Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Vynecháním snídaně si nadbíháte na pozdější přejídání. Organismus má také daleko větší chutě a touhu po rychlých cukrech, než když se nasnídáte.

Najděte ideální snídani přesně pro vás! 5 pravidel

Hubnutí - 6
zdroj: Thinkstockphotos Hubnutí - 6
aktualizováno 30.01.2013, 01:15 | 30.01.2013, 01:09 | doma.cz/ina

Vynecháním snídaně si nadbíháte na pozdější přejídání. Organismus má také daleko větší chutě a touhu po rychlých cukrech, než když se nasnídáte.

Pokud ráno cvičíte, potřebujete snídani ještě o něco více, abyste se poté necítili vyčerpáni a vaše tělo nemělo tendenci kalorie dohánět později odpoledne. Po ránu jsou nejlepší sacharidy (pečivo, vločky i ovoce), co snídat podle vašich chutí, vytíženosti i toho, zda váhu jen udržujete nebo se jí snažíte snížit.



Cereálie – ovesné vločky, oříškym rozinky a sušené ovoce. Tato snídaně se hodí pro ty, kiteří se snaží zejména tělo zpevnit. Vločky a další obilovina podporují regeneraci svalů, které jsou při tvarování postavy značně namáhány.

 

Kalorická tabulka - 3
(Foto: doma.cz)

 

ČTĚTE TAKÉ:

Martina (38): ze 112 na 85 kilo! A hubne dál

Dieta Martiny (38): Ráno si dá klidně i cukroví

Julie (36) hubne přes noc: Zkuste tyto potraviny také!



Pro nevelké jedlíky – přirozeně nemáte po ránu hlad, ale víte, že nevzít si ani sousto je velkým stavovacím prohřeškem? Zkuste snídat lehce. Ovoce udrží váš metabolismus v chodu, přitom se nebudete cítit sytí a těžcí. Ovocný salát, či domácí smoothie je lakavá a chutná nabídka, kterou můžete vzít i sebou do práce.

 



Jáhlová kaše s bílým jogurtem se hodí pro nadšence, kteří se hned ráno chystají na kardio aktivitu – běhání, spinning, jogging, ale i svižná procházka s pejskem se počítá.

 

Kalorická tabulka - 2
(Foto: doma.cz)


Pro pozdní oběd? Máte před sebou náročný den a nevíte, kdy se budete moci naobědvat? Posnídejte nízkotučný řecký jogurt s cereáliemi a ovocem, které vás zasytí na dlouho, ale energie z jídla se uvolňuje postupně a dlouho, proto díky této snídani zvládnete i opožděný oběd.


Vyberte si z velké nabídky hubnoucích procedur i kurzů!

 

Potřebujete rychlou energii pro protažení? Dejte si banán. Ten se hodí pro ty, kteří sice ráno neposilují, ale pravidelně den začnou jógou, nebo protažením. Banán i přes svůj vysoký obsah cukru je jednou z vhodných alternativ pro ty, kteří jsou na sladké, ale chtějí zdravější variantu. Dodá vám okamžitě energii, která se vám po ránu u protažení bude hodit.

 

Kalorická tabulka - 1
(Foto: doma.cz)

 

Skvělé dietní recepty najdete na POKLIČKA.CZ:

Špenátová polévka

Celozrné těstoviny s mrkví

Gazpacho

 
6 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

:)) 17:02 30.01.2013
Máš problémy s váhou? Nelíbí se ti tvoje postava? Zkus http://ppp2.webnode.cz/ !