Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Vyzkoušejte konečně efektivní cvičení na bříško! Sedy lehy, ani sklapovačky na povislé bříško nefungují!

Pátek 19. prosince | svátek má Ester

Sexy břiško bez faldů: Cviky, které jste ještě neviděli!

Cviky na břicho
zdroj: isifa.com Cviky na břicho
aktualizováno 20.08.2012, 12:36 | 20.08.2012, 02:42 | doma.cz/ina

Vyzkoušejte konečně efektivní cvičení na bříško! Sedy lehy, ani sklapovačky na povislé bříško nefungují!

Když už vynakládáte námahu, dělejte to efektivně! Každý pohyb vám samozřejmě prospěje, pokud ale očekáváte rychle viditelné výsledky, je potřeba se zaměřit na techniku! Efektivnější než sedy lehy jsou cviky, které zapojí celé tělo. Vyzkoušejte následující sestavu! Nezabere vám ani čtvrt hodiny, ale bříško vás bude po cvičení bolet jako nikdy – což znamená, že se můžete brzo těšit na vymakané a krásně ploché bříško!

 

Koleno k hlavě

 

Cviky na břicho - 1
(Foto: Oficiální zdroj)

 

Výchozí pozice je podobná kliku, přesně jako na obrázku. Nejdříve si vyzkoušejte balanc a nadzvedněte levou nohu, poté se pokuste dostat koleno, co nejvíce k tělu. Hlavu skloňte, záda vyhrbte. Tímto cvikem posilujete nejen hloubkové břišní svaly, ale i svaly kolem páteře a ramen. Tak směle do toho, po týdnu vždy přidejte o dva cviky na každou nohu.

 

Posouvejte koleno nahoru dolu

 

Cviky na břicho - 3
(Foto: Oficiální zdroj)

 

Na další cvik navážete ze stejné pozice, tedy z kliku. Tentokrát však koleno bude celou dobu pokrčené a bude mířit k lokti pravé ruky. Celé tělo musí být zpevněné a záda s hlavou jsou v jedné rovině. Koleno tahem posuňte na pravé zápěstí a zase zvedněte k lokti. Tento cvik se může zdát ze začátku krkolomný a těžký, ale stačí párkrát ho vyzkoušet a vaše bříško vám samo ukáže výsledky.

 

 

ČTĚTE TAKÉ:

Hubnutí ve čtyřiceti: těchto dietních chyb se vyvarujte

7 míst, kde se tloustne samo! Nejezte tady

 

Obrácený klik

 

Cviky na břicho - 2
(Foto: Oficiální zdroj)

 

Sedněte si na podložku s nataženýma nohama. Rukama se opřete o zem a vypněte bříško do světa. Celé tělo musí být zpevněné a v jedné rovině, chvíli (dvě vteřiny) v póze „obrácený klik“ vydržte poté, zadeček vraťte do původní pozice, ale nesedejte si!

 

Vykopávejte!

 

Cviky na břicho
(Foto: Oficiální zdroj)

 

Přetočte se na bok, tělo podepřete rukou a zvedněte se od země tak, abyste se dotýkala pouze levou rukou a chodidlem levé nohy. Pro lepší balance volnou roku rozpažte, můžete do ní dát činku, jako trenérka na obrázku. Pravou nohu tahem vykopněte do strany.

 

Vyzkoušejte také novinku v hubnutí Lipo Laser, nyní v 92% slevě!

 

Svíčka

 

Cviky na břicho - 5
(Foto: Oficiální zdroj)

 

Když se snažíte udělat svíčku, břišní svaly pracují na plné obrátky. Takže se jde na věc. Nohy nemusíte mít propnuté, ani se snažit o dokonalou svíčku. Důležitý je moment, kdy je dostáváte nahoru. Proto cvik provádějte opravdu šnečím tempem. Protáhnete tak i zádové svalstvo a uvolníte se.


Opřete se o zeď

 

Cviky na břicho - 4
(Foto: Oficiální zdroj)

 

Al e nohama! Tento cvik je krapet náročnější, proto ho vyzkoušejte až po měsíci poctivého tréninku. V póze vajíčka se pokuste vydržet co nejdéle.
 

4 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

p.. 12:13 20.08.2012
mě to přijde jako strašný atleticko-gymnastický trik u kterého bych si zlomila všechny kosti v těle... :-D
Jana 11:46 20.08.2012
To se každý cvik provádí jenom jednou?
Adéla 10:52 20.08.2012
Já je už viděla a nepřipadá mi to tedy jako nějaká novinka, ale budiž.