Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Jednodenní dietní režim vyhovuje mnoho zaměstnaným ženám! Zkuste ho také. Prospěje vašemu zdraví i sexy linii.

Shoďte 2 kila za 2 dny! Zkuste rychlou očistnou kúru

Dieta
zdroj: isifa.com Dieta
aktualizováno 23.09.2012, 21:26 | 22.09.2012, 00:00 | / doma.cz/ina/kat

Jednodenní dietní režim vyhovuje mnoho zaměstnaným ženám! Zkuste ho také. Prospěje vašemu zdraví i sexy linii.

Jednodenní očistná kúra dodá vašemu tělu velký přísun vitaminů a pomůže ke štíhlým křivkám. Je to ideální cesta pro ty, kteří nemají dostatečně pevnou vůli, aby se pouštěli do dlouhodobějších diet. Ovšem pozor, řekněme si hned na začátku, že pokud budete jeden den jíst zdravě, ale zbytek týdne se budete přejídat, žádný úspěch na vás nečeká.



Očistný den si naplánujte jednou za týden, nejlépe na dobu, kdy víte, že vás nečeká nic náročného. Jednodenní dieta pomůže vaše tělo zbavit toxinů a nastartuje metabolismus. Protože se vaše tělo výborně pročistí, pravděpodobně budete také vážit o kilo až dvě méně, nebo vám budou kalhoty volnější v pase. Pamatujte ale na to, že jste nezhubli tuk. Objevte také skvělé slevy na hubnutí!

 

Aby se celkové výsledky dostavily rychleji, myslete na hubnutí i po zbytek týdne. Zvyšte příjem ovoce a zeleniny a to nejlépe na 600 gramů denně, hodně pijte čistou vodu a zmenšete porce, které si nakládáte na talíř. Také se snažte ze svého jídelníčku vyřadit tučná a nezdravá jídla.



ČTĚTE TAKÉ:

Tajný fígl oskarové hvězdy: 30 kilo dole a bez trápení

Dieta pro ploché bříško

 


Nezapomínejte na pohyb. Během očišťujícího dne si naplánujte například dlouhou a příjemnou procházku, na které se jen lehce zadýcháte, ale nebude z vás lít pot. V dalších dnech si pak naordinujte další pohyb, přestaňte jezdit výtahem a doma neseďte jen před televizí.



Nejdůležitější pravidlo: čisticí kúra jen jeden den!



Pamatujte však na to, že diety nemají ve svém názvu slůvko jednodenní jen tak zbytečně. Držte je pouze jeden v týdnu. Pokud z nich uděláte dietu na delší dobu, hrozí vám jo-jo efekt. Časem by vám také chyběly důležité živiny a vitaminy.

 

Protože očistných diet je mnoho, můžete jich vyzkoušet několik a nakonec zůstat u té, která vám bude nejvíc vyhovovat. Osvědčená je například nízkotučná dieta, rýžová dieta nebo glykemická dieta. Nebo vyzkoušejte očistný den podle našeho jídelníčku.

 

Jídelníček 1. den

Ráno: Po probuzení vypijte sklenici minerální vody o pokojové teplotě s citronem. K snídani si pak dejte salát z nakrájené okurky, papriky a nízkotučného sýra.

Oběd: Před obědem opět vypijte sklenici vody. Potom si dejte dušenou cuketu ochucenou černým kořením a bazalkou.

Svačina: Připravte si zeleninový koktejl. Do mixéru přidejte nakrájenou okurku, polovinu papriky, pár kapek olivového oleje a 1 deci vody. Rozmixujte, osolte a pomalu vypijte.

Večeře: K večeři si opět dejte zeleninový koktejl.

 

2. den se stravujte takto:

 

- Jednu třetinu vašeho celkového jídelníčku by měly tvořit dietní přílohy, které na talíři doplňte o zeleninu syrovou, kořenovou, bohatou na vlákninu, či o ovoce a nízko tučné mléčné výrobky, nebo libové maso.

 

- Myslíte-li to s hubnutím vážně, zapisujte si všechno, co jste ten den snědli! Váš deníček o jídle vám pomůže s dodržením plánu a taky je menší pravděpodobnost, že byste jídla švindlovala!

 

- Nevynechávejte hlavní chody ani svačiny!

 

- Nebezpečné sladkosti nepusťte přes práh vašeho bytu, člověk se pak akorát mučí a většinou stejně podlehne všem lákadlům!

 

- Pijte čistou vodu, alespoň osm skleniček denně!

 

 

 



 

 
8 hlasů
Vaše hodnocení