Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Větší bříško je často výsledkem stresu a nekalého zlozvyku velkých večeří. Poradíme vám, jak je proměnit v dietní pochoutky.

Odlehčete večeře a břicho zmizí

aktualizováno 30.11.2011, 00:00 | 30.11.2011, 00:00 | doma.cz/ina

Větší bříško je často výsledkem stresu a nekalého zlozvyku velkých večeří. Poradíme vám, jak je proměnit v dietní pochoutky.

Kdo chce zhubnout měl by se zaměřit hlavně na odpoledne. Protože to, co sníme v odpoledních a večerních hodinách jde na tloušťku dvojnásobně! Večer tělo spaluje méně, protože méně energie vydává, tudíž byste správně měli vynechat veškeré cukry, dokonce i ty ovocné.

 

Pro inspiraci jsme pro vás připravili několik nejlepších tipů na lehké večeře, díky nimiž se prospíte do krásy a štíhlosti.


Kuskusový salát

 

Kuskus se hodí do studených i teplých salátů. Záleží tedy podle chuti. Rajče, okurku, olivy, papriku, petrželku nakrájejte najemno a smíchejte s kuskusem, pro vláčnost přidejte lžíci bílého jogurte, bylinky (ideálně čerstvou bazalku, nebo sypané provensálské koření) a dochuťte solí a pepřem.

 

ČTĚTE TAKÉ:

Lepší než dieta: 15 hubnoucích triků čtenářek

8 nejhorších jídel ve vaší ledničce – zbavte se jich!

Triky, jak zrychlit hubnutí


 

 

Teplou variantu připravíte z cukety, lilku, pórku a římského salátu. Na pánvičce podusíte a lehce orestujete na olivovém oleji. Pokud chcete přidat na chuti, rozmíchejte vedle ve skleničce dvě lžičky hořčice v olivovém oleji a na pánvi smíchejte se zeleninou těsně před koncem restování. Servírovat toto jídlo můžete s kuskusem, nebo jen s celozrnným chlebem.

 


Bílkoviny na talíři: salát s mandarinkami a sýrem

 

Netradiční a lahodný salát musíte zkusit také! Listy římského salátu opláchněte a dobře osušte. Nakrájejte na tenké proužky (list vždy smotejte do ruličky a pak nakrájejte).

 

Nektarinku nakrájejte na tenké plátky. Mandarinku a salát lehce osolte, přidejte olivový olej a promíchejte. Rozložte na mělký talíř a přidejte lžičkou kopečky sýra. Navrch dejte crema di balsamico a čerstvě mletý pepř.

 


Sytá teplá zelenina: Brokolice, mrkve a kapustičky s cottage sýrem

 

Další alternativou hubené a zdravé večeře je napařená zelenina. Nezapomeňte vodu, ve které dáte napařit brokolici, mrkev a růžičkovou kapustu napařit, osolit. Pro ochucení zeleninu dozdobte plátkem másla, solí a čerstvě nadrceným pepřem. Na talíř přidejte i dvě lžičky cottage sýru.


Zeleninová polévka

 

Z čehokoliv a jakkoliv, ale bez použití živočišných tuků (ani smetana ne!). Když dorazíte domu hladová a promrzlá nejvíce zahřeje polévka. N vývar je potřeba více času, proto zkuste špenátovou, nebo hráškovou, či dýňovou.

 

Kde nejvíc jíme? 8 míst, kde nabíráme kila

 

 

Zeleninu ohřejete v poloprázdném hrnci plném vody, aby hezky změkla, poté rozmixujete, dochuťte solí, pepřem a olivovým olejem, který můžete přidat až na talíři (pro zahuštěný použijte kukuřičný škrob). Rychlé, chutné a dietní. Navíc polévka bez smetany se hned tak nezkazí!

 

 
4 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

ska 19:11 30.11.2011
nejlepší je: "poloprázdný hrnec plný vody"..!!!...poslední odstavec...:)))
Mandarinka 10:35 30.11.2011
Hele nejlepší je si dát ráno pořádnou vydatnou snídani, která Vás pořádně zasytí. Pak nebudete mít dlouho hlad a budete tím pádem moct posunout oběd, čímž se Vám posune i svačina a večeře a mě se kolikrát i stane, že pak ani na tu večeři už nemám chuť. Takže se večer nepřejídám a tím pádem ani netloustnu :-) větší bříško naštěstí teda není věc, která by mě trápila :-) zkuste taky tenhle trik, jestli to je vůbec trik :-D třeba Vám to taky pomůže ;-) a hodně pijte, tim nic nezkazíte, urychlíte látkovou výměnu, tím, že budete pít studenou vodu bude muset tělo makat... takže vpodstatě budete hubnout jen tím, že pijete :-D obzvlášť jestli si dáte neperlivou aquiiilu, která má málo sodíku.. tudíž nebudete oteklý a nebudete zadržovat vodu v těle hm? ;-))))
Ideální hubnutí 09:30 30.11.2011
Dříve, než se pustíte do hubnutí, byste si měli ujasnit, co vlastně od hubnutí očekáváte. Nereálné cíle typu „chci během měsíce shodit 10 kg podkožního tuku,“ jsou předem odsouzeny k neúspěchu a vedou ke zklamání a často i k ukončení hubnutí. Poradenství po celou dobu hubnutí www.hubnete.cz/bezobtizi