Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Nebojte se nových cvičebních pomůcek, které fungují rychleji a efektivněji!

Zpevněte přes zimu bříško a zadeček: Cviky, které ještě neznáte

Štíhlá postava
zdroj: oficiální zdroj Štíhlá postava
aktualizováno 10.11.2016, 16:27 | 10.11.2016, 16:27 | doma.cz/ina

Nebojte se nových cvičebních pomůcek, které fungují rychleji a efektivněji!

Zimní čas využijte ve prospěch své postavy. Jak zpevnit problémové partie v čase Vánoc a venkovního marastu? Buď můžete cvičit doma, ale řekněme si upřímně kolik z nás je toho opravdu schopných, nebo se přihlásit do kurzu. Dokážeme vám, že to nemusí být jen nuda a stereotyp v podobě aerobiku, či zumby. Na zpevnění jsou ideální tyto tři cvičební pomůcky, u kterých budete posilovat, ale zároveň se i pobavíte. Stačí si jen vybrat:


1. Bosu


Ta nenápadná vypouklina, na které není snadné udržet rovnováhu, byla původně navržena jako rehabilitační pomůcka. Bosu se ale ukázalo jako ideální cvičební nástroj, který může používat prakticky každý.

 

 

ČTĚTE TAKÉ:

DIETA: Díky vegetariánské stravě Iva zhubla 24 kilo a má postavičku jako lusk!

Pětková dieta: 5 kilo dole zdravě a rychle!

Zatněte zuby: 8 tipů jak začít konečně cvičit a hlavně nepřestat


Jaké jsou jeho výhody? Cvičí se na něm hlavně balanční cvičení, to znamená, že komplexně posilujete téměř všechny tělesné partie. Je ideální na zpevnění svalů, posílení šlach, zlepšení celkové koordinace a držení těla. Je vhodný pro všechny, kdo mají problémy se zády. Posílíte si také srdce, a pokud budete cvičit poctivě – nejlépe pod vedením trenéra –, také zhubnete.

 

 

2. TRX


Americká specialitka byla původně určena pro vojenské jednotky, které systém TRX používaly při svých náročných trénincích. Název skrývá zkratku Total Body Resistance Exercise, tedy cvičení na všechny svaly těla. Cvičí se pomocí systému popruhů, se kterými pracujete a zavěšujete se do nich. Vypadá to na první pohled trochu složitě, ale brzy si zvyknete a pak není těžké popruhy používat. Při cvičení pracujete jen s váhou vlastního těla, což je vlastně nejpřirozenější způsob. Posílíte hloubkové svalstvo, zpevníte celé tělo a potrénujete rovnováhu.



3. Orbitrek


Variace na klasický rotoped posiluje navíc i ruce. Nesedíte na něm, ale pěkně šlapete, takže účinně posilujete horní i dolní končetiny a díky tomu máte šanci ideálně si zformovat problémové partie. Díky přirozenému eliptickému pohybu nohou nezpůsobuje orbitrek tělu otřesy, takže nenamáhá klouby jako například při běhu. Pomáhá také správnému držení těla a posilování hlubokých svalů kolem páteře. A je účinný i na hubnutí – spálíte více kalorií než při normálním běhu.

 
4 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

Barca 19:24 24.11.2012
Fajn nápady, rady i tipy. Já mám raději ale cvičení, které mě pořádně zapotí. Objevila jsem crossfit, perfektně formuje postavu a taky vyčistí hlavu. Doporučuji. Pěknou reportáž jsem si o něm přečetla v posledním čísle časopisu Moje psychologie (s Táňou Vilhelmovou na obálce).