Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Většina žen se při návštěvě posilovny zaměřuje na tónování zadečku nebo břicha. Je ale velká škoda, že jsou opomíjeny svaly pánevního dna, které jsou pro každou ženu velmi důležité. Zkuste se zaměřit na těchto pět cviků, díky kterým posílíte nejen...

5 cviků, které posílí PÁNEVNÍ DNO a zároveň zlepší váš MILOSTNÝ ŽIVOT

jak často cvičit 3
zdroj: Thinkstockphotos jak často cvičit 3
aktualizováno 29.10.2017, 00:00 | 29.10.2017, 00:00 | doma.cz

Většina žen se při návštěvě posilovny zaměřuje na tónování zadečku nebo břicha. Je ale velká škoda, že jsou opomíjeny svaly pánevního dna, které jsou pro každou ženu velmi důležité. Zkuste se zaměřit na těchto pět cviků, díky kterým posílíte nejen pánevní dno.

Průkopníkem těchto cviků je osobní trenér Keith McNiven, který svým klientkám dokázal, že praktikování pěti jednoduchých cviků může dokonale posílit svaly pánevního dna. „Během života existuje řada okolností, které mají dopad na ženské tělo. Pro mě jsou ženy válečníci a myslím si, že životní bitvou nejvíce trpí jejich vagína. Porod, menopauza i projevy stárnutí mají vliv na ochabování svalů pánevního dna,“ tvrdí Keith pro DailyMail.co.uk.


1. KEGELOVY CVIKY
Tyto cviky jsou ve světě velmi oblíbené především svou jednoduchostí i množstvím provedení. Cvik je založen na napínání a postupném uvolňování svalů.

 


Jak na to:

Pohodlně se posaďte na zem, nebo na jógovou podložku a snažte se sevřít oblast pánve, vagíny a konečníku. Tuto sevřenou pozici udržte nejméně tři vteřiny, a následně pomalu uvolňujete. Celé cvičení opakujte nejméně desetkrát. Pokud to bude možné, pak do cviku zařaďte i dlouhé výdechy a nádechy.


2. MOST

Zapomeňte na klasický most, a raději se zaměřte na jeho další variantu, při které máte tělo na podložce a zvedáte pouze zadeček a boky.

 


Jak na to:
Nejprve si lehněte na podložku tak, abyste měla nohy lehce od sebe. Poté pomalu zvedejte boky z podlahy a nezapomeňte napnout hýžďové svaly. Tento most držte nejméně deset sekund nahoře, a poté pomalu položte tělo zpátky na zem. Cvik opakujte několikrát za sebou.


3. NOHY VZHŮRU

Nohy jsou skvělým pomocníkem při budování svalů pánevního dna, a tak se nebojte cviků, které jsou založené právě na práci nohou.

 


Jak na to:

Položte se rovně na podlahu a zaměřte se na své břišní svaly. Následně pomalu zvedněte jednu nohu nahoru ke stropu a připojte i druhou nohu. Důležité je, abyste neohýbala koleno a udržovala pomalé tempo, které je pro tento cvik důležité.

 

ČTĚTE TAKÉ:

Óoo, orgasmus. Jak ho dosáhnout při každém milování?VIDEOLEKCE: I v těhotenství můžete cvičit

Pánevní dno posilujte už před těhotenstvím


4. CVIK S MEDICINBALEM
Rozhodně jde o pokročilejší cvik, který si vyžaduje notnou dávku trpělivosti a soustředění. Dobrou zprávou ale je, že během tohoto cvičení posilujete nejen svaly pánevního dna, ale také svaly břišní.

 


Jak na to:
Vezměte si do ruky medicinbal a lehněte si na podlahu. Následně ohněte kolena a snažte se s medicinbalem zvednout tělo ke kolenům. Důležité je, abyste při tomto cviku měla zatnuté břišní svaly a prováděla ho pomalu a klidně.


5. DOBRÝ SEX

A ten nejlepší cvik na závěr? No samozřejmě výborný sex zakončený orgasmem. No milé dámy, takové cvičení se nám dost zamlouvá.

 


Jak na to:

Asi nemusíme říkat, že v sexu neexistují žádná pravidla. Nejlepší sex je ale jednoznačně ten, který si oba partneři užijí. Především je ale důležité, aby žena dosáhla orgasmu, protože jedině tak se dokonale posílí svaly pánevního dna.

0 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

Ke článku nejsou žádné komentáře