Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Dejte neforemným a povoleným pažím stopku! Vyzkoušejte nové super cviky s krásnou moderátorkou TV Nova.

Sexy ramena a ruce: Zacvičte si s Míšou Ochotskou!

Míša Ochotská - 1
zdroj: Jindřich Kodíček Míša Ochotská - 1
aktualizováno 15.08.2012, 09:15 | 15.08.2012, 00:00 | doma.cz/ina

Dejte neforemným a povoleným pažím stopku! Vyzkoušejte nové super cviky s krásnou moderátorkou TV Nova.

V dnešním díle Postavička jako lusk jsme se s Míšou Ochotskou zaměřili na tvarování ramen, bicepsů i tricepsů, na které se v rámci tréninku často zapomíná. Přitom měkké neforemné paže patří ke klasickým nedostatkům ženské postavy, některé z nás se kvůli tučným nevzhledným pažím opravdu trápí a nosí dlouhé rukávy a volné tuniky, jen aby neodhalily povolené ruce. Tuky se usazují hlavně na spodní straně paží, odkud se obtížně shazují. Proto zakročte hned.

 


Podívejte se také na předchozí díly:

Tuning bříška s Míšou Ochotskou: Na sedy lehy zapomeňte!

Postavička jako lusk s Míšou Ochotskou: power plate!

Postavička jako lusk s Míšou Ochotskou! Vyzkoušejte Bosu

 

Zaposilujte si s Míšou Ochotskou a Václavem Rázlem, osobním trenérem a gym managerem fitness centra Holmes Place Smíchov. Ve čtyřech cvicích posílíte paže, zádové svaly, mezižeberní i břišní svalstvo. Pro lepší výsledek použijte gumovou pásku, tzv. thera band (lze ji pořídit již od 150,- Kč), díky níž zvýšíte přirozeně zátěž. „Thera band se úspěšně používá při rehabilitaci, ale dá se s ním skvěle posilovat i doma, či venku. Stačí ho zaháknout o cokoliv a cvičení může začít,“ vybízí svými slovy trenér.

 

 

Cvik první: Zapažujte

Stoupněte si vzpřímeně, narovnejte záda, ramena tlačte dozadu a dolu, zatáhněte bříško a zadeček a paže dejte mírně od těla. Tahem propnuté paže tlačte v jedné ose za tělo. S gumou thera band zapojíte více svalů, cvik má však účinek i bez gumy. Opakujte 30 krát.

 

Posilování s Míšou Ochotskou - 2
(Foto: Jindřich Kodíček)

 

„Thera band je pro ženy určitě vhodnější než činky, protože tvoří kontinuální odpor, který se s napínáním dále zvyšuje a zvyšuje. Navíc neexistuje sval, který bychom na této gumě nemohli procvičit,“ vysvětluje trenér Rázl.


Cvik druhý: Otáčení trupem
Tento jediný cvik má význam cvičit pouze s thera bandem. Ve stoji rozkročném předpažte a ruce spojte. Thera band obmotejte kolem pravé ruky a postavte se levým bokem kolmo k natažené gumě (viz video). Cvik se provádí tak, že otáčíte celým trupem. Hlídat si musíte zejména ramena. Pokud cvik provádíte správně, kromě paží posilujete i šikmé zádové a břišní svalstvo. Nezapomeňte po patnácti cvicích vyměnit stranu.


Co na thera band říká Míša?

„Pro mě je cvičení s thera bandem maximálně pohodlné. Nemám v rukou příliš sílu, takže při cvičení s činkami se mi lehce stane, že mám špatný postoj, protože svou pozornost soustředím pouze na uzvednutí činky. Thera band je v tomto daleko příjemnější.“

 


Cvik třetí: Vymodelujte bicepsy

Třetí cvik znáte z posilování s činkami. Při posilování bicepsů stůjte vzpřímeně, bříško i hýždě jsou zatažené. Paže jsou zaťaté podél těla, když soustředěným pěstí opisujete půlkružnici a pumpujete nahoru dolu. Cvik můžete cvičit i bez zátěže, o to víckrát byste ho měla opakovat. S thera bandem stačí 15 přitažení. Podívejte se na každičký detail, jak Míša cvik provádí.


Cvik čtvrtý: Zpevněte tricepsy
Do posledního cviku můžete rovnou přejít, postavení se totiž nemění. Jen mírně pokrčte nohy a předkloňte trup dopředu. Záda a hlava by měly zůstat stále v jedné ose. Pokrčené paže propínejte silou za tělo. Opět platí, že bez zátěžové gumy byste měla zvládnout vícero opakování.

 

Posilování s Míšou Ochotskou - 3
(Foto: Jindřich Kodíček)


„Guma thera band je moje oblíbená pomůcka, protože nic neváží, můžete jí vzít sebou ven, a jednoduše se s ní posilovat, říká Míša na závěr.“
 

6 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

Ke článku nejsou žádné komentáře