Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Léto je pro štíhlou linii ideálním obdobím. Využijte toho!

SPECIÁL: Diety a hubnutí v létě

aktualizováno 27.07.2011, 11:21 | 27.07.2011, 11:21 | doma.cz/kat

Léto je pro štíhlou linii ideálním obdobím. Využijte toho!

V letním měsících máme víc času a díky teplu je chuť k jídlu menší. Toho využijte a snažte se jíst co nejvíce ovoce a zeleniny. Současně dbejte na dostatečnou hydrataci organismu. Když k tomu přidáte cvičení, které vás baví, mohou jít kila dolů úplně sama!

 

NEJPRVE zjistěte, zda potřebujete zhubnout:

KALKULÁTOR ŠTÍHLÉ LINIE

 


Dostatečně pijte!

 

"Hlad je převlečená žízeň," říkají chlapi v hospodě, když si zdůvodňují, proč si místo večeře dají 10 piv. Jenomže tahle věta je pravdivá. Alespoň částečně. Pokud totiž máte prázdný žaludek, sníte, na co přijdete, a konzumujete zbytečné kalorie. A přitom by pomohlo se jenom pořádně napít.

 

 

Základem jakékoliv zdravé stravy i snahy o shození několika kilogramů by měl být dobrý pitný režim. Platí, že každý jedinec by měl vypít minimálně dva litry tekutin denně. Správny příjem tekutiny si můžete také spočítat přesně na míru. Na každých 15 kilo váhy je potřeba vypít 0,5 až 0,7 litru. Žena vážící 75 kilo by tedy měla přijmout asi 2,5 litru.

 


ČTĚTE:

Pitný režim ano! Ale pozor na špatné nápoje!
 

 

Zdravá výživa je základ

 

A základem jídelníčku pro štíhlou linii jsou saláty - ovocné nebo zeleninové. Ne každý salát prospěje vaší linii. Jakou zeleninu spolu kombinovat? A co sýry či dresinky? Máme pro vás tipy na co, si dát pozor a zároveň vám představíme ty „nejštíhlejší“ bomby.

 

Přehled nejzajímavějších diet:

SROVNÁNÍ: Populární diety a jejich účinky

Jahodová dieta! Musíte ji zkusit!

Letní dieta, která vám zachutná

Hubněte vinnou dietou!

Jablečná dieta - zhubnete, ani nebudete vědět jak!

Dietní saláty – jak je kombinovat, aby byly opravdu dietní

 

 

Chce to pohyb!


Neseďte doma u televize a vyražte za pohybem. Taková dlouhá procházka vaší kondici výborně prospěje. Chůze a běh jsou totiž pro člověka nejpřirozenějším pohybem.


Procházku si dopředu alespoň trochu naplánujte. Vyberte takový terén, abyste nešli jen po rovině, protože víc energie samozřejmě vydáte ve zvlněném nebo kopcovitém terénu. Například žena, která váží 75 kilo, spálí chůzí o rychlosti 3 kilometry v hodině za 3 hodiny 575 kalorií. Větší rychlostí či delší procházkou se počet spálených kalorií samozřejmě zvětšuje.

 

 

Chůze ve zvleněném terénu má i další výhody. Posilujete totiž různé partie nohou.Pokud stoupáte do kopce, dostává hodně zabrat váš zadeček a zadní stranu stehen, chůzí z kopce zase posilujete přední stranu stehen.

 

ČTĚTE:

Návod na nejkrásnější nohy sezóny!

 

Plavte jako o život!


Pokud toužíte spálit pár kalorií a přitom si udržet kondičku, je pro vás plavání ten nejlepší způsob. Pro začátek vám postačí hodinka dvakrát týdně. Nemusíte se vůbec přepínat, postupně však musíte čas protahovat.

 

ČTĚTE:

Chcete sexy postavu? Zacvičte si ve vodě!

 

 

Motivujte se hudbou!

 

Známe to všichni, správně zvolená hudba při sportu funguje. A to především jako motivace. Není to jen náš vnitřní pocit, dokazují to i odborné studie. Jenže která je ta správná? Odpověď dává jeden výzkum z univerzity v Londýně z roku 2007. Ten ukázal, že běžci na svých tratích mají vyšší tempo, když poslouchají hudbu s dobou na 120 až 140 (laicky řečeno: 120× až 140× za minutu byste si při ní dupli nohou do rytmu).

Nejlepší playlist na kolo i běhání – pro lepší výkon!

 

 

Zaostřeno na bříško


V letních dnech se vám ploché bříško bude náramně hodit. Jak tuto problematickou partii vytvarovat podle svých představ? Stačí pár týdnů pravidelně cvičit a střídmě jíst. Během léta to hravě zvládnete. Lehká jídla vám během parných dnů vás zasytí akorát.

 

Pět nejlepších letních cviků pro sexy bříško!


Hubněte podle tvaru bříška!

 


 

 

Pevný zadeček 

 

Hýždě patří k nejproblematičtějším partiím ženského těla. Ukládá se v nich velké množství tuku a je velmi těžké ho vytvarovat tak, aby vypadal pěkně. Možná právě proto se ženy a dívky tak často pídí po speciálních cvicích.

 

ČTĚTE:

Upoutejte pozornost zadečkem! Vytvarujte ho k dokonalosti

 

 

Korunou krásy jsou pevná ňadra

 

Nezáleží na tom, zda máte ňadra malá, nebo velká. Důležité je, aby byla v kondici!

Ideálním sportem pro zvýšení tonu poprsí a zlepšení jeho vzhledu je plavání. Alternativou, pokud nemáte dost chuti či času k pravidelnému praktikování tohoto prospěšného sportu, je návštěva posilovny a konzultace s trenérem nebo také několik jednoduchých cviků uvedených níže.

 

ČTĚTE:
Cviky na krásná a pevná prsa
Posilování pro pevná prsa!

 

 

Pryč s celulitidou!


I ty nejštíhlejší z nás trápí celulitida. Její příznaky je ovšem možné zmírnit tak, aby byla co nejneviditelnější.

 

ČTĚTE TAKÉ:
Zničte celulitidu přes prázdniny

 

 

 
1 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

Tlapka 11:41 03.08.2011
Jééé no tak konečně někdo taky do toho článku dal, že se má při hubnutí pít!!! Už sem si myslela, že se ani nedočkám.. protože já piju hodně i v době, kdy zrovna nechci držet žádnou dietu a musím uznat, že to pomáhá asi nejvíc ze všeho :-) a hlavně Vám to fakt zaplní žaludéééék :-) já sem si zvykla při svý váze teď 60kg píte tak tři litry vody denně, z toho tak litr a půl aquily, pak si dám trochu zelenýho čaje, nějaký 100% šťávy, a špaldový kafe.. a jsem spokojená :-) obzvlášť sem si zvykla na tu aquilu, nejdřív sem frfňala, že nebudu pít něco bez příchutě ... ale jde vážně jen o zvyk :-)))
chcete zhubnout 16:18 30.07.2011
Chcete si zlepšit postavu do plavek. Sestavíme Vám program na regulaci váhy dle vašich potřeb. Dále budete mít podporu vyškoleného poradce, který Vás povede po celou dobu hubnutí, ale i potom, což je klíčové proto, aby jste už váhu nenabrali zpět. Kontakt na www.hubnete.cz/bezobtizi
wellness poradce 21:19 27.07.2011
Spoustu tipů. Vyznáte se v tom. Poradím Vám. Jako první řešte co jíte, kdy to jíte a kolik toho jíte. Teprve pak pohyb.
Je důležité jíst dostatečně, nehladovět a hlavně mít veškeré živiny, není nic horšího než když si zpomalíte metabolismus tím, že jen nejíte.
Pokud chcete poradit, co jíst a co ne, po čem zhubnete a po čem naopak přiberete nebo jen ztratíte svalovinu a energii tak rád poradím.
www.wellnessporadce.cz
Už bylo dost přečtených článků, teď je na čase něco začít dělat s tou postavou.
wellness poradce 07:50 26.07.2011
Už vás nebaví držet nekonečné diety, které nikam nevedou? Jsme tu pro vás. Veškerý zákaznický servis ZDARMA! www.hubnuti.name