Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Správné potraviny vám pomohou bojovat proti přebytečným kilogramům.

Superpotraviny, které ničí tuky na vašem břiše

Snídaně - 5
zdroj: Thinkstockphotos Snídaně - 5
aktualizováno 25.08.2014, 00:02 | 25.08.2014, 00:02 | doma.cz / kor

Správné potraviny vám pomohou bojovat proti přebytečným kilogramům.

Když jde o ztrátu nadbytečných centimetrů kolem pasu, je každá rada dobrá. Špíčky v oblasti břicha totiž trápí téměř každou ženu, každá by chtěla nosit kalhoty o číslo, dvě menší. Těm, co to opravdu potřebují, může kromě cvičení pomoci také správné jídlo. Některé potraviny totiž pomohou tuk spalovat rychleji. Co by tedy rozhodně nemělo chybět ve vašem novém jídelníčku?

Zelenina

Opět musíme zdůraznit, že jakákoliv zelenina je při hubnutí vhodná. Nemá téměř žádné kalorie, většinou obsahuje hodně vitaminů a vlákniny, která pročistí střeva a dokáže nás na dlouhou dobu zasytit. Začněte jíst i takové věci jako kapustu, zelí, brokolici a květák, které pomáhají odbourávat přebytečný tuk právě v oblasti břicha.

ČTĚTE TAKÉ:
Syrovátka - dobrá svačinka při hubnutí
Víme, kdy a jak jíst, chcete-li hubnout
Ploché břicho je sexy, vytvarujte si ho i vy. VIDEOLEKCE

Fazole


Fazole jsou zásobárnou důležitých vitaminů a minerálů. Jsou plné draslíku, vápníku, fosforu, hořčíku, jódu. Obsahují až 30 procent kvalitních bílkovin. Slupky fazolí jsou jako úklidová četa vašich střev, kdo pojídá fazole, preventivně brání vzniku bolestivých hemeroidů.

Nebojte se kvůli nadýmání zařadit fazole do jídelníčku. Když je budete jíst pravidelně, tělo si začne vytvářet enzym, který se dokáže s plynatostí poprat a žádné podobné potíže mít nebudete.



Avokádo


Avokádo je exotické ovoce, jehož úžasná výživnost a prospěšnost lidskému zdraví se u nás konečně pomalu dostává do všeobecného povědomí.

Také avokádo obsahuje hodně vlákniny, která vás dobře zasytí a pomáhá snižovat chuť na další jídlo. Kromě toho obsahuje až 20 procent tuku, který je ale z valné části zastoupen ve formě zdraví velmi prospěšných nenasycených mastných kyselin. Je významným zdrojem bílkovin. Dalšími důležitými látkami v tomto ovoci jsou karoteny a vitamin E, silné antioxidanty, které podporují regeneraci buněk, zbavují tělo toxinů a mají velmi kladný vliv na stav naší pleti a vlasů.

Vejce

Má v sobě velké množství živin a přitom má tak málo kalorií. Obsahují velké množství bílkovin, které jsou velmi bohaté na esenciální aminokyseliny, jež organismus potřebuje pro zdravý vývoj a obnovu buněk. Jedno středně velké vejce má jen 80 kalorií.


Vajíčka jsou významným zdrojem vitaminu D, z jednoho kusu můžete získat až 20 procent doporučené denní dávky. Vitamin D pomáhá zdravému růstu kostí, slouží jako prevence rakoviny, srdečních chorob, roztroušené sklerózy, poruch imunity či duševních chorob.

Ovesné vločky


Jsou celozrnné a plné vlákniny. To vám pomůže cítit se plní a najedení delší dobu, přičemž do žaludku dostanete velmi výživné jídlo. Nedejte se však obalamutit zpracovanými ovesnými vločkami a raději si vyberte ty klasické. Na jejich oslazení přidejte jen nějaké přírodní sladidla, ovoce nebo i skořici dle chuti.

 
10 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

mischa 15:13 28.08.2014
Ty vyzivo, by me fakt zajimalo, jak vysvetlis, ze hubnu tuky i bez te tve proteinove vyzivy :-D Clanek je nahodou super. Neni komplexni a ani to nema za cil, ale po dlouhe dobe docela smysluplny a jako nejake voditko dobry. Samozrejme pridat fyzickou aktivitu a jde to ;-) Vsem drzim palce, ja mam dole 21 kilo (za 14mesicu) a to jsem jeste docela lenoch, ale bavi me chodit. Zadny vyzivovy poradce a zadne potravinove doplnky a nesmysly, zdravy rozum mi pomohl. Jen se nechavam obcas ve fitku premerit na inBody.
Filip 16:15 04.03.2014
Vejce a ovesné vločky obsahují lecitin, který rozpouští tuky a tedy i cholesterol. Zkuste trochu víc číst, pak Váš názor nebude jen naštvaný výkřik v diskuzi.
sima 13:04 29.05.2011
Vajíčka nemají moc vliv na hladinu cholesterolu, který nám ucpává cévy!!!
Kelly 18:50 27.01.2011
Vejce jsou na hubnutí dobré ale musí se jíst jednou týdně a ovesné vločky ani náhodou to samé nějaké fitnesky s příchutěmi to je největší blbost...po tom se nikdy nezhubne jezte podle glykemické tabulky a každý den cvičte a hned budete vážit mín třeba i o třináct kilo jako já a to za tři měsíce..
výživa 18:45 25.01.2011
Samozřejmě zdravé stravování, upravený jídelníček, pitný režim, potraviny s nízkým glykemickým indexem je naprostý základ správného stravování, ale uložených tuků Vás tento jídelníček nezbaví, pouze přestanete přibírat. Aktivní spálení uložených tuků lze zajistit pouze aktivním prvkem v našem těle a to je svalová hmota. Tuto aktivní, čistou beztukovou svalovou hmotu můžete získat pouze cílenou proteinovou výživou. Mnoho lidí, kteří pravidelně cvičí, chodí do fitcentra se nás často ptají kde je problém, že přes veškeré toto úsilí nehubnou. Odpovědí je doplnění rostlinných bílkovin. Výsledkem je obrovské „probuzení“ svalové hmoty k aktivitě a aktivnímu spalování. Pokud máte podobný problém vyzkoušejte proteinovou výživu alespoň na jeden měsíc jako plnohodnotnou náhradu za vaši snídani a večeři. Užijte si tento fantastický obrat ve vaší snaze zhubnout. www.idealni-dieta.cz
Klára 13:06 25.01.2011
Super, článek, určitě na tom něco je, jen si nejsem jistá s těmi vejci.... hodně totiž zvyšují cholesterol. Avokádo také jenom omezeně, protože je hrozně tučné! Na hubnutí je určitě dobrá vláknina, která i čistí organizmus. Ovesné vločky supe,r ale trochu nuda :-) k snídani si je obas dám, ale mnohem radši mám celozrnné Fitnessky, které jsou s různými příchutěmi ;-)
hubněte zdravě 08:29 25.01.2011
Zhubni na tucích a ne na svalech. Informace na www.tukydolu.cz
... 19:12 24.01.2011
...
.. 19:12 24.01.2011
..
. 19:11 24.01.2011
.
1 2