Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Cvičíte, běháte, poskakujete, ale povolené vnitřní strany se ne a ne vylepšit?

Perfektní stehna? Zformujte vnitřní strany TŘEMI NEJLEPŠÍMI cviky!

Vnitřní strany stehen
zdroj: Thinkstockphotos Vnitřní strany stehen
aktualizováno 19.06.2013, 00:00 | 19.06.2013, 00:00 | doma.cz / ina

Cvičíte, běháte, poskakujete, ale povolené vnitřní strany se ne a ne vylepšit?

Přinášíme vám několik tipů, jak je posílíte a vrátíte tak svým nohám perfektní tvar, ještě než začne sezóna v bikinách. Na tuto problémovou partii se musíte zvláště soustředit, protože při běžném pohybu tyto svaly tolik nenamáháte.

 

Stlačování

 

Ke cviku potřebujete měkčí míč. Sednete se na židli, záda narovnáte a míč vložíte mezi kolena, který mi budete tlačit po tři vteřiny k sobě a uvolníte. Cvik opakujte dvacetkrát.

 

Hluboké dřepy

 

Tanečnice a tanečníci mají perfektní nohy, jelikož se v jejich rozcvičce objevuje hned několik skvělých cviků. Stoupněte si ke stolu, nebo sedačce, které se můžete přidržovat oběma rukama.


ČTĚTE TAKÉ:

HUBNEME DO PLAVEK: Začni zlehka - aerobikem

Jak shodit 6 kilo do plavek: Co jíst před a po sportu pro lepší spalování

SEN VŠECH ŽEN: Pevné krásné sexy bříško. Chcete ho?

 

Vytočte nohy, špičky od sebe, zatháhněte bříško i zadeček a pomalu se snižujte až do hlubokého dřepu a pomalu jděte opět nahoru. Myslete na to, že byste se neměla předklánět, natož hrbit! Opakujte desetkrát.

 

 

ČTĚTE TAKÉ NA KRASNA.CZ:

Konec mýtům o celulitidě
Tlustá lýtka a kotníky? Víme, co s tím
Štíhlejší nohy raz dva

 

Kmity

 

Lehněte si opět na podložku tentokrát na bok, můžete se podepřít o loket, nebo zůstat celým trupem dole. Horní nohu pokrčte do pravé úhlu, budete totiž posilovat tu spodní, kterou zvednete a kmitáte s ní nahoru a dolu ve vzuchu. Stačí jen nepatrné rozmezí třeba deseti až patnácti centimetrů. Duležité je, abyste propnutou nohu během cvičení nepoložily na zem. Zakmitejte dvacetkrát a nohy vystřídejte.

 

Cviky cvičte hned po sobě v uvedené sérii, která je náročná, ale o to efektivnější. Krátké šaty a kraťásky na sebe pak nenechají dlouho čekat!
 

 
3 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

Ke článku nejsou žádné komentáře