Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Trápí vás silnější lýtka? Vyzkoušejte pár cviků, kterými můžete jejich objem zmenšit. Stačí jen pár minut denně a v létě okouzlíte dokonalýma nohama!

Nohy jako gazela: Vytvarujte si ukázkově lýtka!

aktualizováno 14.06.2012, 00:00 | 14.06.2012, 00:00 | doma.cz/ina

Trápí vás silnější lýtka? Vyzkoušejte pár cviků, kterými můžete jejich objem zmenšit. Stačí jen pár minut denně a v létě okouzlíte dokonalýma nohama!

Léto je pomalu tady a kromě toho, že se většina z nás se nemůže dočkat letních teplot, hřejivých slunečních paprsků a lehkých kousků oděvu, také mnoho z nás řeší délku šatů, sukní nebo kalhot.

 

A to zejména kvůli tvaru nebo objemu lýtek, které jsou vidět i v tříčtvrtečních kalhotách! Co dělat, abychom lýtka nemusely schovávat? Podívejte se s námi na osvědčené cviky, se kterými budete mít lýtka nejen hezčí, ale posílíte si s nimi i sebevědomí.


Jak cvičit?

 

Cvičit byste měly nejméně hodinu po posledním jídle. Hodinu před cvičením se také doporučuje vypít malý šálek černé kávy a samozřejmě nejdůležitější ze všeho je řádné protažení svalů, abyste předešly zranění nebo křečím. Nezapomeňte také na pevnou obuv, bude se vám určitě hodit.

 


Rychlé a drobné krůčky

 

Podobným způsobem se rozehřívají i fotbalisté. Postavte se s nohama rozkročenýma na pevnou podložku (asi 30 cm od sebe) a začněte s rychlým během na místě.


ČTĚTE TAKÉ:

Smrdíte? 6 záludných příčin tělesného pachu

Co na léto musí PRYČ z ledničky!

Celulitida - máte šanci se jí do léta zbavit! KOMPLEXNÍ PLÁN


Horní část těla, včetně břišních svalů držte zpevněnou a cvik provádějte několikrát za sebou nejméně v desetisekundových intervalech. Můžete vyzkoušet i variantu s nohama u sebe.


Na špičky

 

Výpony se používají nejen pro zpevnění lýtek, ale i stehen. Postavte se na jednu nohu, druhou pokrčte a držte ve vzduchu.

 

Nechte si sestavit jídelníček od výživových poradců, nyní v 80% slevě!

 

Nohu, na které právě stojíte, udělejte třikrát po sobě výpon na špičku a pak nohy vystřídejte. Tento cvik opakujte nejméně šestkrát na obou nohách. Nezapomeňte zpevnit horní část těla.

 


Výskoky

 

Tento cvik je náročnější, než první dva a vyžaduje více energie. Opět zpevněte horní část těla, včetně břišních svalů, rozkročte se a začněte s malými poskoky. Jejich výši měňte, například první dva nebo tři udělejte nízké, další výskoky mohou být vyšší. Poskoků udělejte alespoň patnáct a opakujte dvakrát až třikrát, radí myzeny.sk.
 

 
4 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

Karolína 15:01 07.07.2012
To není pravda, ja dokazala zhubnout vše..boky, břicho, nohy kompletně, zadek, ruce proste vše..stačí se hýbat a nepřejídat se, ja osobně nejím ani sladkosti a piji jen vodu, kávu a čaj..občas nějakej ten alkohol :D to jen vyjímečně..
kamila 18:31 16.06.2012
blbost, nic nepomůže/ snad jen vrcholový sport/ a tak se musíme smířit že budeme mít lýtka takové s jakými jsme se narodily, tedy my ženy ......