Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

S naším jednoduchým plánem, zvládnete mít už do Vánoc zadeček k nakousnutí!

Sexy zadeček s co nejmenší námahou

Sexy zadeček
zdroj: Thinkstockphotos Sexy zadeček
aktualizováno 28.11.2012, 00:17 | 27.11.2012, 19:33 | doma.cz/ina

S naším jednoduchým plánem, zvládnete mít už do Vánoc zadeček k nakousnutí!

Nadělte si na Vánoce výstavní zadeček! Krásný zadeček patří mezi nejoblíbenější parametry, kterých si muži všimnou na první pohled. Co takhle si připravit na letošní Vánoce dáreček sama pro sebe? Měsíc pravidelného cvičení dá vaše pozadí do parády. Pro pevný zadeček je nejdůležitější pravidelné cvičení, pokud máte hýždě ochablé, nevěšte hlavu, nic není ztraceno. Hýždě se dají z celého těla nejlépe tvarovat, proto pokud vás tato partie trápí, není nic snazšího než najít 20 minut denně a vůli to změnit!

 

Nechce se vám mořit v posilovně? Pusťte si po práci hudbu, zavřete se v pokoji a připravte si na zem podložku!

 

Rozehřejte svaly podřepy a výskoky

 

Začněte v širokém podřepu. Nohy postavte na šíři ramen, špičky i kolena směřují do stran. Zpevněte bříško a hýždě, záda držte rovná. Pérujte v hlubokém plié nahoru a dolu desetkrát. Třikrát jděte s pánví co nejníže.

 

Výskoky – dvacet výskoků snožmo a deset v širokém postoji.

 

Zahřívací kolo uzavřete dřepy na špičkách. Stoupněte si na špičky jednou rukou se přidržujte stolu nebo skříně a dřepů na počítejte nejdříve deset (po týdnu přidávejte vždy po dvou dřepech navíc).


Jde se na formování hýžďových svalů

 

Začněte klasikou – zvedáním pánve. Lehneme si na podložku, ruce dáme podél těla. Pokrčíme obě kolena, zatneme zadeček, který zvedáme pomalinku nahoru. Obratel po obratli vztyčujeme pánev maximálně však po lopatky. Dolů jdeme stejně pomalu a po celou dobu jsou hýžďové svaly zatnuté. Pánev na podložku nepokládáme a cvik opakujeme.

 

ČTĚTE TAKÉ:

Z boubelky sexy kočka: Zbavila se 38 kil, omládla a zkrásněla

Dieta bez diety: 5 šikovných triků čtenářek!

Zpevněte přes zimu bříško a zadeček: Cviky, které ještě neznáte

 

Pro větší náročnost můžeme zapojit i svaly stehenní v pozici, kdy je naše pánev nahoře, dáváme kolena od sebe a k sobě. Zadeček je neustále pevně zatnutý!


Zanožování v leže

Lehněte si břichem na podložku. Ruce složte pod čelo. Nohy jsou mírně rozkročené. Zvedněte jednu vzhůru. S výdechem se snažte zvednout ji ještě o pět centimetrů výš, s nádechem se vracejte o pět centimetrů zpět. Pozor na prohýbání v bedrech! Opakujte desetkrát na každou nohu, opět po týdnu zvedněte počet cviků o dva.

 

Vyberte si z velké nabídky hubnoucích procedur i kurzů!


Podsazování pánve

Nyní si na podložce klekněte. Spojte propnuté paže nad hlavou, snižte zadeček tak, abyste cítila mírný tah ve stehnech (čím blíže budou vaše hýždě u pat, tím je cvik náročnější a efektivnější). Nyní již posilujete velký sval stehenní a do toho přidáte podsazování pánve – zatáhněte zadeček, vydržte dvě vteřiny, uvolněte a cvik opakujte desetkrát. Se sklonem stehen byste po celou dobu neměla hnout.

 


Výpady na závěr


Poslední cvik také určitě budete znát – účinné výpady. Postavte se rovně s nohama od sebe na šířku ramen, ramena tlačte dozadu a stejně rovná byste měla mít i záda. Pravou nohou udělejte výpad vpřed tak, aby koleno tvořilo s podlahou pravý úhel, nezapomeňte podsadit mírně pánev. Vydržte zhruba dvě vteřiny a pak se vraťte do výchozí pozice. Vydržte na každou stranu 15 výpadů.


Po dvou týdnech zvyšte efektivitu! Použijte činky - když přecházíte do výpadu, ruce s činkami zůstávají rovně podél těla.

 

 
7 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

gertruda 20:25 30.11.2012
.chcete si přivydělat? zkuste:
http://www.penizezaemail.cz/?ref=34776

...