Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Trápí vás příliš velká „madla lásky“, jak se větším bokům přezdívá? Víme, jak s nimi zatočit

Věčný strašák: Tuky na bocích! Skoncujte s nimi!

Špeky
zdroj: Thinkstockphotos Špeky
aktualizováno 29.07.2019, 00:01 | 29.07.2019, 00:01 | doma.cz

Trápí vás příliš velká „madla lásky“, jak se větším bokům přezdívá? Víme, jak s nimi zatočit

Vyzkoušely jste už všechno, ale tuky na bocích se vás prostě nechtějí pustit? Určitě se s tímto problémem nepotýkáte sama. Mnoho odborníků se shoduje, že tuky na bocích jsou opravdovým oříškem. Stehna, zadeček a boky lze zhubnout nejhůře, protože ženskému tělu jsou tuky v těchto partiích prospěšné - zachytávají v těle nebezpečné mastné kyseliny a ze zdravotních důvodů se jich tělo nechce zbavovat. Tuky v těchto partiích obsahují protizánětlivé látky, které zamezují ucpávání cév a krevním sraženinám.


Ženy s většími boky by tedy měly být zdravé. To je sice pozitivní zpráva, obvod boků vám to ale nezmenší.  Proto vám poradíme několik základních cviků a pravidel, kterými tuky v bocích shodíte. Jedno je jisté, bude to běh na delší trať, ale vyplatí se to!

 

Nenechte se napálit!

 

Většina sprchových gelů, krémů a přípravků v těchto partiích většinou nezabírá. Abyste zhubla v oblasti boků, musíte se na tento problém zaměřit ze všech stran: zkuste jak stravování, tak i cvičení! Na každou z nás platí jiné triky a principy, proto vám nabízíme různé metody, ze kterých si můžete vybrat a nakombinovat je tak, aby vám to co nejvíce vyhovovalo.


Odstraňte tuky z jídelníčku!

 

Zkontrolujte množství a druh olejů i tuků ve vaší stravě. Některé ženy získávají širší boky z mléčných tučných výrobků, mezi něž patří mléko, tučné jogurty, sýry a tvaroh. Raději se přeorientujte na rostlinné oleje!

 

ČTĚTE TAKÉ:

Vylepšete bříško: Pneumatiku odbouráte do konce týdne!

Exotické spalovače tuků, které vezměte k vodě!

Jak na dovolené nepřibrat, ale zhubnout!

 

Vyhněte se zákeřné kombinaci oleje a obilovin (chipsy, hranolky) a smaženým jídlům. Místo toho do svého jídelníčku zapojte více zeleniny, ovoce a cereálií, celozrnných potravin, sóji, ryby a zázvor, který urychluje a usnadňuje odbourávání tuků.

 

 

Cvičební zásady

 

Cvičení na zhubnutí boků je trošičku komplikované. Cvičením totiž můžete posílit svalstvo v této oblasti, tím se boky zformují, ale nemusí shodit objem. Prospěšným pohybem, který můžete praktikovat každý den, je rychlá chůze. Svižné tempo kroku se vzpřímenými zády a zataženým bříškem, je účinné a nenáročné. Pokud si delší procházku chcete naplánovat, započítejte do svého programu čtyři až šest kilometrů dlouhou trať, kterou si dáte rychlochůzí.

 

Cviky na zpevnění boků:

 

- Lehněte si na bok, podle potřeby se opřete o loket, nebo nechte celý trup na podložce, zvedejte horní nohu a vydržte jednu, dvě vteřinky nahoře. Špičky jsou v paralelní pozici a opakujte.

 


- Krátké ostré švihy před sebe a za sebe - přesně podle klasického baletu. Místo baletní tyče se přidržte okraje stolu, nebo židle. Potom nechte nohu lehce ve vzduchu a kmitejte propnutou nožkou v rozmezí deseti centimetrů. Po dobu cvičení musí být celé tělo zpevněno!

 
Karbohydráty vyměňte za bílkoviny

 

Uberte ze svého menu karbohydráty, které tělo ukládá často jako tuky právě v oblasti boků a stehen. Vyhněte se tedy časté konzumaci bílé rýže, těstovin, pečiva a brambor. Upřednostněte zeleninu ve všech podobách.

 

Na jaře vám to půjde s jako po másle. Můžete střídat saláty z čerstvé zeleniny. Vařenou nebo grilovanou zeleninu si naservírujte místo přílohy, jako lehkou večeři zvolte třeba zeleninový vývar, nebo hráškový krém, ale samozřejmě bez smetany!

 
8 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

Milena 12:30 09.07.2012
Mě to je jedno,tuk netuk,hlavně že jsem spokojená!
lucka 10:30 09.07.2012
Také jsem měla s tím problém.Můžu potvrdit,že ten první cvik zabírá opravdu skvěle.Poradila mi ho kamarádka,která cvičí aerobik.Samozřejmě je to běh na dlouhou trat',určitě se nezbavíte tuků na bocích za měsíc cvičením.Chce to pevnou vůli a vydržet a samozřejmě se hlídat co jíte.Jezdím do toho i na kole 4x týdně spíše kopcovité trat'ě a zpevnil se mi i zadeček a lýtka.Na každého zabírá něco jiného,ale nevěřím těm zázračným pilulkám,myslím si že bez poctivého cvičení těžko docílíte krásné postavy.Tak holky držím palečky a hlavně to nevzdávejte,výsledek vás pak velice mile překvapí.Spousty žen to po nějaké době vzdá a to je přesně ten kámen úrazu.Lucka