Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Na břiše se nejdříve projeví, když se přejídáte a nehýbete se. Naštěstí se dá zpevnit cvičením.

Zbavte se břicha za pouhý týden! Tohle cvičení zabere!

břicho 1
zdroj: Thinkstockphotos břicho 1
aktualizováno 01.11.2013, 00:00 | 01.11.2013, 00:00 | doma.cz/raw

Na břiše se nejdříve projeví, když se přejídáte a nehýbete se. Naštěstí se dá zpevnit cvičením.

Deset minut jednoduchých cviků, k nimž nepotřebujete téměř žádné vybavení s výjimkou malého zdravotního míče a vlastně ani moc prostoru, protože se provádějí ve stoje. Taková je cesta k pevnějšímu a zároveň plochému břichu.

 

Právě tato tělesná partie přitom patří k nejproblematičtějším částem těla, protože se tu ukládá přebytečný tuk a zároveň je na tomhle místě velice dobře vidět, kdo pro svou postavu něco dělá a kdo ne.

 

 


Posilování břišních svalů zabírá velice rychle
Na druhou stranu to však znamená, že když se rozhodnete břicho zpevnit, půjde to, protože na svalech se tu cvičení projeví také poměrně rychle. Budete možná překvapeni, že to nedá zase tak moc práce – pamatujte však na to, že byste měli cvičit denně.

 


V tom se svaly v oblasti břicha liší od jiných částí těla, kde se naopak každodenní cvičení kvůli přetažení a nutnosti regenerace nedoporučuje. Trenéři dobře vědí, že na linii vašeho pasu se pozitivně projeví už pouhý týden cvičení, ovšem musíte v něm samozřejmě pokračovat, pokud chcete, aby se změna stala trvalou nebo abyste v pase dokonce dále ubírali na centimetrech.

 

ČTĚTE TAKÉ NA KRASNA.CZ:

Pomoc, roste mi břicho a boky, co s tím?
Džusová očistná dieta: Ploché břicho za víkend
Ploché bříško na dosah! Co ti pomůže, když to myslíš vážně


Obyčejné cviky, neobyčejný efekt
Nezapomeňte přitom zároveň dbát na pravidla zdravé výživy a na to, že byste se neměli přejídat, Dobré také je, když krom cviků zaměřených vyloženě na břicho přidáte i na celkovém pohybu.

 


Nemusíte se přitom bát, že by posilování břišních svalů vyžadovalo nějaké obtížné nebo neobvyklé cviky. Naopak, vystačíte s těmi, kterés i nejspíše pamatujete ještě z hodin tělesné výchovy ve škole.

 

 


Patří sem například zdvihání nohou, dotýkání se špiček nohou oběma rukama zároveň, skákání nebo vlnění se v bocích. Důležité je, abyste cviky prováděli správně, důsledně a abyste střídali dynamičtější pohyb s pomalým.

 

Že cviky vypadají podezřele obyčejně? To je přece dobře, alespoň si můžete být jisti, že je dobře zvládnete. Chcete-li si dát více do těla, můžete si během cvičení, která se jinak obejdou bez míče, vzít do každé ruky například malou činku.

 

Desetiminutovka, která vám zachrání postavu
Jak tedy ono superúčinné cvičení vypadá? Není to nic složitého, cviky si navíc můžete do jisté míry přizpůsobit. Najděte si na ně chvilku během dne, kdy vás nebude nikdo rušit. Jinak je jedno, zda cvičíte ráno nebo večer. Ideální je, když nebudete cvičit s plným břichem.

 

ČTĚTE TAKÉ:

Zhubněte pomocí dělené stravy, stále to funguje!

5 cviků a muži z vašeho těla už nespustí oči!

Nejezte chleba, rohlíky a ani těstoviny! Kila půjdou dolů!

 

 

Každý cvik byste měli provádět 45 vteřin a dalších deset vteřin máte na pauzu a vydýchání se. Cviky jsou k vidění na tomto videu. Žena cviky předcvičuje v reálném čase, takže vás může provést celou desetiminutovkou. Pozor, cviků je jen šest, kýženého času dosáhnete tím, že ty, které to vyžadují, provádíte na obě strany. 

 

1. cvik
Postavte se, nohy rozkročte zhruba dvacet centimetrů od sebe, ruce vzpažte nad hlavu. Pomalu tahem zvedejte jednu nohu do vodorovné polohy a zároveň dávejte ruce dolů tak, aby byly dlaně na úrovni kolen. Procvičte obě nohy.
2. cvik
Uchopte oběma rukama míč, jednu nohu zvedněte a pokrčte v kolenou tak, aby stehno bylo vodorovně s podlahou. Mič stále držte oběma rukama, zvedněte nad rameno na opačné straně těla a šikmo přes břicho jej dávejte vedle druhého boku, pak si strany vyměňte.

 

 

3. cvik
Zatímco paže držíte zdvižené na úrovni ramen, poskakujte na místě tak, abyste přetáčeli trup na opačnou stranu než nohy.
4. cvik
Stoupněte si do širokého stoje rozkročeného, dejte ruce v bok a otáčejte tělem ze strany do strany, zatímco se s ním budete snažit vykroužit co největší oblouk. Strany neustále střídejte.
5. cvik
Šikmo zvedejte kolena, zatímco budete spojené paže dávat šikmo dolů oproti zdvihající se noze a nakonec je dáte na stranu podél boku.
6. cvik
Poměrně pomalu dávejte dolů loket pokrčené ruky a zároveň na stejné straně těla zdvihejte koleno do strany.

 


 

 
12 hlasů
Vaše hodnocení

Přidat názor

Iveta 21:09 25.02.2018
Díky za článek - břicho potřebuji zpevnit fakt urgentně. Problém je to, že mě cvičení moc nebaví, je pro mě těžké se k tomu dokopat.. Teď si ale budu kupovat tento gymnastický míč https://hrackyzadobrekacky.cz/detsky-pokoj/gymnast... četla jsem, že se na tom dá dělat taky spousta věcí a hlavně.. Můžu na tom sedět u počítače (třeba) a dělat i jiné věci.. A mezitím zpevňovat svalstvo.. :)
Hanka 17:15 04.08.2017
Druhá věta - Cviky jsou k vidění na tomto videu. a odkaZ funguje!
Karolina 22:56 22.12.2016
kde najdu ten odkas
clara 14:40 25.08.2016
http://obchod.supertelo.cz/?a_box=e28t8cxw
jukněte na stranku pomuže při cvičení
Adaminiesta 18:48 08.06.2016
Neúčinné
Lili 13:02 01.02.2015
.... na tomto VIDEU. .... to je to tak těžké na to fialové kliknout???
cat 21:22 06.11.2013
Uz je vidim :)
cat 21:20 06.11.2013
Kde vidis odkaz na video?taky absolutne ty cviky nechapu,kdyby byli aspon obrazky
Prosím foto 16:00 03.11.2013
jinak si připadám jak hadí žena na twistru ,,nevím kde mám ruku a nohu při popisu těch cviků...
Boda 14:16 02.11.2013
Jukni na odkaz na video.
1 2