Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Nechcete se s dietou otravovat celý den? Soustřeďte se na snídani a výrazně zhubnete během jediného měsíce.

Shoďte 5 kilo za měsíc díky snídani

aktualizováno 31.01.2012, 10:54 | 31.01.2012, 10:54 | doma.cz/ina

Nechcete se s dietou otravovat celý den? Soustřeďte se na snídani a výrazně zhubnete během jediného měsíce.

Vyzrajte na svá kila hned po ránu. Poradíme vám, jak intenzivně začít už od rána. Všichni víme, že bychom neměli snídani zanedbávat, ale kolik z nás si opravdu dává záležet na první a nejdůležitějším jídlu za den? Když budete mít na paměti, že se díky správnému ránu můžete shodit i pět kilo za měsíc, dáte si více záležet.

 

Za 1) Začněte tekutinami!

Připravte půllitrovou konev čaje, který když nedopijete, si můžete vzít sebou do práce, takže vás zahřeje i zasytí později. Vedle toho zalijte horký citrón. Do dvou deci teplé vody (max. 40° C) nalijte čerstvě vymačkanou citrónovou šťávu, oslaďte lžičkou medu a vypijte rozfázovaně během pěti minut. Citronádu můžete střídat i s jinými citrusovými šťávami.

 

ČTĚTE TAKÉ:

DESET rad, jak nepřibrat v práci

ČTYŘI velké věci, které můžete změnit na svém těle

 

 

Za 2) Zaměřte se na sezónní čerstvou zeleninu
V zimě jíme málo zeleniny i ovoce, proto své tělo zásobujte už od rána. Nemusíte kupovat exotiku. Stejnou, ba i lepší službu vám prokážou celer, mrkev, brokolice, ředkvička, které můžete jíst napařené s troškou másla a soli, nebo je využít do zeleninového vývaru. Z ovoce pak nezapomeňte na jablka a citrusy.

 

3) Nasbírejte energii z vloček
Ovesná kaše je skvělý start. Nakopne váš organismus, zasytí, ale neunaví. Naopak energie se bude uvolňovat postupně celé dopoledne, takže snadněji zvládnete mlsnou.

 

 

4) Ty správné mléčné výrobky!

Namísto uzenin volte netučné sýry a jogurty. Bílý jogurt můžete ochutit skořicí a lžičkou marmelády, či medu. Ze sýrů je nejvhodnější cottage, nebo klasický tvaroh. Ten je sice vydatnější, co se kalorií týče, ale pokud ho sníte pomálu s paprikou, nízký glykemický index potravin zaručí dlouhodobou pohodu.


5) Teplá snídaně!

Něco teplého do žaludku hned po ránu, postaví na nohy každého. Když zvolíte doporučené potraviny, kromě dobrého pocitu, ještě zhubnete. Zkuste vegetariánskou omeletu, zeleninový krém, nebo teplý kuskusový salát s avokádem, rukolou a cuketou.

 

Nejčastější chyby při cvičení – proč nehubnete

 


6) Snídaně by měla být především vyvážená!

Střídat můžete ovoce, zeleninu, celozrnné pečivo, cereálie, vajíčka, nízkotučné jogurty a sýry, libovou šunku. Pokud se snažíte zhubnout, neměla byste však překročit hranici 300 kcal.

 

7) Oběd by se vám měl díky pravidelné snídani a dopolední svačince malinko časově posunout, chcete-li svoje hubnutí uspíšit, odpolední svačinu zužte na minimum a brzy večeřte. Když už nebudete po šesté hodině jíst, lépe se vyspíte, zhubnete a budete se těšit na další zdravou snídani!
 

 
6 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

Alex 23:59 22.02.2012
Větší blbosti jsem dlouho nečetla a ještě k tomu nebezpečné! Vybírejte redaktory pečlivěji!
lisa 10:08 03.02.2012
je to blbost hrozná :D a největší fáma, která vznikla.. nejíst po šestý hodině. když jdete spát v osm večer, oukej... ale hladovět třeba do půlnoci?
Majka 11:33 01.02.2012
No tak s tim souhlasím, to co jde zde psané je opravdu v této kombinaci dost nebezpečné. Jako zastánce zdravýho životnímu stylu nusim poznamenat, že Vám tohle tak akorát zničí zdraví. Ač se spousta žen snaží dělat psí kusy bez pohybu, tak bez něj to nejde.. pokud máte na kontě statisíce, ok dejme tomu, nechte do sebe řezat, trpte.. buďte chvíli krásní, ale bez pohybu se vše zase vrátí tam, kde to bylo. už byste se s tím ženy měly nějak smířit :-) taky mi dlouho trvalo tenhle fakt přijmout, ale zvykla jsem si nato, že pro krásu se musí něco dělat, takže jsem začla hodně sportit :-) k tomu všemu samozřejmě patří zdravá vyvážená strava a hodně tekutin. Jo a podotýkám, že se nemusíte bát bublinek. Ptala jsem se své lékařky a ta mi například jasně doporučila Magnesii :-)
vrtal 13:57 31.01.2012
děsná hovadina,snídaně ano je to základ dne,ale to co je tu popsáno je nepopsatelná ptákovina a hlavně BEZ pohybu to NEJDE jinak je to na úkor zdraví