Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Sedíte čtyřicet hodin týdně před monitorem svého pracovního počítače? Pak možná bojujete s kily navíc.

Tipy, jak nepřibrat v zaměstnání

aktualizováno 29.11.2010, 17:20 | 29.11.2010, 00:00 | doma.cz / kor

Sedíte čtyřicet hodin týdně před monitorem svého pracovního počítače? Pak možná bojujete s kily navíc.

Poslední studie ukazují, že přes 60 procent lidí, kteří mají sedavé zaměstnání, trpí nadváhou. Důvod je jasný – nedostatečný pohyb. U sedavé práce většina lidí zpohodlní a po večerech či o víkendech pak nedohoní to, co přes pracovní dny prosedí. Proto jsme pro vás našli několik tipů, se kterými si upravíte svoji váhu a už nebudete přibírat.

1. Vydatná snídaně

Bojíte se dopřát si k snídani i tučnější jídla? Pak děláte chybu. Je dokázáno, že ti, kteří si k snídani dají sytou snídani plnou proteinů, přibírají méně. Ideální volbou jsou míchaná vajíčka. Smíchejte tři vajíčkové bílky s jedním žloutkem, abyste zbytečně nedráždila hladinu cholesterolu v krvi, radí server elle.cz.

2. Nezapomínejte na pravidelné svačinky

Vždy po třech hodinách zakousněte zdravou svačinu. Měla by obsahovat vitaminy a proteiny a vydat zhruba za 100 kalorií. Doporučujeme jablko nebo pár mrkví. Je to lepší než často přeslazené müsli tyčinky.

ČTĚTE TAKÉ:
S vodou se hubne snáz. SEDM TIPŮ, jak pít více
Zázračné hubnutí 2. díl: co vás tuků rozhodně nezbaví
RECEPT na hubnutí: jezte častěji a milujte se na stojáka

3. Při sezení si dělejte pauzy

Stačí opravdu málo. Pět minut na konci každé hodiny věnujte pohybu. Vynechte výtah, seběhněte po schodech před budovu a pak zase vyběhněte nahoru. Nebo si vezměte telefon a při vyřizování telefonátu choďte po místnosti. Můžete tak spálit přes 60 kalorií.

4. Nejezte u svého pracovního stolu

Studie ukázaly, že pokud obědváte u svého stolu, sníte toho podstatně víc. Jde o psychologický moment, kdy váš mozek ví, že máte hodně času, a proto neřekne žaludku dost. Oběd si proto odnášejte mimo svůj pracovní stůl. Je to jednoduchý trik, který se vyplatí.

5. Procvičujte si prsty

Pokud si ráda poklepáváte prsty, protahujete je nebo si s něčím v ruce pohráváte, pak můžete během jednoho dne spálit až 350 kalorií. Zní to až neuvěřitelně. Výborné jsou také antistresové míčky, kterými posilujete i svaly na rukou.

6. Neodkládejte večeři

Zlaté pravidlo zdravého stravování – nejíst pozdě večer. Pokud jsou přesčasy vaším denním chlebem, pak můžete přibírat i proto, že večeříte v nejhorší možnou dobu. Myslete na to a nezapomeňte si do práce objednat i večeři.
 

5 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

hubnutí 08:49 29.11.2010
Jestli chcete zhubnout, tak je potřeba tělu dodat správnou výživu, aby mohlo spalovat tuky. Nevíte li si rady, nebojte se nás kontaktovat, získáte osobního vyškoleného poradce, který s Vámi bude po celou dobu hubnutí, ale i potom což je klíčové proto, aby jste, váhu nenabrali zpět. Kontaktujte nás nezávazně na www.tukydolu.cz