolených. Pokud na sebe nemáte čas přes týden, poradíme vám, jak to nejlépe a nejefektivněji dohnat za víkend. ... více»

Přejídání a velké porce: oblbnou nás, proto tloustneme! »

Příliš mnoho jídla tropí zmatek v mozku, to je důvod proč přibíráme na váze. ... více»

Zhubněte podle tvaru bříška

Nejlepší svačinky pro noční jedlíky »

Dobýváte se o půlnoci do ledničky, protože hlady nemůžete usnout? ... více»

8 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

Ke článku nejsou žádné komentáře