Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Každá z nás by chtěla mít pěkná pevná prsa, ale gravitace je bohužel nemilosrdná. Přesto můžete jejich vzhledu aspoň trochu pomoci.

10 jednoduchých triků pro PEVNĚJŠÍ POPRSÍ

Výstřih
zdroj: Getty Images Výstřih
aktualizováno 17.05.2019, 00:00 | 17.05.2019, 00:00 | doma.cz

Každá z nás by chtěla mít pěkná pevná prsa, ale gravitace je bohužel nemilosrdná. Přesto můžete jejich vzhledu aspoň trochu pomoci.

Kojení, nadváha, věk i řada zlozvyků se na vzhledu prsou bohužel podepíše. Pokud vás pohled do zrcadla netěší, nemusíte hned myslet na plastiku. K pevnějšímu poprsí dopomůže i řada jednoduchých triků.


1. Hlídejte si váhu


Prsa jsou tvořena z velké části tukem, takže pokud máte nemálo kilo navíc, projeví se to i ve výstřihu. Velká prsa jsou těžká a zejména po čtyřicítce, kde v kůži a vazech ubývá kolagenu, povolují, vytahávají se a ztrácejí svůj pevný zaoblený tvar. Také razantní hubnutí nadělá paseku: vytahaná a povolená kůže se i po ztrátě tukové výplně nedokáže vrátit do původního stavu. Pokud si ohlídáte váhu, uděláte to nejdůležitější i pro mladistvý vzhled vašeho dekoltu.


2. Pozor na slunce


Časté opalování bohužel urychluje ochabování prsou a také způsobuje předčasné stárnutí kůže, takže vás dekolt může být i nepříjemně zvrásněný a zpigmentovaný. Pozor na opalování nahoře bez, ale i časté návštěvy solária.


3. Sportujte správně ustrojené


Pravidelný pohyb dělá tělu dobře po všech stránkách. Zaměřte se i na posilování prsního svalstva, to pomáhá eliminovat množství tuku, který se v prosou usazuje, a zpevňuje celou oblast hrudníku. Skvělé jsou třeba kliky, klidně i dámské nebo ve stoji s opíráním o zeď, cvik plank, jóga nebo plavání. Na co ale při pohybu nikdy nezapomínejte, je kvalitní sportovní podprsenka. Ta zajišťuje houpavému poprsí nutnou oporu, která je nezbytná především při běhu, aerobiku nebo míčových sportech. Jakmile začne být podprsenka vytahaná nebo vám nesedí, investujte do nové. Nejsou to vyhozené peníze, s přibývajícími roky pochopíte, jak důležitá investice to byla.


4. Omezte kouření


Kouření vám možná přináší potřebný relax, organismu ale nikterak nesvědčí. Bohužel způsobuje předčasné stárnutí kůže a oslabuje její elasticitu.

 

Žena
(Foto: Getty Images)


5. Noste prádlo, které vám sedí


Volná vytahaná podprsenka neposkytuje potřebnou oporu, příliš těsná vám zas může prsa zdeformovat a její nošení není příliš komfortní. Vždy byste měla mít podprsenku, která dobře sedí, neškrtí, kostice se nikam nezařezávají. Vnímejte, jak se vaše tělo mění v souvislosti s menstruačním cyklem, pokud jste několik dní v měsíci nepříjemně zavodněná a oteklá, pořiďte si na toto období podprsenku větší a klidně bez kostic.


6. Pohlaďte se


Nebojte se svých prsou dotýkat, a to nejen při samovyšetření, které je důležité v prevenci rakoviny prsu. Pevnost prsou totiž podpoří i pravidelná masáž. Dvakrát až třikrát týdně promasírujte prsa, třeba za pomoci tělového mléka, bambuckého másla nebo kvalitních rostlinných olejů. K pevnosti pomůže kokosový, mandlový nebo olivový, jsou bohaté na prospěšné antioxidanty. Další trik pro odvážné je masáž kostkou ledu. Tkáně na chlad reagují smrštěním, při pravidelné proceduře se svaly stáhnou a zpevní.


ČTĚTE TAKÉ:

Narostou vám skutečně po černém pivu prsa? Konečně máme odpověď
5 důvodů, proč vaše prsa nejsou SEXY? Víme, jak to změnit!
5 vitamínů, po kterých rostou prsa! Na chirurga zapomeňte


7. Pitný režim


Pro pevnost kůže je potřeba dostatečný hydratace. Proto nezapomínejte na dostatečný pitný režim. Vsaďte na čistou vodu a čaje, naopak pozor na slazené nápoje, přemíru kávy a alkohol, ty mají vysušující účinky.


8. Domácí masky


Hydratovat můžete i zvenku, pomocí vhodné kosmetiky. Pečující masku si ale připravíte i doma. Zkuste třeba tvaroh nebo jogurt smíchat s vajíčkem a přidejte avokádo, okurku nebo nastrouhaný batát – jsou zdrojem vitaminu E. Nechte působit půl hodiny. Pomáhá i bylinka pískavice, kterou můžete rovněž přidat do jogurtu a aplikovat jako masku.


9. Superpotraviny


Vsaďte na plodiny, které obsahují fytoživiny prospívající tvorbě kolagenu a elasticitě pleti. Zařaďte do jídelníčku zázvor, třeba ve formě čaje, omega 3 a 6 mastné kyseliny, zelený čaj, aloe vera, ovoce a zeleninu bohaté na vitamin C nebo granátové jablko. Granátový olej nebo pasta z rozmělněné slupky granátového jablka mimochodem dobře poslouží i k masáži.


10. Spěte na zádech


Spaní na břiše prsa deformuje, při spaní na boku je rovněž různě tlačíte rukama, navíc nerovnoměrně. Ideální poloha je proto na zádech. Také spěte bez podprsenky, ať se prsa uvolní a neustálým tlakem na kůži vám nevznikají otlaky a oděrky.

 
0 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

Týnuš 11:39 26.07.2019
Já měla vždy spíš menší prsa a jsem za to ráda a mám je ráda:) Snažím se o ně starat, asi nedodržuji vše, co je v článku napsáno. Vím, že je potřeba se o prsa starat, stejně tak o celé tělo:) Důležité je rozhodně dobře padnoucí prádlo a na to každá žena přijde asi až časem a pak si vybírá opravdu kvalitní prádlo je ochotná do něj investovat. Já už vyzkoušela mnoho značek, ale v poslední době jsem si oblíbila prádlo od Cellbes a jsem opravdu moc spokojená:)