Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Jídlem neovlivňujete jen postavu, ale i to, na kolik vypadáte. Vsaďte na bílkoviny a tekutiny.

Omládněte díky dietě! Sedm dní proti vráskám

sedmidenní dieta 1
zdroj: Thinkstockphotos sedmidenní dieta 1
aktualizováno 02.02.2015, 00:30 | 02.02.2015, 00:30 | doma.cz/raw

Jídlem neovlivňujete jen postavu, ale i to, na kolik vypadáte. Vsaďte na bílkoviny a tekutiny.

Chcete díky jídlu vypadat mladší? Pak si zapište pravidlo číslo jedna: potraviny s vysokým glykemickým indexem jako je bílý chléb, sladkosti a koláče nutí vaše tělo k tomu, aby produkovalo více inzulínu.

 

Jde vlastně o hormon, jehož nadbytek se může projevit kožními problémy – akné stejně jako vráskami. Musíte se proto zaměřit na jídlo s co nejnižším glykemickým indexem.

 

 

Nebojte, není to složité. V zásadě platí, že čím více cukrů potravina obsahuje, tím vyšší má glykemický index, přičemž mezi cukry neboli sacharidy se počítají i ty z obilovin. A že bílá mouka je vždycky horší než tmavá.

 

Musíte jíst pětkrát denně


Vaše sedmidenní dieta, díky níž budete vypadat mladší, zahrnuje pět jídel denně: kromě snídaně, oběda a večeře také dopolední a odpolední svačinu a nejméně dva litry tekutin denně. Pozor, žádný alkohol.

 
Následující rozpis obsahuje tři hlavní denní jídla, k dopolední a odpolední svačině si dejte vždy něco z následující nabídky: hrst bobulí vína, jablko, hruška, pomeranč, jedna lžíce nízkotučného hummusu a špalíčky zeleniny, nízkotučná pomazánka na dvou celozrnných rýžových chlebíčcích, strouhaný nízkotučný sýr a jeden suchar, dvě lžíce nízkotučného sýra a dvě celerové tyčinky, kousek kuřecího masa, jeden plátek šunky a několik cherry rajčat, sklenka mléka.

 
1. den


Snídaně: vyrobte si nápoj zvaný smoothie z jednoho malého kelímku nízkotučného jogurtu, trochy mléka, dvou hrstí ovesných vloček a dvou hrstí borůvek.


Oběd: chléb pita plněný krevetovou směsí, kterou vyrobíte z hrsti vařených krevet, stroužku drceného česneku, malé hrstky mandlí, lžičky citronové šťávy.


Večeře: kuřecí směs (krájená kuřecí prsa, kousek stonku celeru, dvě mrkve, jeden porék, podusíte, smíchejte s polovinou plechovky čočky, malým stroužkem česneku, podlijte vodou a duste do měkka), krajíc celozrnného chleba.

 

 

 

2. den 


Snídaně
: sklenka mléka


Oběd: omeleta ze dvou vajec smažená na minimumu tuku, větší množství listových salátů, krajíc celozrnného chleba.  

Večeře: bezmasý sojový nebo bílkovinný plátek, jedna paprika,kus cukety, jedna červená cibule, vše nakrájejte na kousky a zapečte s cherry rajčaty a bylinkami.

 

3. den


Snídaně: dvě grilované vegetariánské klobásy, jedno sázené vejce, dušené žampiony


Oběd: těstovinový salát Nicoise s tuňákem (jedna malá plechovka tuňáka, 4 lžíce vařených celozrnných těstovin, kousek celeru, okurka, rajčata, hlávkový salát, vše pokrájet), jeden suchar.


Večeře: pečené kuře (jedny kuřecí prsa), pět kousků nových brambor, kus brokolice, jedno jablko.

 

ČTĚTE TAKÉ:

10 pomocníků na spalování tuků. Vyzkoušejte zelený čaj nebo ananas.

Deset věcí, kvůli nimž tloustnete! Pozor na vitamíny nebo kávu.

Jak vypadat hubenější? Triky plnoštíhlých celebrit!

 

4. den


Snídaně: dva plátky celozrnného toastu s trochou nízkotučného pomazánkového másla


Oběd: porce čočkové nebo jiné luštěninové polévky, celozrnné pečivo (jeden kousek)


Večeře: středně velká krůtí prsa nakrájejte na proužky a duste se zeleninou dle vašeho výběru, přidejte pšeničné klíčky, ochuťte sojovou omáčkou, podávejte se 40 gramy (váženo za sucha) těstovin.

 

 

5. den


Snídaně: sáček ovesných vloček, sklenice mléka, jedno jablko, jedna hruška


Oběd: kuřecí těstovinový salát (smíchejte vařená kuřecí prsa nakrájená na proužky s cherry rajčaty, listovým špenátem, půlkou plechovky čočky, jarní cibulkou a čtyřmi lžicemi vařených celozrnných těstoviny).


Večeře: jedna treska ochucená kořením a zapečená ve fólii s minimem tuku, podávejte s brokolicí.

 
6. den


Snídaně:  fazole na krajici celozrnného toastu, jeden malý nízkotučný jogurt 


Oběd: dvě vařená vejce, špalíčky zeleniny, suchar potřený máslem


Večeře: bezmasý sojový nebo bílkovinný plátek, jedna paprika,kus cukety, jedna červená cibule, vše nakrájejte na kousky a zapečte s cherry rajčaty a bylinkami.

 

7. den


Snídaně
: dvě hrstky neslazených celozrnných těstovin, sklenka mléka


Oběd: čtyři ovesné placičky podávané s plátky šunky a plátky rajčat, doplněné zeleným salátem, sklenice mléka, jedna hruška.


Večeře: konzervované sardinky, dušená zelenina (ratatouille)

 

Dietu můžete upravit podle toho, jaké suroviny máte zrovna po ruce. Během těchto sedmi dní se snažte jíst jen celozrnné pečivo, stejně tak se držte celozrnných těstovin, rýže a podobně. Snižte spotřebu tuků a držte se spíše menších porcí.

7 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

Babeta 08:52 04.02.2015
zase další hloupý článek, nechápu jak tomu může někdo věřit...pokud chcete držet dietu je potřeba omezit přísun potravin, hlavně sladkého....co se týká vrásek, těch se prostě nezbavíte i když se nabízejí různé krémy, séra a pod. je to je marketinkový tah a vyhazování peněz
Jiřina 15:01 17.12.2013
Je třeba si článek pozorně přečíst,píše se tam,že jídelníček obsahuje tři hlavní jídla a zbylá dvě jídla jsou svačiny podle výběru z uvedené nabídky
Marta 14:53 01.10.2013
Hlavně jsem nepochopila větu: Vaše sedmidenní dieta, díky níž budete vypadat mladší, zahrnuje pět jídel denně - v jídelníčku jsou ale jídla jenom tři - zase kecy
XxX 20:21 19.09.2013
"...smažená na minimumu tuku" to je moc hezky :)