Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Skoncujte s oplácaným bříškem! Stačí tři cviky a špíčky kolem pasu zmizí na dobro!

Zatněte zuby: Trojice cviků pro perfektní bříško

Hubnutí - 2
zdroj: Thinkstockphotos Hubnutí - 2
aktualizováno 08.10.2015, 16:35 | 08.10.2015, 16:35 | doma.cz/ina

Skoncujte s oplácaným bříškem! Stačí tři cviky a špíčky kolem pasu zmizí na dobro!

Možná cvičíte celý život sedy lehy, možná jste to už vzdali, protože výsledky se nedostavily.Aˇtak či tak, je na čase vyzkoušet něco nového! Nemusíte cviků napočítat závratné množství. Dejte přednost kvalitě nad kvantitou a výsledky se dostaví rychleji. K posílení a shazování špíčku vám postaví tři cviky, které komplexně zapojí střídavě všechny břišní svaly (hloubkové i povrchové, přímé i šikmé).

 

Pro štíhlý pas

 

Posilovat budeme hlavně šikmé břišní svaly, ale zabrat dáte také bokům, pažím a ramenům. Posaďte se na levý bok, levá nohy je propnutá a zakončená fajfkou. Pravou nohu pokrčte a opřete za levou nohu. Levou paží se opíráte, zatímco pravá se loktem lehce opírá o pokrčenou nohu. Vzepřete se a pravou paží miřte na strop. Celé tělo musí být zpevněné, dejte si pozor na propadlá ramena. Největší část váhy musí držet vaše břicho a boky.

 

ČTĚTE TAKÉ:

Nejlepší cvičení bez kapky potu!

Desatero pro úžasné NOHY jako laňka

Jak jíst více a přitom rychleji hubnout

 

Opakujte 15 krát na každou stranu. Chcete-li si cvičení o něco ztížit a více si zaposilovat, vezměte si do pravé ruky činku, přesně dle obrázku.

 

Pro vymakané bříško

 

Cvik 1.

Posílíte bříško, zadeček i stehna a to vše v jednom jediném cviku. Udělejte hluboký výpad, tak, aby se levá zadní noha téměř dotýkala kolenem země. Pravou ruku vzpažte a levou upažte do strany, abyste vyrovnala balanc. Nyní vytáhněte tělo opět do rovné ho postoje. Levá koleno se snažte dát, co nejblíže k hrudníku a dotknout se křížem loktu pravé ruky.

 

 

Soustřeďte se na rovnováhu. Pomáhá, když se díváte do jednoho jediného bodu. Opakujte patnáctkrát, pak nohy prostřídejte.

 

Cvik 2.
Kardio cvičení a posilování na břicho zároveň. Oboje najdete v následujícím cviku. Klekněte si na čtyři, kolena nadzvedněte kousek nad zem, ale zadeček by neměl být výš než ramena. Už teď cítíte zpevněné bříško? To je dobře.

 

Připravte se na prohoz, pravou nohu hbitě posuňte směrem blíže k hrudníku, zatímco levá se kvůli rovnováze posune dozadu. Opakujte 20 krát jak nejrychleji dokážete!

 
19 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

IndividualniVyziva.cz 18:43 13.10.2015
Na posilování břicha pozor! Mnoho lidí si myslí, že cviky na břicho jsou to pravé na zhubnutí, ale místo úbytku tuku se jim pouze vyrýsují svaly.
milu 08:43 13.10.2015
také zoufale hledám svoji levou zadní nohu!!
ka-brňák 01:22 12.10.2015
o "kvalitě" článku svědčí jeho nekvalitní překlad, plný chyb!
ovšem: "...se levá zadní noha téměř dotýkala kolenem země...," mě opravdu dostalo! (netuším, kolik z vás má zadní či přední nohu)...
x 10:52 09.10.2015
anabela - to se mas teda cim chlubit, misto poctiveho cviceni se ladovat chemickyma srackama
jarka 08:52 17.10.2012
mužu to cvičit po operaci pateře
*A* 15:51 25.09.2012
Doufám, že toto pomůže.
sewi 11:33 25.09.2012
....dobrá reklama!!!!
anabela 00:47 25.09.2012
Cha, já necvičila snad nikdy a na břišní špek mi zabral http://idoplnky.eu/andropharmia-slim/