Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Proměňte ochablá a roztřesená stehna v dokonalou sexy zbraň!

Sexy pevná stehna! Nejlepší cviky, které je bezpečně zformují

Sexy postava
zdroj: oficiální zdroj Sexy postava
aktualizováno 02.09.2014, 17:16 | 02.09.2014, 17:16 | doma.cz/ina

Proměňte ochablá a roztřesená stehna v dokonalou sexy zbraň!

Zaměřte se na vnitřní i zadní strany stehen, které méně používáme, a proto jsou více náchylné k celulitidě a rosolovité struktuře. Tím nikoho neuchvátíte, ale vymakanými pevnými nožkami – to je jiná!


Jak na to? Fajn zjištení, které vás určitě potěší je, že výsledky u cviků na dolní končetiny jsou brzy vidět!

 

Zvyšte zátěž jednoduše

 

Více chodit, vyběhnout si párkrát schody a zakázat si v práci výtah, či stání na eskalátorech, to jsou jednoduché návyky, které okamžitě vašim nožkám prospějí. Lepších výsledků dosáhnete, když začnete častěji nosit podpatky. I nízký podpatek je znát a právě díky podpatků, či botám na klínu více posilujete především stehna!

 

ČTĚTE TAKÉ:

Začněte s přípravou na léto: zbavte se zimních pneumatik!

Rychlé způsoby hubnutí, kterých se nemusíte bát

Hubnoucí mapa: nejlepší dietní tipy ze světa

 

Ideální sporty

 

Samozřejmě poskoky, běh, plavání, či jízda na kole a na bruslích. Proto plánujete-li víkend, rozhodně se pobavte s přáteli aktivně!

 

Nohy potřebují střídat posilování i vytrvalostní a protahovací cviky, aby nepřibývaly na objemu. Fotbalistická stehna nejsou na ženě zrovna velká paráda, proto si rozplánujte tyto aktivity. Jeden den vyrazte na krátkou procházku, druhý den navštivte bazén, třetí si užijete postelové rodeo, čtvrtý vyzkoušejte hodinu zumby, pátý obujte tenisky a zkuste jogging, šestý se potrapte se švihadlem a sedmý odpočívejte!

 

 

Posilka na 15 minut denně

 

Výpady

Jeden z nejzákladnějších cviků, který je také velmi účinný. Dá se cvičit třeba s činkami, pokud je však nemáte, dají se nahradit třeba půllitrovou pet lahví naplněnou vodou. A jak na samotný cvik? Ze stoje provedeme dlouhý výkrok, až se kolenem na jedné noze dotkneme země, činky držíme u těla, přitom míříme dlaněmi směrem k pasu.

 

Nezapomínejte mít po celou dobu cvičení vzpřímený trup! Po několika vteřinách se vrátíme zpátky do stoje a cvik opakujeme i s druhou nohou. Celé cvičení opakujte třicetkrát s každou nohou.

 

Dřepy

Dřepy zná každý již z mateřské školky, ale málokterá z vás si na něj při posilování vzpomene a přitom je to velmi účinný a jednoduchý cvik. Variant je nepřeberně, ruce můžete třeba natáhnout před sebe nebo je složit na hrudi, lze cvičit i s činkami, prostě co je pro každého příjemnější.

 

Pokud se vám to zdá málo, zkuste nohy roztáhnout asi metr od sebe, ruce položte v bok a přejděte z této polohy do podřepu, dokud neucítíte tlak na vnitřní straně stehen. Opakujeme celkem třicetkrát se dvěma krátkými přestávky.

 

Nejhorší zlozvyky, po kterých nám roste břicho

 

Využijte zimní sezónu pro tvarování postavy – nejlépe na lyžích. Motivovat se můžete i krásnou postavou slavné americké lyžařky Lindsey Vonn.

 

Další cviky na krásná stehna:

 

Přinožování

Tento cvik je nejlepší provádět na zemi. Pod sebe položíme podložku, abychom neměli moc tvrdý podklad. Položíme se na bok, opřeme se loktem o zem a nohy pokrčíme v kolenou. Horní nohu zvedáme nahoru a dolu, ale musíte si dát pozor, aby se nepohybovala žádná jiná část těla. Obě nohy vystřídáme desetkrát po třech sériích.

 

Obrácené přinožování

Tento cvik je na provedení nejnáročnější, ale také ze všech předchozích nejúčinnější. Opět si lehneme na bok jako v předchozím cviku, s jediným rozdílem - horní nohu pokrčíme v koleni a položíme před spodní.

 

Nyní hýbeme směrem nahoru právě tou spodní nohou. Nohu bychom měli zvedat, tak vysoko, jak nám to jen půjde a přitom si hlídat, že je stále natažená. Znovu opakujeme s každou nohou desetkrát ve třech sériích.

 

Kývání

Na závěr vám popíšeme cvik, kterým si vypracujete nejen stehna, ale i zadeček. Klekneme si na podložku, opřeme se o lokty a jednu nohu protáhneme buď do roviny nebo jí pokrčíme do pravého úhlu. S touto nohou pomalu hýbeme směrem nahoru a dolu, přičemž pohyb musí vycházet z hýždí.
 

5 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

Ke článku nejsou žádné komentáře