Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Zbavte tělo zadržované vody a zhubnete.

Věčně nafouklé břicho a oteklé kotníky?

aktualizováno 18.06.2012, 00:08 | 17.06.2012, 00:00 | doma.cz/ina

Zbavte tělo zadržované vody a zhubnete.

Vaše tělo se chová jako vodojem? Poradíme vám, co s tím. Jak poznáte, že váš organismus zadržuje vodu? Jednoduše. Ručička váhy ukazuje každý den jiná čísla, i když si dáte večer jen salát, ráno nedopnete džíny, probouzíte se s nateklým obličejem a prsty. Prostě ať děláte co děláte, cítíte se (a hůř – i vypadáte) nafouklá.


Co pomůže?
Začněte se změnou jídelníčku. Za zadržováním vody může být nadbytek soli v těle. Vynechte tedy ve svém jídelníčku slané pečivo, oříšky, chipsy, pizzu. Pozor si dávejte na minerálky s vysokým obsahem sodíku.

 


Naopak si co nejčastěji pochutnávejte na jídlech, která s vylučováním vody pomáhají. Zabírají bílkoviny. Jezte luštěniny, mléčné výrobky, vejce, maso a také některé druhy zeleniny (obzvlášť okurka, chřest a celer).

 

ČTĚTE TAKÉ:
Pravidla běhání: Sexy postava za hubičku
Největší hubnoucí proměny: Šokující fotky
Žebříček plochých bříšek! Jaká metoda funguje?

 


Odborníci doporučují vyzkoušet speciální jedno- či dvoudenní odvodňovací kúru. Během ní se jí pouze vařená nesolená celozrnná rýže s jablečnou přesnídávkou. Pokud jsou na vás dva dny moc, dávejte si ji alespoň jako odpolední svačinu.

 


I když se to zdá paradoxní, hodně pijte. Nejlépe čistou vodu nebo zelené a bylinkové čaje (např. kopřivy). A samozřejmě se hýbejte. Co nejčastěji vstávejte od monitoru a důkladně se protahujte. Večer si zaběhejte nebo zajděte na lekci jógy.


Vyzkoušejte hubnutí pomocí laseru, nyní v 90% slevě!


U mnoha žen může zadržování vody souviset s premenstruačním syndromem. Pokud ale pocit nafouknutí neodejde s menstruací nebo se změnou jídelníčku, zajděte si k doktorovi. Příčina je zřejmě někde jinde, vysvětluje elle.cz.
 

Mrkev

Co jíst PŘED a PO cvičení »

Když už se rozhodnete na sobě zapracovat, nedělejte zbytečné chyby špatnou volbou svačinky. Poradíme vám, které jsou ty nejlepší pro rychlejší spalování. ... více»

Ovoce

8 potravin, které zrychlí váš metabolismus »

Jak jíst, aby váš metabolismus spaloval rychleji? ... více»

Nohy jako gazela: Vytvarujte si ukázkově lýtka! »

Trápí vás silnější lýtka? Vyzkoušejte pár cviků, kterými můžete jejich objem zmenšit. Stačí jen pár minut denně a v létě okouzlíte dokonalýma nohama! ... více»

3 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

Paula 11:10 18.08.2015
já jsem ze srandy zkusila nějaké babské rady- http://doma.nova.cz/clanek/stihlaafit/vecne-nafouk... a trochu to pomohlo
Mirka 08:42 01.04.2014
Když jsem měla kdysi otoklé nohy, tak co mě pomohlo bylo Priessitz žilní. Zbavil mě otoků a konečně jsem neměla tak těžké nohy, takže kdyby zase něco.. vím, po čem sáhnout :)
výdělek 20:15 17.06.2012
vydělávejte si příjmem reklamních emailů www.zumail.cz/jsemzuu/7577d43b1a09d500