Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Poradíme vám deset triků, jak dostat svoje tělo do formy a zbavit se přebytečných tuků!

Deset tipů, jak rychleji spalovat tuky!

aktualizováno 27.07.2011, 05:31 | 27.07.2011, 00:00 | doma.cz / ina

Poradíme vám deset triků, jak dostat svoje tělo do formy a zbavit se přebytečných tuků!

Běhejte!
Univerzitní výzkum v Yale přišel s novinkou, že lidé kteří běhají čtyři hodinky týdně, spalují kalorie lépe i za běžného nesportovního dne! Pro rychlejší spalování tuků vědci doporučují nejdřív se do toho opřít ze všech sil a pak tempo zvolnit.

 

S činkami pomaleji!
Posilování s činkami pomáhá s odbouráváním tuků, navíc zpevňuje svalový korzet. Výhodnější pro váš trénink jsou pomalé táhlé pohyby, kterými zvyšujete výkonnost až o 50 procent!

 

 

 

S hudbou to jde lépe!
Britští vědci potvrdili, že běháním s rychlejší hudbou zhubnete lépe. Proč? Protože na rychlejší tempo běháme svižněji a déle, aniž bychom si to uvědomovali. Místo utahaných písniček se pusťte rychlejší songy. Inspiraci najdete v: Nejlepší playlist na kolo i běhání – pro lepší výkon!

 

Vydejte ze sebe max!
Když se dáte do posilování, cvičení, či jakéhokoliv sportu, dělejte ho naplno. Rozpumpovaný organismus ze čtyřiceti minutového tréninku spaluje až dvakrát lépe dalších devatenáct hodin!


Hůlky na procházku

 

 

Pokud se ráda procházíte, vezměte s sebou na procházku speciální hůlky. Nordic walking, jak se chůzi s vyššími odlehčenými hůlkami říká, vám pomůže shodit až o 20 procent více než běžná chůze.

 

Jeden šálek zeleného čaje denně

Zelený čaj urychluje látkovou výměnu v těle. Pravidelné pití neslazeného zeleného čaje pomáhá udržet štíhlou linii.

 

 

ČTĚTE TAKÉ:


Čaje, pilulky a spreje? Konec mýtů o hubnutí

SPECIÁL: Diety a hubnutí v létě

 

 

Fit jídelníček – na jaké potraviny nezapomenout!

Nízký glykemický index vašeho jídla vás udržujte v kondici. Vyhněte se proto sladkým a tučným jídlům, která by ho mohla rozkolísat. Naopak zařaďte do svého menu celozrnné potraviny, zelené saláty, mořské řasy. Sladké nahraďte ovocem ideálně borůvkami, třešněmi, grepem, či ananasem.


Bez hladu a s chutí!

Ženy, které déle nejedí, mají větší procento tuku než ty, které jí pravidelně v menších dávkách. Proto se naučte dodržovat nejen snídaně, ale i svačiny a lehké večeře. Hlad ani mlsná vás pak nečekaně nepřepadne.

 

Myslete, než se napijete!
Možná už máte vyladěný jídelníček, ale nesmíte zapomínat ani na pití. Slazené minerálky, limonády a džusy vaší linii opravdu neprospívají. Když se naučíte pít více neslazené čaje, vodu, či ovocné šťávy, úbytek na váze uvidíte rychleji, než byste čekala!


Dopřejte tělu odpočinek!

Spánek je pro štíhlou linii nepostradatelný. Organismus potřebuje čas na odpočinek a revitalizaci. Odpočatí lidé netíhnou tolik ke sladkému a přejídání.
 

 
3 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

výživový poradce 12:17 28.07.2011
Proč neudělat jednoduchý krok ke zdravému životnímu stylu bez nesmyslných diet, ale s
optimální buněčnou výživou? Vyzkoušejte to! www.hubnuti.name
inter-slawia 00:25 28.07.2011
hulky na prochadzku ? :D ako ok na turistiku kde ma nikto nevidi ale nemyslim si že to niekto robi :D