Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Snažíte se hubnout, držíte diety, ale výsledek se pořád ne a ne dostavit? Vyzkoušejte také intervalový trénink

RECEPT na hubnutí: jezte častěji a milujte se na stojáka

Sex ve stoje
Sex ve stoje
aktualizováno 12.11.2010, 11:09 | 12.11.2010, 00:00 | doma.cz / kor

Snažíte se hubnout, držíte diety, ale výsledek se pořád ne a ne dostavit? Vyzkoušejte také intervalový trénink

Abychom účinně hubli, musíme se naučit dodržovat pevná pravidla, vytvořit si nové návyky, kterými se budeme dlouhodobě řídit. Pokud se totiž po zhubnutí několika kilogramů opět vrátíme ke starému životnímu stylu, kila se zase vrátí zpět a většinou ještě nějaká přibudou.

Pro zdravé hubnutí existují jasně daná pravidla:

Jezte často, ale málo

Člověk by měl jíst alespoň pětkrát denně. Nejí-li totiž dostatečně, hladina krevního cukru klesá a objevuje se pocit slabosti, nízké koncentrace, špatné nálady a někdy i nevolnost. Hladový člověk pak navíc sní všechno, co mu přijde pod ruku, což plány na hubnutí kazí. 

ČTĚTE TAKÉ:
ZHUBNETE VÍC při sportu, sexu nebo úklidu?
Zázračné hubnutí: vy nezhubnete, ale vaše peněženka ano. 1. díl
Jak shodit i 8 kilo za měsíc? Vyzkoušejte dělenou stravu!

Tím, že budete jíst častěji, ale menší jídla, můžete průběžně zásobovat tělo důležitými živinami. Také ho však donutíte k trávení a zpracovávání živin, což bude mít příznivý účinek na zrychlení metabolismu.

Například žena, která váží 70 kilogramů, ale jí jen dvakrát denně spálí 140 kalorií. Kdyby jedla pětkrát nebo šestkrát denně, spálila by jenom trávením až 300 kalorií.

Vyzkoušejte intervalový trénink

Cestou ke štíhlé, a v případě mužů i ke svalnaté a vyrýsované postavě, je intervalový trénink, který rapidně zrychlí váš metabolismus. A v kombinaci s vhodným posilováním můžete spalovat tuky i v klidovém režimu a to ještě dalších 48 hodin.

Intervalový trénik má několik fází. samotnému cvičení předchází zahřátí, kdy se vaše tělo zahřeje před výkonem. Ideální fyzickou aktivitou pro intervalový trénink je běh. Zapojuje svaly celého těla a je dostatečně obtížný.

Každá fáze se skládá ze dvou částí - v první části (cca minutu) sprintujete, co vám síly stačí, následuje část rychlé chůze nebo klusu, která trvá dvojnásobný čas. Nakonec se ještě dostatečně protáhněte, zmírníte bolest svalů po neobvyklé námaze.

Posilujte

Vedle hubnutí byste měli zkoušet i pár jednoduchých posilovacích cviků, kterými můžete krásně vyformovat svoji postavu. Svaly se tak aktivněji zapojí do látkové přeměny, čímž spálíte víc kalorií.

Nejlépe uděláte, když posilovací blok zařadíte po intervalovém tréninku, kdy budete dostatečně zahřátí. Nemusíte se posilování věnovat dlouho - ale procvičte každou hlavní svalovou skupinu.

Vyzkoušejte nový sport

Máte-li pocit, že pohybu máte dost, ale nepřináší vám uspokojivé výsledky, vyzkoušejte jiný sport. Tělo je totiž chytré a po čase si na určitou zátěž zvykne a začne ji vykonávat s menším výdejem energie.

Například když běháte stále delší a delší vzdálenost, tělo začne lépe hospodařit se zásobami své energie, přičemž největší energetickou zásobárnou jsou tuky. To znamená, že pokud jste původně za půl hodiny spálili 300 kalorií, později stejné množství kalorií spálíte za delší dobu.

S novým sportem přijde také nová námaha a zapojí se nové svalové skupiny, čímž opět donutíte své tělo pracovat na plný výkon.

Sexujte vestoje

Spojte příjemné s užitečným a začněte se věnovat sexu víc než doposud. Vyzkoušejte nové pozice, čím náročnější, tím lepší. Například při milování ve stoje skvěle namáháte svaly nohou. Stehenní svaly zase posílíte v poloze na koníčka, svému zadečku prospějete, pokud budete pořádně přirážet v pozici na zádech. Odborníci tvrdí, že jedno číslo denně vás udrží v kondici a pomůže udržet štíhlou linii.

Z vědeckých výsledků vyplývá, že při průměrné délce pohlavního styku 12 - 15 minut spálí jedinec až 400 kalorií, tedy zhruba stejně jako při půlhodině běhání. Zajímavý je i fakt, že při čtvrthodině orálního sexu se spotřebuje přibližně 75 kalorií.

5 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

lona 14:08 17.11.2010
to vyzkouším
hubnutí 15:56 13.11.2010
Nedaří se Vám zhubnout? Ukládají se Vám v těle tuky a nevíte jak se jich zbavit. Náš poradce Vás povede až k Vašemu cíly. Informace na www.tukydolu.cz
sex 19:42 12.11.2010
Sex na stojáka? Ideální nástroj na redukci váhy. Ovšem ze statistiky vyplývá, že nadváha je spíše brzdou sexu a tím se tím se dostaneme někdy do uzavřeného kruhu ze kterého se těžko dostat. Čtěte více na www.idealni-dieta.cz/sex