Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Vyměňte na pár dní jedno nebo dvě denní jídla za džusy, polévku nebo smoothie. Kila budou ubývat.

Tři kila dole za tři dny! Zkuste, co dokáží džusy a polévky

hubnutí díky džusům 1
zdroj: Thinkstockphotos hubnutí díky džusům 1
aktualizováno 12.11.2018, 00:00 | 12.11.2018, 00:00 | doma.cz/raw

Vyměňte na pár dní jedno nebo dvě denní jídla za džusy, polévku nebo smoothie. Kila budou ubývat.

Tahle dieta vás může zachránit, pokud potřebujete rychle shodit dvě tři kila a vejít se do šatů na důležitý pohovor nebo třeba svatbu. Omezit si musíte, ale úplně hladovět nebudete. Jen je potřeba vyměnit některá jídla za nápoje nebo polévky, samozřejmě bez jíšky.

 
Jak to funguje? Jezte zdravě, zmenšete porce a vsaďte na nápoje, kterými nahradíte jedno nebo dvě hlavní jídla, ideálně večeři nebo oběd a večeři. Ostatní jídla jezte také zdravá a vhodná pro dietu, k dopolední i odpolední svačině si dejte ovoce nebo zeleninu.

 

Jídelníček si sestavte na míru svým chutí, ledničce, časovým možnostem i peněžence, ale snažte si hlavní i tekutá jídla vybírat z následující nabídky, případně z variací, které pro vás budou chutnější nebo dostupnější.

 

 

Pozor, nezapomeňte po celou dobu mít hodně vody nebo například zeleného čaje. Jakékoli sladké nápoje kromě džusu, kterým nahradíte jídlo, se doporučit nedají.

 
Jaká volit hlavní jídla?


Snídaně:
- dvě vejce, míchaná nebo vařená, podávaná s grilovanými rajčaty a žampiony
- 50 gramů ovesné kaše z vloček a vody, jeden nebo dva kousky ovoce
- malý kelímek jogurtu se spíše nižším obsahem tuku, 4 až 5 sušených meruněk

 

Oběd
- libovolné množství pokrájené čerstvé zeleniny s trochou olivového oleje, 100 gramů tuňáka nebo jiného masa (losos, llibové kuřecí, hovězí pečeně)
- 200 gramů brambor vařených ve slupce, dvě lžíce salsy, neomezené množství zeleniny
- 50 gramů čistě játrové paštiky, 3 až 4 malé suchary, zelenina pokrájená na špalíčky

 

 

Večeře
- 100 gramů mořského jazyka, lososa nebo tresky, připraveno na grilu, libovolné množství pokrájené čerstvé zeleniny
- 50 gramů těstovin, 200 gramů rajčatové omáčky se spoustou hub, cibule a papriky
- 100 gramů kuřecího masa s porcí restované zeleniny

 

ČTĚTE TAKÉ:

Omládněte díky dietě! Sedm dní proti vráskám.

10 pomocníků na spalování tuků. Vyzkoušejte zelený čaj nebo ananas.

DIETA NA MÍRU: Jinak hubne sekretářka, jinak pokladní

 

A tohle si dejte z nabídky tekuté stravy
Polévky
- libovolnou zeleninovou polévku bez jíšky a zavářky, aby byla hustší, zeleninu můžete rozmixovat
- jedna porce rovná se jeden větší talíř
- řeřichová polévka: ¼ cibule, 2 nakrájené brambory, 600 ml kuřecího vývaru, čerstvá řeřicha. Dejte cibuli, brambory a zeleninu do hrnce a vařte, dokud neměknou. Přidejte řeřichu, vařte tři minuty a nakonec rozmixujte.

 

Džusy
- kupujte jen ty stoprocentní, pokud možné čerství nebo si je dělejte doma
- vyhýbejte se džusům z koncentrátu, které jsou ředěné vodou a posléze doslazované

 

 
Domácí šťáva
- jedna středně velká červená řepa, půlka celeru, dvě zelená jablka, jedna salátová okurka, umyjte, pokrájejte a vymačkejte šťávu v odšťavňovači, hned vypijte
- dvě zelená jablka, jedna salátová okurka, postup stejný

 

Smoothie 
- čtyři hrsti bobulového ovoce, jeden banán, jeden malý nízkotučný jogurt, dvě až tři kostky ledu, mléko. V mixéru rozmixujte do hladka, recept můžete obměňovat.

 
14 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

Ke článku nejsou žádné komentáře