Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Jídelníček zaměřený na vlákninu přináší vskutku fascinující výsledky! Zkuste ho také!

Sexy tělo díky vláknině!

aktualizováno 16.04.2011, 05:50 | 16.04.2011, 00:00 | doma.cz / ina

Jídelníček zaměřený na vlákninu přináší vskutku fascinující výsledky! Zkuste ho také!

Vláknina hraje rozhodující roli ve zdravé výživě. Jak tedy vypadá jídelníček, který se soustředí na zhodnocení vlastností vlákniny a využívá vlákninu k harmonickému a zdravém hubnutí? Potraviny bohaté na vlákninu, jsou zdravé, zasytí vás na dlouhou dobu, protože se déle tráví. Navíc čistí střeva a vy tak předcházíte hned několika vážným nemocem, mezi něž patří cukrovka, rakovina tlustého střeva a infarkt.

 

Vlákninová dieta je založená na konzumaci zeleniny, cereálií a ovoce. Pro vás to znamená nízký příjem kalorií, žádný pocit hladu a zdravé potraviny, které jsou bohaté na vitamíny a minerály. Zelenina by měla být hlavní náplní vašeho denního menu, ale radikálně vám vlákninová dieta nic nezakazuje (kromě klasickým kalorických kazičů!).

 

 

ČTĚTE TAKÉ:


Zaměřeno na paže: krásně je vymodelujte!

Co pít při dietě: SEZNAM NÁPOJŮ NA HUBNUTÍ

 

 

Ke kořenové zelenině (mrkev, celer) jezte menší porce příloh. Dopoledne snídejte ovoce, k obědu si připravte dušenou brokolici a zelené fazolky, nebo restovanou cuketu, květák a další typické potraviny z našich luhů a hájů.

 

 

Nejíte čočku – nevadí!

 

Když se řekne vláknina určitě se vám vybaví hned slovo luštěniny – správně! Čočka, hrách, sojové boby a fazole obsahují opravdu vysoký podíl vlákniny, ovšem spoustě z nás možná nejsou úplně po chuti. Zoufat ale nemusíte, protože vlákninové diety se můžete zúčastnit i bez těchto "vlákninových dryáků“.

 

 

Spektrum potravin je opravdu široké, proto vás tento jídelníček hned tak neomrzí. K zelenině, pšeničným otrubám, rýži a žitným těstovinám přidejte k svačině třeba oříšky,  či sušené švestky..

 

 

Na co si dát pozor?!

 

Vyhnout byste se měla cukrům, mohly by způsobovat střevní potíže. Zároveň je potřebovat dodržovat pitný režim. Vláknina totiž v těle váže vodu a při nedostatečném pití byste se mohla dostat do potíží.


Nenaleťte lékárenským chytákům! Na trhu najdete hned několik doplňků vlákniny, které slibují div ne zázraky, ale pravda je taková, že množství vlákniny v jedné tabletě je zanedbatelné (zpravidla se pohybuje kolem 0,5 gramů v jedné tabletce).
 

 
5 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

postava do plavek 13:42 16.04.2011
Přichází letní období, čas, kdy řada z Vás po zimě si chce zlepšit postavu do plavek. Chceme Vám s tímto pomoci. Sestavíme Vám program na regulaci váhy dle vašich potřeb. Dále budete mít podporu vyškoleného poradce, který Vás povede po celou dobu hubnutí, ale i potom, což je klíčové proto, aby už jste váhu nenabrali zpět a udrželi jste si krásnou postavu napořád. Kontakt na www.tukydolu.cz