Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Povolené paže, rozvařená vnitřní strana stehen, či povislé bříško? Typické problémové partie většiny žen. Poradíme vám, jak na nich pořádně zapracovat.

Super cviky na ženské problémové partie: boky, břicho, zadek

Cvičení na problémové partie
zdroj: Thinkstockphotos Cvičení na problémové partie
aktualizováno 28.09.2012, 00:00 | 28.09.2012, 00:00 | doma.cz/ina

Povolené paže, rozvařená vnitřní strana stehen, či povislé bříško? Typické problémové partie většiny žen. Poradíme vám, jak na nich pořádně zapracovat.

Není divu, že nás často bolí záda, nebo si stěžujeme na neforemné nohy. Hodně cviků, které máte zažité z mládí totiž až tak úplně nefungují, respektive neprocvičí ty svaly, které jsou pro ženskou postavu tak důležité.

 

1. Paže, ramena a prsní svaly

 

Nemusíte být nadšenec do kliků, abyste všechny tyto svalové skupiny zpevnila. Stoupněte si rovně vzpažte, a potom silou ruce pokrčte do pravého úhlu. Lopatky tlačte k sobě a ramena dolu. Opakujte 15 krát ve dvou setech.

 

 

2. Záda

 

Ano odhalená jsou hodně sexy, ale krom toho jsou důležité pro celkový postoj a vaši siluetu. Měla byste se snažit chodit i sedět vzpřímeně. To ale nestačí, posilujte alespoň dvakrát týdně zádové svalstvo.


ČTĚTE TAKÉ:

Polévková dieta: Za 5 dní 5 kilo dole!

Desatero pro úžasné NOHY jako laňka

Zatněte zuby: Trojice cviků pro perfektní bříško

 

Lehněte si na břicho. Dlaně směřují k zemi. Pomalu a tahem odlepte hrudník od země. Představte si jako by vás někdo zvedal za vaše paže, které se nyní nachází propnuté ve vzduchu (v úrovni pod zadečkem). S výdechem tělo opět položte, opakujte 10 krát.

 

Objevte také balíček pro snadné hubnutí, nyní v 92% slevě!

 

3. Hloubkové svalstvo

 

Hloubkové svaly sice nejsou na první pohled vidět, ale máte-li je pevné, nehrozí rosolovité tělo a špatné spalování. Obzvláště ty v oblasti břicha jsou pro nás tolik důležité. Zaujměte výchozí pozici pro pánský klik a pokuste se otočit na stranu celým trupem. Nejdříve získejte balanc na jedné ruce a přetočte nohy, poté volnou ruku namiřte ke stropu. Vydržte v této póze 5 vteřin a vraťte se do výchozí pozice. Opakujte třikrát na každou stranu.

 


4. Boky a stehna

 

Která z nás je má podle svých představ? Přitom pravidelné cvičení by to mohlo o dost zlepšit. Lehněte si na pravý bok, podepřete trup o pravou ruku, zatněte zadeček a vytočte špičky od sebe. Levou nohu zvedněte do výšky (asi 30 – 40 cm od země). Při zvedání s ní však rotujte, a to směrem dovnitř (jako byste ji chtěla vtočit). Posilujete tak boky, zadeček i stehna. Opakujte na každou nohu 15 krát.
 

 
10 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

Kitty 22:45 11.10.2012
kdo se jí vyblil na čelo? te co predvadi ty cviky?:DDD Divný fleky.