Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Nemáte rádi přísné diety, počítání kalorií a další hubnoucí pravidla? Máme pro vás super dietní tipy, se kterými se vám podaří shodit váhu bez námahy.

11 malých triků, díky kterým zhubnete natrvalo!

Hubnutí - 1
zdroj: Thinkstockphotos Hubnutí - 1
aktualizováno 22.04.2013, 00:00 | 22.04.2013, 00:00 | doma.cz/ina

Nemáte rádi přísné diety, počítání kalorií a další hubnoucí pravidla? Máme pro vás super dietní tipy, se kterými se vám podaří shodit váhu bez námahy.

Chcete-li shodit kila bez diety a drastického zásahu do vašeho jídelníčku a celkového rytmu života, vyzkoušejte následující triky, které vám pomůžou odstranit větší bříško a povolené hýždě. Díky jedenácti malým dietním změnám dosáhnete kýženého efektu a do měsíce budete mít postavičku jako lusk!

 

1. Denně vypijte 2 litry vody s citrónem!


Už jistě víte, že pitný režim je důležitý a při hubnutí a detoxikaci hraje hlavní roli. Když si nastavíte limit tří litrů, nezbude vám ani místo a pomyšlení na limonády, džusy a podobné kalorické nápoje. Citrón navíc pročištuje játra a dokáže urychlit metabolismus až o 33 procent!


2. Kouzlo malého talíře

 

Ne nadarmo se říká, že jíme očima, proto čím větší talíř, tím více máme tendenci sníst. Naštěstí to platí i obráceně. Naučte se tedy stolovat s menším nádobím.

 

 

3. Poslouhejte svůj hlad


To neznamená jíst více, ale naopak méně. Jednoduchý trik, díky němuž můžete lehce zhubnout, je zmenšit porce. Nejsnadnější způsob, jak toho dosáhnout je jednoduše poslouchat váš hlad (neplést s chutí!). Jezte hodně pomalu, jen tak včas poznáte, kdy máte dost.

 

ČTĚTE TAKÉ:


Do plavek bez celulitidy: 8 zásad, jak vše zvládnout!

Jóga proti stárnutí: Tato sestava vám rozproudí metabolismus

Velká jarní očista! Využijte vitamínové bomby!

4. Jezte salát každý den

 

Ke každému obědu si nandejte velkou porci salátu! Jednoduché pravidlo brzo na své postavě pocítíte a po obědě se budete cítit svěží. Střídejte saláty s různými druhy zeleniny, oříšky, i exotickými plody jako avokádo, zelené lusky, baba špenát apod.

 

5. Kysané zelí zrychluje metabolismus

 

Kysané zelí aktivuje funkci trávícího sytému, urychluje odvádění škodlivých látek z těla a odvodňuje organismus. Kysané zelí navíc naši předci jedli i pro posílení imunity, pomáhá i v boji proti únavě.


Dieta
(Foto: isifa.com)

 

6. Nenakupujte „k televizi“

Při velkém nákupu myslíte na dobroty k televizi, až vás bude honit mlsná? Chytrý fígl, který kolikrát předejde bezmyšlenkovité pojídání chipsů, či čokolády, je jednoduchý – nekupujte tyto ňamky do zásoby! Pokud budou vaše chutě nezvladatelné, můžete vyrazit do večerky… Ovšem kolikrát vás samotná výprava, či zrada otvíracích hodin od mlsání nepochybně odradí.

 

7. Začněte odšťavňovat!

 

Zeleninové a ovocné šťávy jsou skvělá svačinka plná vitamínů a vlákniny. Vyzkoušejte mrkvové, okurkové, jablečné… Tento elixír vás kromě jiného zbaví i chutí na sladké i slané lahůdky.

 

ČTĚTE TAKÉ:

Jednoduché cvičení, které vyřeší všechny problematické partie
Nový druh hubnutí: nech pracovat tělo samotné
Jak cvičit, když chceš hubnout 5, 10 nebo 15 kilo

 

8. Klíčky a lněná semínka – objevte něco nového!

 

Lněné semínka a klíčky můžete libovolně hrstku přidat ke každému jídlu. Obsahují vysoké procento vzácných nenasycených mastných kyselin a vitamínů. Ze lněného semínka můžete připravit i odvar.

 


9. Konec smaženým jídlům

 

Smažená jídla jsou vždy nezdravá a kaloričtější než jídla jinak připravená. Toto pravidlo spolu s omezením rafinovaného cukru často stačí na to, abyste zhubli i pět kilo!

 

10. Jednou za měsíc očistný den

 

Ať už očistu berete jako půst za úplňku, či jen den s lehkými jídly a dvojnásobným pitným režimem, očistné kůry bez debat prospívají štíhlé linii i zdraví. Je jen na vás, jakou si vyberete a s jakou frekvencí.


11. Zeleninové polévky místo večeře

 

Zeleninové vývary s brokolicí, květákem, mrkví, celerem a hráškem jsou ideální lehkou večeří, obzvláště v zimních měsících. Zahřejí organismus, zasytí na dlouho, ale v zásadě nesníte nic víc než zeleninu a vodu, takže se díky nim krásně hubne. Jen si nepleťte zeleninový vývar, se smetanovým krémem!
 

 
4 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

Ke článku nejsou žádné komentáře