Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Bohužel je potvrzeno, že ženy ve spokojeném vztahu kynou a přibírají na váze! Nemusí to tak však být vždycky! Poradíme vám, jak si ve vztahu udržet štíhlou linii.

5 tipů, jak netloustnout kvůli VZTAHU!

Pár u jídla
zdroj: Thinkstockphotos Pár u jídla
aktualizováno 04.12.2016, 00:09 | 04.12.2016, 00:09 | / doma.cz/ina

Bohužel je potvrzeno, že ženy ve spokojeném vztahu kynou a přibírají na váze! Nemusí to tak však být vždycky! Poradíme vám, jak si ve vztahu udržet štíhlou linii.

Ve společné domácnosti se přibírá! Hlavními viníci jsou tuky a cukry, které více nakupujeme a nandaváme na talíř, s tím že chceme toho druhého potěšit. Zatímco muži od žen přebírají „dobré návyky“, jí více ovoce a zeleninky, naopak se sníží objem masa ve stravě, ženy to mají bohužel přesně obráceně – začnou více konzumovat nezdravé jídlo, porce se zvětší a snaha zůstat u salátu je ta tam.

 

Z americké studie navíc vyplývá, že ve vztahu zlenivíme, přibude válení na gauči a naopak méně často spolu s jistotou stálého partnera často způsobí, že o sebe přestáváme dbát, tak jako dřív.

 

ČTĚTE TAKÉ:
Čisticí dieta: Předvánoční půst na 3 dny!
6 tipů, jak netloustnout kvůli meníčkám

Zimní dieta: Zahřejte se polévkou

 

S tím je ale konec! Přebíráte jeho nešťastné stravovací návyky. A tloustnete. Zamyslete se, v čem je vaše největší slabina, a stopněte to včas! Máme recept, jak si společné chvilky užít, ale udržet si svoji linii.


1. Jídlo po sedmé


Popcorn a M&M’s po večeři u skvělého filmu! To se špatně odmítá. Jednou za týden se to snese. Ale třikrát během sedmi dnů? Večerní pojídání patří k tomu nejhoršímu. Cukry se mění na tuky a ukládají se vám na stehnech.
 
Rada: Než zapnete televizi, rychle si nakrájejte misku zeleniny.

 

 

2. Najděte si společnou aktivní zábavu!

 

Ze sezónních sportů se momentálně nabízí bruslení, lyže, či běžky – naplánujte si společný víkend a vyrazte na čerstvý vzduch! Nebo zkuste hodinové plavání a příjemný relax v sauně, či nějakou hru – badminton, tenis nebo squash vás určitě chytí.
 
3. Velikosti XXL


Muži potřebují větší přísun kalorií během dne, jejich porce jsou tak přirozeně větší. Když vám přítel servíruje večeři, na talíři vám přistane stejné množství čínských nudlí. Sníte pak víc, než byste snědla bez něj.


Rada: Vaří on, servírujete vy.

 
4. Sklenka vína po večeři


Nebo ještě líp – sklenka piva ke sledování sportovního utkání. Stereotypy fungují a bohužel se podepisují na našich postavách. Je dokázáno, že zadané ženy pijí alkohol častěji než ty, co jsou singl. Výsledek znáte samy. Počty jsou jednoduché – jeden rovná se stovky kalorií.


Rada: Místo mřížkových koláčů se naučte míchat nealkoholické (a neslazené!) drinky.

 

5. Restaurace – váš druhý domov


Venku večeříte častěji než kdy dřív. Jednou je to itálie, podruhé čína, pak mexiko. Začala jste u salátů, pak zkusila polévky. Jenže nabídka bývá malá a rychle se omrzí.


Rada: Vybírejte podniky bez stálého menu. Nepřejíte se. A nezapomeňte na dezerty. Ananasové carpaccio nebo malinový sorbet jsou pořád lepší než pizza. Jen musíte jíst hodně pomalu. 

 
4 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

Ke článku nejsou žádné komentáře