Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Co se zbylými vajíčky z Velikonoc? Použijte je v boji proti pneumatice a kilům navíc.

Vajíčka pro štíhlou linii: do týdne čekejte i 5 kilo dole!

aktualizováno 10.04.2012, 00:21 | 10.04.2012, 00:05 | doma.cz/ina

Co se zbylými vajíčky z Velikonoc? Použijte je v boji proti pneumatice a kilům navíc.

Vajíčková dieta sklízí po světě úspěchy už dlouho. Od extrému, kdy i slavné celebrity hubly pomocí devíti vajíček denně, jsou pryč! Ovšem fakt, že vajíčko má skvělý hubnoucí účinek, potvrzují snad všichni dietologové na světě. Vajíčka obsahují velké množství živin a přitom tak málo kalorií. Jsou cenným zdrojem bílkovin, které jsou velmi bohaté na esenciální aminokyseliny, jež organismus potřebuje pro zdravý vývoj a obnovu buněk. Jedno středně velké vejce má jen 80 kalorií.

Vajíčka nám dále poskytují vitamin D, z jednoho kusu můžete získat až 20 procent doporučené denní dávky. Vitamin D pomáhá zdravému růstu kostí, slouží jako prevence rakoviny, srdečních chorob, roztroušené sklerózy, poruch imunity či duševních chorob. A jak můžete díky vajíčkům zhubnout?


ČTĚTE TAKÉ:

Tyhle obědy si odpusťte! Kulatí se po nich břicho

S dělenou stravou až 5 kilo do měsíce dole!

Zelené džusy. Ano! Tyhle nejlépe zabírají na hubnutí!

 

Vaječná dieta se v lecčems podobá slavné Atkinsonově jídelníčku, který omezuje většinu příloh (hlavně bílé pečivo, bílou rýži, těstoviny, brambory) a samozřejmě sladké oplatky i crackery. Během týdne byste měli jíst dvě až čtyři vajíčka denně, která zajistí dostatečný příjem živočišných bílkovin, zasytí, ale uberou centimetry v pase! Vajíčka můžete v jídelníčku kombinovat se zeleninou (dušenou i syrovou), rybou, troškou bílého jogurtu a s některými druhy ovoce.

 

Jak by měl váš sedmidenní plán vypadat?

 

Z ovoce si oblibte převážně citrusy, hlavně grep. Ze zeleniny dejte přednost brokolici, mrkvi, celeru (klasickému i řapíkatému). Čerstvý salát by měl obsahovat převážně zelené listové saláty, okurku, řepíkatý celer, chřest, nebo třeba rajče, (Naopak olivy a kukuřice se pro váš hubnoucí režim příliš nehodí).

 

 

Mezi povolené nápoje patří čaj, černá káva (bez cukru a mléka samozřejmě!), šťávy z grepu a citrónu. Pro zpestření pitného režimu si můžete občas dát dvojku toniku.

 

Jídelníček by podle vajíčkové diety mohl vypadat následovně:

 

První den

Snídaně: 1 krajíc celozrnného toastu a grilovaná rajčata

Oběd: Jakékoli množství čerstvého ovoce

Večeře: 2 vařená vejce, salát a grep

 

 

Druhý den

Snídaně: Grapefruit a 1 vejce

Oběd: Pečené kuře a okurkový salát, řapíkatý celer

Večeře: Grilovaný steak a salát z různých druhů listových salátů

 

 

Třetí den

Snídaně: Grapefruit a 1 vejce

Oběd: 2 vařená vajec a salát

Večeře: 2 Grilované jehněčí kotletky, dušená zelenina (celer, mrkev, okurky, kapusta)

 

 

Čtvrtý den

Snídaně: 1 plátek celozrnného chleba a 2 sázená vejce

Oběd: Jakékoli množství čerstvého ovoce

Večeře: 2 Grilované jehněčí kotletky, celer, okurky a rajče

 

 

Pátý den

Snídaně: 1 plátek celozrnného chleba a 2 sázená vejce

Oběd: 2 sázená vejce a rajčatový salát

Večeře: Čerstvé nebo konzervované ryby a listový salát


 

Šestý den

Snídaně: 1 vejce a sklenice grapefruitové šťávy

Oběd: Jakékoli množství čerstvého ovoce

Večeře: Pečené kuře, mrkev a zelí

 

Sedmý den

Snídaně: 2 míchaná vejce a rajčata

Oběd: 2 sázená vejce a špenát

Večeře: grilovaný steak a salát
 

9 nejlepších cviků všech dob »

Začněte cvičit. Do léta budete mít ploché břicho a pevný zadek. ... více»

Bollywood

VIDEOLEKCE: Tanec plný sex-appealu vám zpevní bříško! »

To je Bollywood! Sexy orientální tanec vás naučí svůdným pohybům, kterými oslníte nejen na parketu, ale i v posteli! ... více»

9 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

Zuzana 10:56 18.04.2017
To musí být smrad fuj celý týden jíst vajíčka ti aby pak člověk nikam nevychazel!! To je opravdu hovadina všech hovadin!
martin 20:11 17.08.2014
caute ludia vidim tu vase negativne komentare tak sa chcem vyjadrit... nie, nie je to blbost jest vajicka. naozaj zasitia a zabezpecia pocit sitosti na dlhy cas. tie zltka treba ale redukovat. ja osobne zjem 3 bielka denne a jeden zltok. v kombinacii s neobmedzenym mnozstvom zeleniny, ovocia a cierneho alebo nemeckeho ryzoveho chleba ktory je trebars dostat v Lidl to naozaj funguje. Dodal by som k tomu len tolko ze nejest maso kazdy den ale len max 4 dni v tyzdni a to len kuracie alebo morske ryby, krevety. Na jeden den staci jedna porcia masa okolo 100g a to len jeden krat za den. na rano nejest maso ani sunku vobec. co sa tyka sunky alebo prasacieho masa tak to len vynimocne ako odmenu. to je uspokujuce aj pri zvysenej fyzickej aktivite. kluc ku chudnutiu je hlavne nejest chleba, namiesto toho tie alternativy ako je ryzovy alebo ine tmave pecivo. hranolky a pizzu max raz za tyzden ako odmenu za taketo dietovanie. cestoviny a ryzu len tmavu. zemiaky radsej nie, ani varene. je tam len samy skrob, minimum vitaminov a zivin. pokial si zeleninu varime tak len do 5 minut nie na velmi horucej panvici s olejom ale s pridavkom vody a troskou olivoveho oleja. najlepsie no menej chutne pripravit na pare. sol jedine morsku s mierou. cukor? ziadny. jedine ovocie alebo nejake susene figy. cokolada ostava v tele tyzden kym ju creva dokazu spracovat. najvacsia porcia jedla sa ma zjest rano, hodinu predtym vypit liter cistej vody a az potom kavu, nie hned ako sa zobudite, ako to mnohi robia.] pre tie kancelarske typy ludi poradim aby chodili do prace na bycikli alebo sa zaregistrovali do fitka.] alkohol si netreba odopierat uplne, ale mat v tom nejaku kontrolu neni na skodu. co sa tyka cigariet, ja osobne nie som schopny prestat ale fajcim len vecer jednu cigaretu + cez vikend celu krabicku takze dokopy cca 30 za tyzden. viac nie. namiesto cakania na vytah, pouzite schody, hlavne hore. dole je nezdrave chodit po schodoch na kolena tak len ked idete dole pouzite vytah ;]] ano mozno som vas niektorych zabavil ale toto je moj dietny program a podarilo sa mi zhodit za dva mesiace z 92 kg na 80. snazim sa nechodit nikde do fastfoodu, ako som uz spominal max raz za tyzden ako odmena za toto vsetko '] drzim vam palce aby ste sa citili lepsie. je to super nemat nadvahu, clovek sa citi lepsie menej unaveny, viacej vykonny a zdravy ;]
jaro 16:36 24.10.2013
skusil som to a funguje to
jaro 09:14 05.09.2013
akože ja som to držal týžden a 5 kil šlo fakt dole mal som 92 a teraz mam 86 držim to už 8mi den ale s jednou zmenou každý druh maso som nahradil kuskom kuracieho masa a šlo to v pohode. kila su dole
Kláruš 16:47 17.07.2013
Terezo? Jaký jsi měla jídelníček? Snažím se zhubnout přes boky ale nejde mi to..
Tomas 11:42 07.07.2013
Nevíte, kde nakoupit domácí vejce, či další zdravé potraviny? Zkuste http://zdravepotraviny.info
Monika 01:43 19.03.2013
no jo to je pěkná kravina.. tolika cholesterolu..
Markéta 12:34 23.04.2012
Nemá to něco náhodou s cenou vajíček? :-DD
Monča 14:00 12.04.2012
Nesmysl všech nesmyslů.Přesně takovýhle články blbnou lidem hlavy,Člověk,který chce hubnout,by měl jíst 5-6 krát denně malé porce a samozřejmě se k tomu hýbat bez toho to nejde.Normální úbytek váhy za týden je 1 kg,pokud je to víc už je to nezdravé a poté následuje jojo efekt při kterém naberete i 3 krát víc než ste měli před dietou.Koukám,že se tu zminuje,jak hrozně jsou vejce zdravá to jistě jsou,ale ne v tak velké míře a že žloutek obsahuje vysoký obsah cholesterolu to už se tu nepíše!A vůbec zapomente na takové typy diet jsou to nesmysly které jen ničí zdraví.
... 13:52 12.04.2012
no to sou blbosti .... můžete čekat 5 kilo dole .. ale taky tak 15 nahoře :))) tady ti lidi kteří to píšou podle mě o tom ni nevědí ;))
1 2