Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Problematická partie, o které se traduje, že nejde vytvarovat. Omyl, dokážeme vám, že to chce jen znát dobrý jídelní a cvičební plán!

Konec povoleným roztřeseným špekům: Pořiďte si sexy boky!

Zadeček
zdroj: isifa.com Zadeček
aktualizováno 22.11.2012, 00:00 | 22.11.2012, 00:00 | doma.cz/ina

Problematická partie, o které se traduje, že nejde vytvarovat. Omyl, dokážeme vám, že to chce jen znát dobrý jídelní a cvičební plán!

Toužíte po ideálních proporcích, ale zadeček a boky vám to jaksi kazí? Už dnes můžete začít pracovat na změně. Poradíme vám komplexní plán, jak vše změnit.


1. Zaměřeno na boky
Každý den, cvičte deset minut následující sestavu zacílenou na oblast boků a zadečku.

 

Zanožování v sedě

Posaďte se vzpřímeně tak, aby levá noha byla pokrčená v pravém úhlu před vámi a druhou vytočte vedle sebe tak, aby pata směřovala za vás (stehno a lýtko opět svírají pravý úhel). Rukama se opřete vedle levé nohy, ale příliš se neuklánějte. Pravou zvedněte mírně nad zem a zanožujte. Opakujte na každou nohu dvacetkrát. Tímto cvikem tvarujete boky, zadeček, i zadní strany stehen.

 

Zadeček
(Foto: isifa.com)

 

Baletní švihy
Krátké ostré švihy před sebe a za sebe - přesně podle klasického baletu. Místo baletní tyče se přidržte okraje stolu, nebo židle. Potom nechte nohu lehce ve vzduchu a kmitejte propnutou nožkou v rozmezí deseti centimetrů. Po dobu cvičení musí být celé tělo zpevněno!

 

ČTĚTE TAKÉ:

Z boubelky sexy kočka: Zbavila se 38 kil, omládla a zkrásněla

Dieta bez diety: 5 šikovných triků čtenářek!

Zpevněte přes zimu bříško a zadeček: Cviky, které ještě neznáte

 

Rychlochůze kdykoliv a kdekoliv
Prospěšným pohybem, který můžete praktikovat každý den, je rychlá chůze. Svižné tempo kroku se vzpřímenými zády a zataženým bříškem, je účinné a nenáročné. Pokud si delší procházku chcete naplánovat, započítejte do svého programu čtyři až šest kilometrů dlouhou trať, kterou si dáte rychlochůzí.

 

 

2.Volba oblečení – vaše první pomoc


Využít trendy střihy ke schování širších boků je snadná a rychlá pomoc. Každá žena by měla vědět, co ji sluší a co nikoliv. Pokud jste majitelkou širších boků a toužíte je trošičku skrýt, volte volné halenky, trička se sníženým pasem a áčkovým střihem, které se s oblibou nosí přes kalhoty, nebo jenom legíny.


Máte- li ráda barevné a zajímavé kousky, preferujte větší vzory před menšími. Lesklé materiály používejte jen v malé míře. Nic nezkazíte módními šaty se zajímavým dekoltem a propasovaným hořejškem, který se v pase začne radikálně rozšiřovat do volné slušivé sukně.

 

3. Vyzkoušejte kosmetická centra. Mají výsledky

Slyšeli jste o moderních metodách hubnutí, které využívají nejnovější technologie? Slibují 3 až 4 cm po jednom zákroku.

Vyberte si z velké nabídky hubnoucích procedur i kurzů!

 


4. Jídelníčkem proti tukům


Zkontrolujte množství a druh olejů i tuků ve vaší stravě. Některé ženy získávají širší boky z mléčných tučných výrobků, mezi něž patří mléko, tučné jogurty, sýry a tvaroh. Raději se přeorientujte na rostlinné oleje! Vyhněte se zákeřné kombinaci oleje a obilovin (chipsy, hranolky) a smaženým jídlům. Místo toho do svého jídelníčku zapojte více zeleniny, ovoce, celozrnných potravin, sóju, ryby a zázvor, který urychluje a usnadňuje odbourávání tuků.

 

Uberte ze svého menu karbohydráty, které tělo ukládá často jako tuky právě v oblasti boků a stehen. Vyhněte se tedy časté konzumaci bílé rýže, těstovin, pečiva a brambor.
 

 
3 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

kometa 04:00 23.11.2012
Dovolila bych si poukázatat na to, že "karbohydráty" je totálně špatný název pro sacharidy. Carbohydrates je výraz pro cukry v angličtině, tak to prosím aspoň přeložte správně.