Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Změnit snídani může být snadná cesta, jak shodit pár nepotřebných kilogramů. Jak by měla vypadat ta, která vás zasytí , a jakých nejhorších hříchů se dopouštíme?

Snídaně: Nejčastější chyby a pravidla, jak zhubnout

Hubnutí - 4
zdroj: Thinkstockphotos Hubnutí - 4
aktualizováno 28.12.2017, 00:56 | 28.12.2017, 00:56 | doma.cz/ina

Změnit snídani může být snadná cesta, jak shodit pár nepotřebných kilogramů. Jak by měla vypadat ta, která vás zasytí , a jakých nejhorších hříchů se dopouštíme?

Snídaně není věda, ale je důležitá, dokonce tak moc, že pokud jí nevěnujete pozornost a děláte klasické chyby, může to vést ke tloustnutí. Organismus po nočním odpočinku se potřebuje rozjet, aby metabolismus spaloval, tak jak má, je třeba do sebe vpravit ty nejlepší věci. Odbudete-li se kávou a koblihou, nemůžete se pak divit rostoucí pneumatice.

 

Kde začít?


Během vašeho prvního jídla můžete rozhodnout o celkovém denním příjmu kalorií! Vyvážená snídaně představuje podle řady dietologů půlku úspěchu hubnutí. Pestrost potravin, hodně tekutin, různé vitamíny, bílkoviny a vláknina vám nastartuje metabolismus na plné obrátky a zároveň „předpřipraví“ vaše tělo pro celodenní výkon!


Pozor na typické chyby:


Nebažte po džusech! Zvykla jste si po ránu na skleničku džusu? V tom případě zadržte! Džusy jsou z velké míry doslazovány a tak byste začala hned od rána se slušnou kalorickou porcí. Místo umělého ovocného nápoje si vymačkejte šťávu z čerstvých pomerančů.

 

ČTĚTE TAKÉ:


Vánoční dieta: 6 jídel, které neohrozí váš pas!

Sexy postava: Hubněte jako Francouzka a buďte hned o 2 kila lehčí

Z buřtíka se vyloupla parádní krasavice: Shoďte také 15 kilo!

 

Nemlsejte hned od rána! Croissanty, wafle, a plněné koblihy vás sice zaplní, ale energie z nich vám dlouho nezůstane. Naopak budete mít brzo hlad. Pokud se necháte zlákat sladkým pečivem a slazenými nápoji, které vám rychle zvednout hladinu cukru v krvi, ale ještě větší rychlostí pak klesnou dolu a řeknou si tak o další nezdravá sousta.

 

 

Pozor na velikost porce. Příliš vydatná snídaně také není to pravé ořechové. Můžete se cítit unaveně! Navíc je vědecky prokázáno, že velikost snídaně ve výběru dalších porcí během dne nehraje roli. Představa, že když pořádně snídáme, budeme méně jíst během dne, je jen pověra. Výzkum ukázal, že lidé jedí stejně velký oběd a večeři bez ohledu na to, jak velkou snídani si dali.

 

 

Jednoduché zásady

 

- Pokud se snažíte zhubnout, neměla byste však překročit hranici 300 kcal.


- Hned, jak vstanete, vypijte teplý nápoj, ideálně teplou vodu s citrónem a medem, nebo zelený čaj, který svými povzbuzujícími účinky dokážou nahradit sladké kávičky.

 

Přečtěte si také na KRÁSNÁ.CZ:
Obrácená dieta: Jez větší porce, zaručeně zhubneš!

 

- Teplá snídaně vás zahřeje a zasytí na dlouho dopředu, vedle vajíček zkuste i napařenou zeleninu (brokolici, mrkev, zelené lusky), nebo zeleninový vývar.


- Když dosnídáte svoji porci, nakrájejte si ještě nějaký kus ovoce či zeleniny (jablko, hruška, paprika, okurka). Pokud ji během příprav do práce nestihnete sníst, vezměte si ji jako první svačinku. 

2 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

l.marco@spray.se 23:02 17.01.2018
prosim tez och zaslani vaseho spravneho jidelnicku diky moc spojim se s vami a oznamim jak to dopadlo
Erika 19:46 01.01.2018
Dobrý den, taky prosím o zaslání jídelníčku. Předem děkuji erika.hajkova@seznam.cz
Marta 12:16 28.12.2017
Dobrý den, mám taky skoro celý život s nadváhou, mužu Vás poprosit o Váš jídelníček? Předem mooooc děkuji.

helmesova@email.cz
Terez 14:46 26.12.2012
Základem je zkrátka správný jídelníček. Většina lidí si myslí, že když bude jíst jen velmi málo nebo nejlépe si sem tam něco zobne, tak že zhubne. Bohužel z vlastní zkušenosti mohu potvrdit opak a veškeré dostupné diety jsou také k ničemu, protože u diety dojde k jojo efektu. Zhubla jsem 22 kg až díky správnému jídelníčku, který byl pravidelný a vyvážený. Jsem ochotna jej zdarma komukoli zaslat na email, protože sama moc dobře vím, jaký je to pocit, když člověk nemůže pořád zhubnout. Už jsem jej poslala několika lidem a dokonce mi od některých přišel po čase email, že zhubli za 2 měsíce přes 8 kg a váhu si drží, což je krásné si myslím. Kdo tedy bude chtít, tak jsem ochotna jídelníček i veškeré rady emailem přeposlat. Můj email je: terezajandov@gmail.com