Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Ploché břicho je cílem téměř každé ženy. Dosáhnout toho však není jednoduché.

ZPÁTKY DO FORMY: 7 tipů, jak rychle získat ploché bříško

Bez cenzury - modelace břicha s liposukcí
Bez cenzury - modelace břicha s liposukcí
aktualizováno 13.01.2011, 20:56 | 14.01.2011, 00:00 | doma.cz / kor

Ploché břicho je cílem téměř každé ženy. Dosáhnout toho však není jednoduché.

Ploché břicho patří k ideálům ženské krásy. Jenomže dosáhnout tohoto cíle není vůbec jednoduché a problém s několika centimetry navíc kolem pasu mají kolikrát i ženy, které se zdravému životnímu stylu věnují.

První věc, na kterou se musíte zaměřit, je zjištění, zda máte pas silnější kvůli tuku nebo kvůli zadržené vodě. Pokud jste typ ženy, která má k obezitě sklony, je vaše bříško pravděpodobně silnější kvůli uloženému tuku. Ovšem jste-li štíhlá, nebo pravidelně sportujete a stále máte břicho jaksi velké, jste možná jen zbytečně zavodněná. Vy potřebujete převážně upravit stravu.

Pijte hodně vody

Pokud chcete prospět svému tělu, vypijte denně alespoň dva litry obyčejné vody bez bublin. Voda totiž z těla vyplavuje přebytek sodíku. Vysoké dávky sodíku totiž vedou ke snížení množství draslíku, což má za následek vysoký krevní tlak a zadržování tekutin v těle. Kromě toho, pití vody tišší hlad, naplňuje žaludek a vám zabraňuje se přecpávat.

Změňte jídelníček

Nikdy byste neměli pocítit hlad, protože to nepomáhá vašemu organismu, ale také byste se neměli přejídat. Jezte pravidelně v menších dávkách, mezi jídly dodržujte 2 až 3 hodiny pauzu.

Z vaší stravy vylučte zejména tučná jídla a sladké potraviny. Raději si zvolte libové maso, čerstvé ovoce a zeleninu a nejezte více než 130 gramů sacharidů denně.

Jezte pomalu a pořádně žvýkejte

Jednak toho sníte méně, protože vám dřív dojde, že jste sytí. A jednak se vám při rychlém jídle v organismu vytvoří hormony, které brání vstřebávání živin. Každé sousto pořádně rozžvýkejte, pomůže to vašemu trávení.

Začněte cvičit

Získání plochého bříška vyžaduje spálení břišního tuku. Ovšem pozor, pokud budete jen posilovat břišní svaly, ploché břicho mít nebudete. Svaly se vám vytvoří pod tukovým polštářem. Musíte cvičit také aerobní cvičení.

Zpevněte se v pase. CVIKY NA BŘICHO
Cviky na břicho, které fungují

K dosažení tohoto cíle si z cvičení vytvořte rutinu. Pokud jste toho schopni, cvičte nejméně třicet minut denně. Nemůžete-li cvičit tak často, zavažte se k výkonu nejméně devadesát minut týdně - běh, rychlá chůze, plavání nebo cyklistika.

K dobrému cvičení patří například tanec nebo pilates. Pokud chcete získat co nejlepší výsledky, držte vaše svaly napnuté během celého cvičení.

Zbavte se nadýmání


Diety, při kterých jíte málo vlákniny a málo mléčných výrobků, mohou způsobit nadýmání. To způsobuje "nafouknutí" břicha, tedy přesný opak našeho cíle.

Zhubněte 3 kila za 3 týdny - s vlákninou


Musíte jíst více vlákniny, abyste se zbavili nadýmání. Také snižte konzumaci potravin jako jsou fazole, syrová zelenina, laktóza a škroby. Proti nadýmání vám pomůže i trávicí enzym v tabletách.

Stop alkoholu

Konzumace více než dvou alkoholických nápojů za den může zvýšit hladinu kortizolu v těle, čímž zpomalí váš metabolismus. alkohol nespaluje tuky, jak se traduje, naopak pomáhá jejich ukládání v těle. Problém také je, že zvyšuje chuť k jídlu a odbourává zábrany, takže člověk pak toho hodně sní, navíc v nevhodný čas.

Snažíte se zhubnout? Vyhněte se tvrdému a dejte si vinný střik

Zapomeňte na stres

Stres nebo úzkost uvolňuje vysoké množství kortizolu. Kromě rostoucího hladu je tento hormon zodpovědný za ukládání tuku přímo do oblasti břicha. Najděte způsob, jak se naučit ovládat, nebo snížte hladinu stresu ve vašem životě.

Těchto 7 kroků vám pomůže nejen k plochému břichu, ale také dramaticky zlepší váš celkový zdravotní stav.

 
7 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

výživa pro sport 10:49 15.01.2011
Chcete dosáhnout maximálních výsledků a skvělé kondice, tak dopřejte vašemu tělu základní živiny. www.vyzivaprosport.cz/bezobtizi
Zdravé hubnutí 21:22 14.01.2011
Chcete-li si vytvarovat a celkově posílit postavu, musíte do těla dodat potřebné množství bílkovin, které Vám vyživí svalovou hmotu a ta následně začne spalovat tu tukovou. Více info. na www.hubnete.cz/zdraviavyziva
ploché bříško 06:42 14.01.2011
Cvičíte, pijete dostatečně, jíte málo a přesto nehubnete a sen o plochém bříšku jste už vzdali? Nevzdávejte se víme co a jak zlepšit na www.ZHUBNETE.com