Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Paní Martina hubne, ale to neznamená, že jí čas od času nepřepadne mlsná. Přečtěte si, jak zvládnout chutě při dietě?

Martina (38) hubne i hřeší: Jak mlsat při dietě

Paní Martina a mlsná
zdroj: Jakub Deml Paní Martina a mlsná
aktualizováno 27.01.2013, 00:00 | 27.01.2013, 00:00 | doma.cz/ina

Paní Martina hubne, ale to neznamená, že jí čas od času nepřepadne mlsná. Přečtěte si, jak zvládnout chutě při dietě?

Rozhodli jste se, že chcete jíst zdravěji, zhubnout, ale brání vám v tom chutě na sladké, slané, mastné, nebo limonády? Tyto problémy paní Martina dobře zná a dokázala je překonat. Jak?

 

„ Hlavní zásada je mít plnou lednici zdravých věcí, které vám chutnají, ale zároveň nejsou příliš kalorické. Takže vše začíná už u nákupu,“ říká Martina.

 

Fotogalerie

1 / 3 Otevřít fotogalerii


Zdravé pamlsky a tipy od Martiny:

 

„U sebe nosím vždy proteinovou tyčinku. Doma mám celozrnné sušenky (žitné a ovesné). Dnes je opravdu výhodou, že i tyto „zdravé“ sušenky jsou opravdu chutné. Je ale potřeba počítat s tím, že většinou obsahují hodně tuku, a proto podle pamlsku upravuji následně i další jídelníček.“


A na čem Martina ujíždí? „Občas propadám sladkým tvarohovým pochoutkám, vím, že to není ideální, ale když má člověk chuť, tak se tím chuť na sladké zažene,“ říká přesvědčivě Martina.


ČTĚTE TAKÉ:

Martina (38): ze 112 na 85 kilo! A hubne dál

Dieta Martiny (38): Ráno si dá klidně i cukroví

Julie (36) hubne přes noc: Zkuste tyto potraviny také!


Martina ctí ale jednu důležitou zásadu. „Vezmu si vždy jen malý kousek (1 ks sušenky, 5-6 lžiček tvarohu, či si jen ukousnu proteinovou tyčinku) a chvíli počkám. Většinou mlsná přejde. Nicméně se snažím, abych tyto chutě neměla a dopředu si tvarohy či jogurty (bílý s medem, s domácím džemem, s müsli) pravidelně přidávám do jídelníčku,“ vysvětluje Martina.

 

Podle paní Martiny totiž platí, že když si člověk čas od času něco dobrého s mírou dopřeje, vyhne se v budoucnosti neovladatelné „žravé“.

 

Hubnutí podle Martiny - 5
(Foto: Stob.cz)

 

Martiny ditetoložka a rádkyně v oblasti jídla a hubnutí, paní Iva Málková sestavila i pro vás několik zásad, které vám s překonáním apetitu pomohou.


Přidejte již navždy ke svému životu něco, co způsobí, že vám bude lépe a prožijete život radostněji. A to něco může být:

 

• Vyřaďte ze svého života slovo dieta, hubnutí apod. Najděte si pohyb, který vás bude bavit, a vezměte si k srdci následující rady.


• Nadřaďte kvalitu potravin nad kvantitu a opravdu si pochutnejte.


• Objevte kouzla mnoha pro vás dosud neznámých nutričně vyvážených a chuťově atraktivních potravin a z těchto potravin tvořivě připravte pokrmy, které uspokojí vaše chuťové, ale nikoliv tukové buňky.

 

Hubnutí podle Martiny - 8
(Foto: Stob.cz)


• Povyšte jídlo na umění, staňte se labužníkem, jezte pomalu a na jídlo se soustřeďte.


• Vytvářejte si aktivně jídelníček o optimální energetické hodnotě ve správné skladbě, který se bude skládat z potravin pro vás dostupných a z těch, které máte rádi.


• Možná vás překvapí, že si při novém způsobu života „užijete“ potravin a pokrmů více než kdykoliv předtím, a to z mnoha důvodů. Budete jíst vícekrát za den, nebudete již otrokem „toxického prostředí“, které vás provokuje k jídlu, i když nemáte hlad – často pak jíte automaticky, neuvědoměle a ani vlastně nevíte, že jíte. Změna životního stylu nebude řeholí, ale budete se učit žít zdravěji s úsměvem. Společně se budeme snažit, aby pro vás bylo hubnutí hrou, aby vás bavilo.


Vyberte si z velké nabídky hubnoucích procedur i kurzů!


• Budete se sice kontrolovat celý život, ale může to být kontrola radostná či alespoň akceptovatelná. Když automaticky zastavíte na křižovatce na semaforu, také při tom netrpíte. Do kontroly patří i zvládnutí občasných vybočení. Jediné, co si zakažte, jsou slůvka „dieta“ a „už nikdy více“. Nejlepší dieta je taková, při níž si ani neuvědomujete, že ji držíte, protože to je vlastně příjemnější, výhodnější způsob stravování.

 

Přečtěte si také na KRÁSNÁ.CZ:

Čtyři snídaňové zásady pro štíhlou linii
 

 
5 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

Katka 22:52 29.01.2013
Milá holka a hezká inspirace pro nás. To s hlídáním si kj v potravinách je logické - měly bychom se zaměřit především na ty nízkotučné a neochucené - naházet zdravé ovoce se do jídla dá teměř vždycky :) Jinak s mlsáním, sama vím, že bez sladkého se prostě člověk téměř neobejde. Vydrží to týden a pak to rychle "dožene". Hezký článek je teď o tom v Dietě, určitě na něj mrkněte. Píší tam o pravidle, které se snažím dodržovat - a to sladké jen dopoledne, nebot' to tělo zvládne do večera spálit. Ale samozřejmě ne všechno. Něco za něco - a myslím, že postava je prostě důležitější než ten jeden kus čokoládového smetanového dortu :(