Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Ano, k dokonalé postavě vám stačí osm cviků a 20 minut!

Postavička hamham díky 8 nejlepším cvikům

aktualizováno 21.06.2012, 00:00 | 21.06.2012, 00:00 | doma.cz / ina

Ano, k dokonalé postavě vám stačí osm cviků a 20 minut!

Už nenajdete výmluvy na nedostatek času, ani nápaditost cviků. Sestavu z osmi cviků si rychle zapamatujete. Navíc se ani nemusíte zabývat počítáním… K perfektnímu plánu profesionálního trenéra Raphaela Verela nepotřebujete ani posilovnu, ani činky, dokonce ani podložku! Celý cvičební plán vám zabere necelou půlhodinu denně, ale přitom vydá za hodinu aerobiku, navíc zde zapojíte opravdu všechny svaly dolních a horních končetin i trupu! Jak tedy účinný formovací plán vypadá?


V sérii osmi cviků, které střídáte v rychlém tempu, spálíte kalorie a vypracujete svaly. Trik je v tom, že musíte makat opravdu na plno, nepočítáte jednotlivé cviky, ale snažíte se jich vždy udělat během jedné minuty co nejvíce.

 

První cvik – výpady!

Dejte si ruce v bok a bez předklánění s naprosto rovnými zády začněte s výpady. U poctivých výpadů by se koleno zadní nohy mělo téměř dotknout země. Nohy pravidelně střídejte. Jak už bylo řečeno, zkuste jich za jednu minutu udělat co nejvíce, pak přejděte k cviku číslo dvě.



Druhý cvik – polodřepy s výskokem

Spojte ruce za hlavou, těžiště snižte tak, jako byste chtěla udělat jen polovinu dřepu. Z této pozice se následně odrazte a vyskočte. Snažte se dosáhnout maximálního počtu výskoků během jedné minuty! Vaše tepová frekvence bleskově vzroste a vy začnete rychle spalovat kalorie.

 

Třetí cvik – troufnete si na pánské kliky!

Třetí minuta už může přinést první známky únavy. V žádném případě, ale nepolevujte z tempa, ani neodpočívejte! Tentokrát změníte pozici a potrápíte svaly zádové, prsní, ale především bicepsové! Zřejmě již tušíte, že se jedná o kliky. Dlaně položte na zem podle šíře ramen, prsty směřují před vás.

 

 

Pokud můžete, kliky provádějte v pánském provedení, kdybyste se moc trápila a za minutu byste nezvládla více jak tři, ulehčete si posilování dámskou variantou, při níž se opřete místo špiček nohou o kolena. Nejdůležitější je zůstat rovná a nevystrkovat zadeček.

 

ČTĚTE TAKÉ:

Citrusová dieta: Chutná a funguje během několika dní!

Žebříček plochých bříšek! Jaká metoda funguje?

Věčně nafouklé břicho a oteklé kotníky?

 
Čtvrtý cvik – "angličáky"

Tento pojem jistě každý sportovec zná. Pro nezasvěcené se "angličák“ skládá ze tří fází – vzpřímený postoj, dřep a z dřepu švihem nohami uděláte klik a vrátíte se zpátky přes dřep do rovného postoje. Během angličáků namáháte hned několik důležitých svalů pro držení těla, proto tento cvik nechybí v žádné posilovací sestavě atletů a dalších profi sportovců!

 

Pátý cvik – hluboké plié

Dobrá zpráva je, že jste právě překročila půlku série! V páté minutě se trošičku vydýcháte během hlubokého plié. Široce se rozkročte, špičky směřují ven, ruce dejte v bok a pérujte do hlubokého podřepu.

 

 

Na rozdíl od dřepů byste se však neměla předklánět. Posilujte zadeček a stehna. Pánev snižte, jak nejníže to jde, maximálně však do pozice, kdy vaše lýtka a stehna tvoří pravý úhel. Pérujte rychle, ale poctivě.

 

Šestý cvik – malé výskoky

Postavte se rovně, špičky směřují před sebe, odrazte se a při výskoku vzpažte. Nohy při dopadu by měly odpovídat šíři ramen, při seskoku do výchozí pozice paže zpátky upažte. Cvik opakujte bez pauzy po celou šestou minutu!

 

Sedmý cvik - "téčko"

Klidný cvik téčko vychází z klasického kliku, kdy přetočíte trup na bok. Váhu rozložíte na jednu opřenou, propnutou paži a nohy, které zůstávají spojené u sebe. Musíte mít zpevněné celé tělo. Balanc vyvážíte druhou rukou mířící ke stropu. Vydržte v "téčku“ tři sekundy a zkuste ho na druhou stranu. Tento náročný cvik opakujte pouze jednou.

 

Osmý cvik – posilování na ploché bříško
Posaďte se na zem, pokrčte kolena a paty nadzvedněte pár centimetrů nad zem. Trup zakloňte tak, abyste nepřepadla a pomyslný trojúhelník vyvažte pažemi, které propnete před tělo, kolem kolen. Kmitání na střed a do stran pravidelně střídáte. Při posilování šikmých břišních svalů se otočte v trupu a kmitáte proti kolenu.

 

 

Jakmile po osmi minutách sérii ukončíte, dejte si maximálně minutu pauzu a zopakujte si celou sestavu alespoň ještě jednou s nejvyšším možným nasazením! Postupem času se pauza po jednotlivých sériích bude krátit a vy budete nakonec zvládat i několik "osmiček“ za sebou!

pečivo a lepek

Odstraňte z jídelníčku lepek a shoďte 10 kilo »

Bezlepková dieta je zdraví a štíhlé postavě velmi prospěšná! Zhubněte a očistěte vaše tělo. ... více»

12 malých kroků, jak jíst v létě méně »

Využijte letní sezóny a zhubněte. ... více»

Osm hubnoucích nápojů na léto »

Propijte se ke štíhlosti a osvěžte se výbornými tekutými spalovači! ... více»

5 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

Karla 21:20 26.06.2012
Já jsem zhubla po používání spreje organic mission, kterej jsem sehnala zde: www.serumbudoucnosti.cz

Po registraci jsem dostala slevu 20% takže v pohodě.
Nika 21:44 24.06.2012
hele ty brouku pytlíku , nech si svý názory pro sebe , jo????? protože na takovýdle pitomosti tu tyhle články nejsou
halík 18:19 24.06.2012
Myslím si že netrénováný člověk si tak akorát ublíží.
terka 13:03 24.06.2012
Já už jsem kdysi podobné cviky dělala, a rozhodně to fungovalo..:) taakže, už jen si je dobře zapamatovat nebo vytisknout a jdu na to! ;)
sdadwda 15:06 22.06.2012
jak dlouho to bude trvat mnez se na tohle zhubne ?
brouk pytlík 23:45 21.06.2012
Na posílení svalů to může být dobré ale na hubnutí určitě ne přece se vyžrané žgrožgně nebudou ohýbat když můžou žrát.
Chulinkaa 21:07 21.06.2012
funguje to, myšlenka je převzata z bodyrock.tv, ale trochu s náročnějšími cviky :D. Kdo má zájem, koukněte, ale cviky v článku jsou proti tomu procházka růžovou zahradou :)
RC Photography 20:42 21.06.2012
děvčata mrkněte se sem:-) http://romangalery.blog.cz/
*123* 18:10 21.06.2012
Věřím, že to funguje, ale nevěřím, že bych to zvládla v kuse těch 8 minut, natož 20.
přivýdělek 17:11 21.06.2012
přivydělejte si penízky čtením reklamních emailů, již samotnou registrací si vyděláte 100KČ a zabere to jen pár minut
http://www.ermail.cz/link/accTJelVlVXcTNYeAa...
1 2