Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Zázraky nečekejte, ale i během pouhých dvaceti čtyř hodin můžete svou postavu vylepšit.

Máte rande nebo důležité jednání? Zhubněte za jediný den!

jednodenní dieta 4
zdroj: Thinkstockphotos jednodenní dieta 4
aktualizováno 18.06.2014, 00:00 | 18.06.2014, 00:00 | doma.cz/raw

Zázraky nečekejte, ale i během pouhých dvaceti čtyř hodin můžete svou postavu vylepšit.

Pomoc! Čeká vás důležité obchodní jednání, pracovní pohovor nebo chcete zapůsobit na nového partnera na schůzce? A víte, že kdybyste vážili o kilo dvě méně, cítili byste se spokojenější, protože by vám z oblečení tolik nelezlo břicho?

 

Pak musíte vyzkoušet jednodenní dietu, díky níž můžete tenhle nedostatek napravit. Klíčem k úspěchu je radikální omezení příjmu potravin a zároveň hodně energie vydané při pohybu. 

 

 


Dietu držte skutečně jen den, jinak by to bylo nebezpečné
Pozor, neznamená to, že kdybyste se podobného jídelníčku držela sedm dní po sobě, zbavíte se sedm kil za týden. Podobné tempo hubnutí vám nikdo nedoporučí, protože by to znamenalo mimořádně přísnou dietu, která už by ohrožovala zdraví.

 

Navíc, jednodenní dieta nespočívá jen v tom, že se zbavíte nějaké váhy, ale přispějete také k lepšímu odvodnění organismu a k tomu, že se zbavíte vypuklého břicha díky nastartovanému trávení a tomu, že se vyhnete rizikovým potravinám.

 

 


Jednodenní dieta je ideální pro každého, kdo se nijak nepřejídá, ale zjistí, že jsou mu oblíbené kalhoty o něco těsnější než obvykle. Existuje přitom více typů jednodenních diet, ale základem všech je to, že na minimum omezíte příjem potravy a na druhou stranu výrazně přidáte na pohybu.

 

Jezte tak málo, kolik vydržíte
Můžete vsadit na suchou rýži, pití džusu nebo třeba pojídání grapefruitů, volba potravin je na vás – ať jíte cokoliv, jídlo by mělo být lehké, nenadýmavé.

 

Klidně si dejte více různých potravin, například k snídani ovoce, v poledne rýži a večer zeleninu s vejcem, nevadí ani například mléko, pomáhá zahnat hlad. Vynechte sladké nápoje, pití s bublinkami i alkohol, vadí i džus a ovocné šťávy. Celkem byste během dne neměli sníst více než 3000 kilojoulů.

 

ČTĚTE TAKÉ:

Končím s kouřením! Jak nepřibrat!

DIETA Co je horší? Česká kuchyně nebo hamburgery?

Proč tloustnete? Zaháníte jidlem nudu a smutek!

 

Vyrazte během dne alespoň na jednu dlouhou procházku, trvající minimálně hodinu ostrým tempem, vhod přijde i aerobní cvičení a trocha posilování.

 


Dejte si před dietním dnem i po něm odlehčovací jídelníček
Jednodenní skoro hladovka nebezpečná není, pokud je člověk zdravý, dá se chápat jako očistný půst. Každopádně platí, že pro podobné pokusy je ideální víkend, takže pokud to jde, nechte si to na tu dobu i vy. Pro ještě lepší efekt o něco omezte příjem potravy i den předem a ani následující den nejezte jako nezavření.

 

 


Den před a den po onom dietním dni můžete jíst třeba takhle: začnete další den například lehkou snídaní s plátkem celozrnného chleba, nízkotučným sýrem a trochou zeleniny, nezapomeňte na dostatek tekutin.

 

Pokud máte raději jogurt, dejte si do něj trochu ovesných vloček a ovoce. V poledne si dejte teplé jídlo, jehož základem bude třeba dušené maso a spousta zeleniny s malou porcí přílohy, nebo můžete zvolit malou porci celozrnných těstovin.

 

Večeře je jasná, velká porce zeleninového salátu s vejcem, kouskem libové ryby nebo kuřete. Každopádně se během těchto dnů vyhněte těžko stravitelným potravinám jako je zelí nebo luštěniny.  

 
4 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

ravicu 20:12 18.06.2014
Bože, to je zase slint, ještě jste zapomněli, aby si dotyčné vzali furon a gutalax!