Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Proč utrácet peníze za něco, co zvládnete úplně s klidem sami?

Krabičková dieta na nejlevnější způsob

aktualizováno 16.07.2012, 00:00 | 16.07.2012, 00:00 | doma.cz/ina

Proč utrácet peníze za něco, co zvládnete úplně s klidem sami?

Krabičkové diety se staly velkým hitem poslední doby, není se co divit. Krabičky představují pohodlný způsob hubnutí. Jediné, co člověk musí, je si ohlídat, aby do úst nedal nic mimo krabičku.

 

Tento systém funguje díky velikosti porce a ověřené skladbě jídelníčku. Potíž je v tom, že už vyšlo dávno najevo, že ne všechny dodavatelé krabičkových diet dávají do krabiček opravdu ty nejlepší potraviny. Takže co to vzít do svých rukou? Dát jídlo do krabičky, přece zvládnete také? A s dietními kombinacemi vám pomůžeme my!

 

Zásadní pravidla

 

Pro snídaně platí, že by měla obsahovat uhlohydráty s nízkým glykemickým indexem, jako je celozrnný chléb (nejlépe z otrub nebo žita) či ovoce. Doporučují se také vejce, libová šunka, nízkotučné sýry, margaríny a marmeláda slazená ovocným cukrem. Káva nebo čaj by neměly být příliš silné, protože by podporovaly tvorbu inzulinu (následkem čehož by na vás okolo jedenácté hodiny přišla chuť něco zakousnout). Doporučujeme kávu bez kofeinu.

 

ČTĚTE TAKÉ:

Citrónová dieta: Nejjednodušší hubnutí na léto!

Tuning bříška: Letní hra, při které získáte ploché bříško

Věčný strašák: Tuky na bocích! Skoncujte s nimi!

 

Oběd by měl být vyvážený. Dejte si bílkoviny (netučné maso, ryby, drůbež), zeleninu (vyjma vařené karotky, tuřínu či červené řepy, které mají vysoký glykemický index), obilniny (divokou nebo neloupanou rýži, fazole, čočku; škrobovité potraviny je přitom vždy třeba doprovodit stejným množstvím zeleniny). Dopřát si můžete i nízkotučný sýr nebo jiný mléčný výrobek a ovoce (kromě banánu, ananasu, melounu, vodního melounu a exotického ovoce). Ke kávě si můžete vzít kostičku hořké čokolády.

 


K večeři jezte především bílkoviny (vyjma červeného masa), zeleninu (syrovou, tepelně upravenou, zmraženou i konzervovanou). Jako dezert si dejte ovoce, mléčný výrobek, lehký sorbet nebo hořkou čokoládu. Toto je třeba dodržovat po dobu tří týdnů.


Vzorový jídelníček:


DEN 1.

Snídaně: slabý čaj či káva, šťáva z grapefruitu, plátek libové šunky, miska nízkotučného tvarohu
Oběd: salát ze žampionů, telecí játra na kari, zelené fazolky, plátek žitného chleba, 30 g nízkotučného sýra, dva dílky čokolády
Večeře: zapečená zelenina, kávový krém, sklenička červeného vína

 

DEN 2.

Snídaně: slabá káva či čaj, dva plátky žitného chleba, rostlinný margarín, plátek libové šunky, nízkotučný jogurt, pomeranč
Oběd: krůtí plátek na zelenině, plátek sýra s obsahem tuku 30 %, plátek celozrnného chleba, dva dílky čokolády, sklenička červeného vína
Večeře: rajčatová polévka, pórkový koláč, miska nízkotučného tvarohu s malinami

 

DEN 3.
Snídaně: čaj či káva, vejce, dva plátky žitného chleba, plátek netučného sýra, jablko
Oběd: salát z řeřichy a celeru, marinovaná treska, jahody, sklenička suchého bílého vína
Večeře: pórková polévka, salát ze zelených fazolek, tvarohový koláč
 

 
4 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

Misha 23:45 17.07.2012
Dáša: vzhledem k tomu, že doporučují se pořádně nasnídat, si nemyslím, že se v rámci tohoto článku svačiny rozumí samo sebou. Tady je přímo citace z článku: "následkem čehož by na vás okolo jedenácté hodiny přišla chuť něco zakousnout". Tato věta ve mě vyvolává dojem doslova zákazu jíst něco mezi snídaní a obědem.
Dáša 08:40 17.07.2012
Ty svačiny se rozumějí samo sebou ne? Oni předpokládají že to nečtou hubnoucí analfabeti
Misha 20:56 16.07.2012
Renča: my ano, ale spousta holek a žen si to přečte, zase se utvrdí v tom, že nejzdravěji se hubne hladověním, žejo, když to tady zase někdo vyplodil, tak to musí bejt pravda, no a na malér je zaděláno. Od jojoefektu po zdravotní problémy a nulové sebevědomí.
Martina 09:34 16.07.2012
Tak určitě je pravda, že nejlepší a nejlevnější je si připravit krabičky sama, 5 jídel, o tom žádná, já už si je chystám skoro rok. Hlavní jídla jsou jasná, ke svačině ovoce, jogurt, třeba celozrnný žitný kakaový sušenky jsou skvělý, objevila jsem je nedávno na jednom eshopu a jsou i v Globusu, já se nebráním ovoci i odpoledne - meloun v parných dnech super.
renča 08:57 16.07.2012
jéžiši holky ,vy si neumíte mezi ta jídla vložit dopoledne ovoce a odpoledne zeleninu či bílý jogurt?
monja 07:55 16.07.2012
Misha: úplně jsi mi to vzala z pusy ... tohle je přesně jídelníček, u kterýho budeme mít hlad a rozhodně nezhubneme, jíst se má každý 3 hodiny a ne mít mezi jídly pět hodin o hladu ....
Misha 06:45 16.07.2012
A kde máte svačiny, chytráci?