Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Takhle si představujeme start úspěšného hubnutí! Zdravý polévkový detox vás zbaví nadbytečných kil.

Polévková dieta: Za 5 dní 5 kilo dole!

Hubnutí - 3
zdroj: Thinkstockphotos Hubnutí - 3
aktualizováno 12.10.2015, 00:33 | 12.10.2015, 00:33 | doma.cz/ina

Takhle si představujeme start úspěšného hubnutí! Zdravý polévkový detox vás zbaví nadbytečných kil.

Naordinujte si očistnou kúru na začátek podzimu. Namísto salátů se nyní oddejte teplým polévkám. Časově i finančně nenáročná dieta patří k oblíbeným „odtučňovacím“ kůrám. Drží se maximálně pět dní, ale kil u ní můžete shodit rozhodně více. Záleží na vaší výchozí váze.

 

Jak jste na tom s (nad)váhou si můžete spočítat ZDE.

 

A jak se drží polévková dieta?

 

Jednoduše. Nejdříve si nakoupíte hromadu zeleniny (mrkev, celer, brokolice, hrášek, petržel, brambory, pórek, zelí, houby) Nejznámější tukožroutská polévka je zelná, ale nízkokalorické zeleninové polévky můžete střídat a dochucovat dle libosti (špenátová, hrášková, brokolicová, thajská). Vyhnout se musíte smetaně a nudlím, či chlebu!


ČTĚTE TAKÉ:

Nejlepší cvičení bez kapky potu!

Desatero pro úžasné NOHY jako laňka

Jak jíst více a přitom rychleji hubnout

 

První den jíte jen a pouze polévku, druhý den můžete jíst v dopoledních hodinách ovoce (bez banánů), třetí den místo ovoce vystřídá čerstvá zelenina (či zeleninové šťávy). Čtvrtý a pátý den už můžete kombinovat i ovoce i zeleninu.

 

 

Hlídat byste si měli pitný režim. Dá se to jednoduše vydržet Navíc polévka nemusí být celých pět dní stejná, kromě nejznámější zelné, zkuste také zeleninový vývar, hráškový, či špenátový krém, nebo thajskou kořeněnou s treskou. Inspirujte se následujícími recepty:

 

Zelná:

6 velkých cibulí, 5 rajčat, hlávka zelí, 2 zelené papriky, svazek dužnaté celerové natě, bujón v kostce

Zeleninu nakrájíte na malé kousky a zalijete vodou. Můžete okořenit troškou soli a petrželkou. Vaříte 10 minut na prudkém ohni a poté dáte na sporák až zelenina změkne. Pak ji můžete rozmixovat anebo rozmělnit na kousky a uchovat pro celý den v termosce, nebo si porce ohřívat v mikrovlnce.


Špenátová:

 

2 kostky mraženého špenátu, listový špenát, stroužek česneku, bujón, uzené tofu, olivový olej

Rozmražený špenát dáte do hrnce s vodou, po několika minutách za stálého míchání přidáte zeleninový bujón. Vaříte 10 minut a polévku dochutíme česnekem a na kostičky nakrájeným uzeným tofu. Na talíř můžete polévku zakápnout lžičkou olivového oleje, která polévce dodá ještě lepší chuti.



Podobně můžete připravit a rozmixovat brokolicovou, hráškovou, či dýňovou.
 

 
26 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

IndividualniVyziva.cz 22:51 14.10.2015
Jakákoliv dieta je nesmyslná. A především takové, které slibují konkrétní počet zhubnutých kilogramů. Každý je "unikátní" a má vlastní metabolismus, takže může některou dietou i nabrat. Základem trvalého hubnutí je analýza a zjistění potravin, které blokují hubnutí.
uživatel 15:10 18.12.2012
chcete si přivydělat?? zkuste tohle:
http://www.ecash.cz/index.php?ido2=10401
...