Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Čas dovolených je tu! Jak si užít dny volna, zmrzliny, grilování, ale nepřibrat ani deko?

Přežijte dovolenou bez kil navíc!

Dieta a maso
zdroj: Thinkstockphotos Dieta a maso
aktualizováno 09.07.2013, 00:00 | 09.07.2013, 00:00 | doma.cz/ina

Čas dovolených je tu! Jak si užít dny volna, zmrzliny, grilování, ale nepřibrat ani deko?

To, že se na dovolené lehce tloustne, je jasné hned z několika důvodů. Opustíte každodenní stres, pravidelný režim a naopak máte víc času na pojídání a válení se. Pokud však nechcete přijet s několika kily navíc, máme pro vás pár tipů, jak si odpočinout aktivně a jak „vyladit“ váš jídelníček, abyste si pochutnali i na méně kalorických jídlech.

 

Určitě si chcete dovolenou užít se vším všudy. K příjemné dovolené neodmyslitelně patří i uspokojení vašich chuťových buněk. Časté návštěvy restaurací jsou na denním pořádku a vy se jich nemusíte vzdávat, jen volte chytré kombinace! Místo ranních croissantů si dejte výborný fresh z pomeranče a několik kuliček hroznového vína, nebo meloun.

 

ČTĚTE TAKÉ:

Za SEDM TÝDNŮ 8 kilo dole! Gábina to dokázala

Top 10 letních potravin: shodíte s nimi i tři kila!

Pochlubte se sexy bříškem: Jak nejrychleji shodit břišní tuk?



Svačiny vyplňte ovocnými snaky, lehkým nízkotučným jogurtem, místo zmrzliny či pravidelného odpoledního latté, ochutnejte letní variantu – frappé! Obědy nevynechávejte, ačkoliv horké počasí k tomu svádí. Pozor ale na vyhladovění, po které můžete snadno a zbytečně přibrat, jakmile se večer najíte. K obědu si dejte osvěžující lehký salát, nebo poloviční porci nějakého steaku se zeleninou. Kámen úrazu představují večeře. Chytře to vyřešte lehkým předkrmem a menší večeří v podobě grilované ryby, zeleniny, nebo lehké polévky.

 

 

Motivujte se a hubněte sportem!


Nemusíte dřít od rána do večera, ale využijte hezké počasí k letním společenským sportům. Co si nezapomeňte přibalit do tašky na dovolenou?

 

Lehké boty na běhání s kvalitní odpruženou podrážkou, kraťásky, tílko a lehká šusťáková bundička.

 

Švihadlo – lehké, skladné a výkonné náčiní. Pouhých dvacet minut denně skákání přes švihadlo vás udrží v kondici. Díky přeskokům spálíte hodně kalorií.


Cvičební podložka pro posilování na zemi. Míříte-li k moři jistě podložku užijete i pro lenošení a opalování na pláži. Navíc si na ní můžete každý den zacvičit sérii několika cviků na nejproblematičtější partie, jako je zadeček, bříško a boky.

 

Místo polehávání na pláži, či listování zapojte kamarádku a vyzvěte ji na match v badmintonu, nebo si zaházejte létajícím talířem i u toho se naběháte. Nezapomeň sebou přibalit ani volejbalový míč. Plážový volejbal je skvělá zábava, ale zároveň vám svojí fyzickou náročností vynahradí hodiny v posilovně.
 

 
2 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

Ke článku nejsou žádné komentáře