Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Poradíme vám, jak se dostat po Vánocích zpět do formy, díky rychlejšímu metabolismus.

Přibrali jste? Zrychlete metabolismus sedmi zásadami

aktualizováno 27.12.2011, 11:08 | 27.12.2011, 11:08 | doma.cz/ina

Poradíme vám, jak se dostat po Vánocích zpět do formy, díky rychlejšímu metabolismus.

Vaše trávení potřebuje opět nalézt po svátečních hodech rovnováhu a trošku popohnat. Podaří se vám to díky střídmé očistě, pohybu a vybraným potravinám, které dokážou i ten nejlenivější metabolismus rozproudit!

 

Sedm zásad pro rychlejší metabolismus:


Omezte potraviny, které příliš zatěžují vaše trávení (rafinované cukry a tuky) a naopak si dopřávejte vlákninu. Jednou za čas si naordinujte detoxikaci organismu, která podpoří vyplavování škodlivin z těla. Tento den byste se měli vyhnout těžkým jídlům, ale i masu drůbeži, luštěninám, nakládané zelenině. Naopak jezte hodně ovoce, pijte zeleninové šťávy a hodně vody.

 

Zvyšte příjem vápníku
Vápník je zapotřebí nejen v období růstu. Dokáže totiž „kočírovat“ tukové buňky, aby si nedělaly přehnané zásoby. Proto si dopřejte sklenici, mléka, kefíru, či nízkotučného jogurtu denně.

ČTĚTE TAKÉ:

Osvědčené startery pro ploché bříško
Tipy, jak přes svátky nepřibrat
Dieta podle Kate Middleton: za pět dnů i 4 kila dole!

 

 

 

Spěte do růžova
Během spánku se regenerují veškeré orgány, navíc tělo produkuje hormony, jež regulují využití energie a chutě k jídlu. Dostatek spánku je prevence proti obezitě! Američtí vědci prokázali novým výzkumem souvislost mezi deficitem spánku a tloustnutím.


Zdržte se alkoholu
Alespoň do Silvestra se pokuste vyšktnout alkoholické nápoje ze svého denního i večerního režimu. Játra jsou důležitá pro trávení a jejich "stávkování" bude mít za následek nízký metabolismus, ukládání tuků, kožní problémy a otoky různých částí těla. I játrům prospěje výše popsaný detoxikační den.

 

 

Jezte často, ale malé porce
Tím, že budete jíst častěji, ale menší jídla, můžete průběžně zásobovat tělo důležitými živinami. Také ho však donutíte k trávení a zpracovávání živin, což bude mít příznivý účinek na zrychlení metabolismu.

 

Malé, ale pravidelné dávky potravy udržují váš metabolismus v plném nasazení. Po čtyřech hodinách od jídla začíná zpomalovat, takže se nebraňte malým a zdravým svačinkám. Objevte také svělé slevy na hubnutí!

 

Jezte spíše v průběhu dne
Výzkum ukázal, že můžete hubnout jednoduše tím, že bohatě posnídáte a poobědváte, zato večeře bude lehká.

 

Hýbejte se – i deset minut denně je znát!
Aerobní cvičení, které zvyšuje srdeční frekvenci, podle odborníků zvýšuje i metabolismus, a to na několik hodin, protože svaly musí spalovat kalorie při své regeneraci.

 


Každopádně si ale při cvičení yvbudujete svaly, které samy o sobě potřebují víc energie než tuk. Čím více svalů člověk má, tím větší je jeho metabolický výdej.
 

 
6 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

Jarka 13:09 04.01.2012
Článek je dobrý, takové všeobecné povědomí o správné životosprávě, jen mě pokaždé dokáže totálně odbourat pojem - "nízkotučný jogurt". Opravdu se mi ještě nepodařilo tento výrobek objevit.Myslím tím jogurt, ne kelímek s ochuceným škrobem a nápisem nízkotučný jogurt- to se prodává všude, ale opravdový jogurt aby člověk pohledal- a stejně nenajde!!!
LaMMe 11:47 04.01.2012
Článek je super, to jo .. ale chybí mi tady jedna dost podstatná informace .. myslim, že by bylo dobrý tady připomenout, že je velmi důležitý taky začít hodně pít, jinak nemusíte hubnout vůbec, protože to bude dřina pro nic za nic :-) Zaprvé teda budete hubnout fakt pomalu a zadruhé se vám ty kila fakt šíleně rychle vrátěj a budete nešťastný z šílenýho jojo efektu. Takže radím hodně pít a pročišťovat tělo. nejlépe si vybrat nějakou kvalitní balenou vodu a pít ji. Je jedno, zda- li to budou bubliny nebo nebubliny. To je na Vás já preferuju obyč. vodu balenou a magnesii. A je to ok. A držím si svoji linii furt a bez nervů a velký námahy, prostě pohoda :-)
Betty 21:06 27.12.2011
Článek je velmi zajímavý a obsahuje mnoho cenných informací, ale také mnoho pravopisných chyb a překlepů, což je škoda, protože článek jako takový je moc dobrý.
Nový rok - nový přístup 10:11 27.12.2011
Nový Rok se blíží to je nejvhodnější období k začlenění a osvojení efektivnějších a prospěšnějších stravovacích návyků do každodenního života. Začněte už dnes se svým poradcem www.hubnete.cz/bezobtizi